Ik stem voor hetgene wat het best voor het landsbelang is in mijn optiek.quote:Op maandag 11 april 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
Je stemt wel voor je land maar je kan ook in acht nemen dat het continent waar je in woont niet verder ontwricht wordt
Waarom ben je voor een stay dan eigenlijk? Je zegt zelf vaak genoeg dat Nederland zich zonder problemen uit de EU kan werpenquote:
Dat zal ook geen enkel probleem zijn, ik weet alleen niet of het het beste is op moment.quote:Op maandag 11 april 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ben je voor een stay dan eigenlijk? Je zegt zelf vaak genoeg dat Nederland zich zonder problemen uit de EU kan werpen
Over die burgemeester in Londen hadden ze laatst op npo documentaire van gemaakt toch?quote:Op maandag 11 april 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ook geen enkel probleem zijn, ik weet alleen niet of het het beste is op moment.
Oude burgemeester ja.quote:Op maandag 11 april 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over die burgemeester in Londen hadden ze laatst op npo documentaire van gemaakt toch?
Was wel goeie volgens mijquote:Op maandag 11 april 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oude burgemeester ja.
Was wel interessant, iewat gekleurd.
van Gaal vond London ook wel vies druk vandaagquote:Op maandag 11 april 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Boris Johnson was ook wel goed.
Jammer dat ie zoveel fietsers in de stad heeft gezet
Loll ja las het.quote:Op maandag 11 april 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van Gaal vond London ook wel vies druk vandaag
Feyenoord was nog best aardigquote:Op maandag 11 april 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Loll ja las het.
Niets geen voetbal gezien vandaag verder.
Vannacht tot 6 uur met mn pa boksen gekeken.quote:Op maandag 11 april 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was nog best aardig
40-45 kansen en 0-1 verder
Oh dus toch een hostiequote:Op maandag 11 april 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ging ik een hostie proberen te eten en had ik VIES veel pijn aan mn kaak.
Wat een enerverende dienst.
Nee, daar waag ik me niet aan.quote:Op maandag 11 april 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dus toch een hostie![]()
Ik dacht dat je tosti bedoelde op whatsapp
Nooit opquote:Op maandag 11 april 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, daar waag ik me niet aan.
Hostiegenot.
quote:Op maandag 11 april 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar voor het idee kun je een stuk oud brood eten.
Maar je beide ouders zijn ook niet katholiek toch? Of alleen je moeder?quote:Op maandag 11 april 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In de kerk in het dorp van mn ouders mag ik hem eigenlijk ook niet.
Maar ja, hun weten niks
Mijn moeder wel. Poolse he.quote:Op maandag 11 april 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je beide ouders zijn ook niet katholiek toch? Of alleen je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |