abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7011150
quote:
Ey, ik moet ff een leuk GC spel zien te bedenken,
Ik ben namelijk vrijdag jarig en ik denk aan een gamecube spel aan mijn ouders te vragen.
Welke is leuk op dit moment???
Ik heb al
-SSBM
-SMS
-SW RL:RS2
Ik hou niet van horror, en ethernal darknes + strafox lijkt me ook niet zo
Weet Iemand een leuk spel???
Godzilla: Destroy All Monsters Melee
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_7011200
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Godzilla: Destroy All Monsters Melee

Leuk een aardig hoor maar imho als je SSB:M al hebt, dan denk ik niet dat je nog op een zelfde type spel zit te wachten
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 26 november 2002 @ 22:23:52 #28
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7011209
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:21 schreef febster het volgende:

[..]

Heb je toevallig een digicam ?

heel bagger kwaliteit
wat je op internet vind is van veel beter kwaliteit
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7011216
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:23 schreef febster het volgende:

[..]

Leuk een aardig hoor maar imho als je SSB:M al hebt, dan denk ik niet dat je nog op een zelfde type spel zit te wachten

idd
pi_7011247
Dan ziet er niets anders op :

Timesplitters 2

pi_7011272
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:

Timesplitters 2

Kut dat spel ik heb gewoon zelf (vanmiddag nog ge co opped ) vergeet ik dat spel aan te raden

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 26-11-2002 22:26]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7011283
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:25 schreef PBateman1978 het volgende:

Timesplitters 2

<

vertel me daar eens wat meer over
(maar volgens mij ook niet echt mijn type spel )

pi_7011310
1-4 player FPS game, veel modes, veel actie.

Krijgt overal goeie cijfers, en is ook gewoon erg goed !

pi_7011353
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:27 schreef PBateman1978 het volgende:
1-4 player FPS game, veel modes, veel actie.

Krijgt overal goeie cijfers, en is ook gewoon erg goed !

Ja, maar nu weet ik nog niet wat voor gerne, wat je moet doen etc
pi_7011419
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:29 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ja, maar nu weet ik nog niet wat voor gerne, wat je moet doen etc

Schat, FPS betekend First Person Shooter , echt waar en dat betekend dus fraggen enzo , erg leuk met vrienden maar ook in de singleplayer erg cool met veel modes en dingen die je kan doen (dus niet alleen missies) lang houdbaar door multiplay en niet te vergeten je kunt je eigen maps maken (best easy) en het is van de makers van Goldeneye
pi_7011542
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 22:32 schreef febster het volgende:

[..]

Schat, FPS betekend First Person Shooter , echt waar en dat betekend dus fraggen enzo , erg leuk met vrienden maar ook in de singleplayer erg cool met veel modes en dingen die je kan doen (dus niet alleen missies) lang houdbaar door multiplay en niet te vergeten je kunt je eigen maps maken (best easy) en het is van de makers van Goldeneye

kewl tnx!!!
  dinsdag 26 november 2002 @ 23:22:30 #37
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_7012591
Ik heb hetzelfde als iemand op pagina 1... De xbox is wel cool, maar er zijn nog geen games waarvoor ik er eentje zou kopen... Splinter Cell misschien...

Een PS2 wil ik zeker wel, en die ga ik ook zeke kopen volgend jaar als ie nog goedkoper is!

Op dit moment is mijn Cube echter mijn grote liefde (buiten mijn vriendinnetje om natuurlijk )! Mario Sunshine is ZO brilliant...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 november 2002 @ 01:05:08 #38
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7014158
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hetzelfde als iemand op pagina 1... De xbox is wel cool, maar er zijn nog geen games waarvoor ik er eentje zou kopen... Splinter Cell misschien...

Een PS2 wil ik zeker wel, en die ga ik ook zeke kopen volgend jaar als ie nog goedkoper is!

Op dit moment is mijn Cube echter mijn grote liefde (buiten mijn vriendinnetje om natuurlijk )! Mario Sunshine is ZO brilliant...

Ik heb ze alle 3 en dat komt door idd de speciale games waar je vaak een console voor zou kopen en exclusive zijn.

Xbox gekocht voor Halo, Fable, XboxLive

Gamecube gekocht voor Zelda, Metroid Prime

PS2 gekocht voor,...........tja,....is het systeem met de meest verschillende games (MOH, FF, J&D, MGS etc, etc)

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7016297
Iemand MP4 al gehaald?
pi_7016344
Weet je wat ik me gisteren zat te bedenken he, eigenlijk hebben we als Zelda en MP uit zijn volgens mij alle kick-ass Nintendo-only franchises wel zo'n beetje gehad. Dan ligt alleen Soul Calibur 2 nog in het verschiet wat betreft must-have titels, maar die komt volgens mij ook uit op een andere console (Xbox dacht ik). M.a.w., is het gedaan met de GC na de release van Zelda?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7016376
Ze kunnen wel nog een tweede Zelda maken bedenk ik me nu, getuige Majora's Mask op de N64. Maar daar zit dan ook weer minstens een jaar (of twee) tussen. De vraag is dus of er in die tussentijd nog iets briljants uitkomt.
LaToya rules
  woensdag 27 november 2002 @ 10:25:16 #42
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7016385
nog 2 uur tot de postbode komt
als die verdomde postbode het niet brengt vandaag
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  woensdag 27 november 2002 @ 10:29:26 #43
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7016451
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb ze alle 3 en dat komt door idd de speciale games waar je vaak een console voor zou kopen en exclusive zijn.

Xbox gekocht voor Halo, Fable, XboxLive

Gamecube gekocht voor Zelda, Metroid Prime

PS2 gekocht voor,...........tja,....is het systeem met de meest verschillende games (MOH, FF, J&D, MGS etc, etc)

* Smots heeft ze ook alledrie, maar dat heeft dan ook met zijn werk te maken.
Maar chocobo heeft gelijk als 'ie zegt dat elk platform een aantal titels heeft waarvan je eigenlijk zegt: OHHHHHHHH! MOETEN HEBBEN!

Voor mij was dat:

• PS2: Silent Hill 2 (toen nog alléén op PS2 te krijgen), Ico, Stuntman, GTA 3 (en ondertussen natuurlijk ook VC)
  • NGC: Resident Evil, Pikmin en Rogue Squadron II
  • Xbox: Halo, JSRF en ondertussen ook Splinter Cell
  • The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_7016599
    SmashBro: ik verwacht na de MP hype wel een Mario Kart aankondiging ofzo...
    pi_7016610
    Mario Kart vind ik geen must have killer franchise. Een aardig tussendoortje, meer niet.
    LaToya rules
    pi_7016678
    Nou, dat vind ik dus wel een must-have. Maar goed, da's mijn mening whehehe .

Maar ze zullen de GC echt niet dood laten bloeden hoor.

pi_7016955
    Ik keek meer uit naar Donkey Kong Racing. Maar ja, Rare he.
    LaToya rules
      woensdag 27 november 2002 @ 11:51:59 #48
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_7017993
    JAAAA

Mario Kart, ik denk dat ie rond kerst al uit komt (kerts 2003 that is).

Verder komen er natuurlijk ook nog games van Sega en Square die nog niet aangekondigd zijn, en zullen er nieuwe franchises opgestrart worden (Pikmin en Monkey Ball zijn al succesvol geweest)

Ik heb echt nog wel vertrouwen in Nintendo

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_7018046
    quote:
    Op woensdag 27 november 2002 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
    JAAAA

Mario Kart, ik denk dat ie rond kerst al uit komt (kerts 2003 that is).

Verder komen er natuurlijk ook nog games van Sega en Square die nog niet aangekondigd zijn, en zullen er nieuwe franchises opgestrart worden (Pikmin en Monkey Ball zijn al succesvol geweest)

Ik heb echt nog wel vertrouwen in Nintendo

En niet te vergeten Megaman, die komt ook nog .
    Daarnaast komen er soms spellen uit terwijl pas net bekend is dat ze worden gemaakt. Van Mario Party en Smah Brothers op de N64 was ook pas 2 maanden van tevoren bekend dat ze uit zouden komen. Als een spel niet gehypt wordt, dan betekent dat niet dat het geen goed spel is .
      woensdag 27 november 2002 @ 11:55:36 #50
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_7018063
    btw, Ik ga denk ik Mario Party 4 wel kopen dnek ik... Heb 1 t/m 3 niet voor de N64. Nu deel 1 geleend van mijn neefje en vind hem supercool...

nog ff de reviews afwachten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')