Het is een cadeautjequote:Op vrijdag 8 april 2016 11:40 schreef NoXia het volgende:
Moeten wij jou huiswerk gaan doen? Of een prijsvraagje winnen?
Die is leukquote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wij Horen U Reizen Achter Centraal Amsterdam Station
Oh ja, je mag husselen. Dan zou ik er waarschijnlijk nog veel betere kunnen verzinnen. Eerst maar eens van TS horen waarvoor het precies bedoeld is.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
Die is leuk![]()
En aangezien je de letters mag husselen zou ik er wel van maken Amsterdam Centraal Station.
Die is inderdaad al erg leuk. Goed bedacht!quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wij Horen U Reizen Achter Centraal Amsterdam Station
Het cadeau is een verrassingsreis voor mijn vriendin (waarvan ik zelf wel al de bestemming weet, Warschau. Hier staan de letters dan ook voor.) Tot die tijd wil ik iedere week een tip geven, op papier. Soms is dit met plaatjes, met kleuren of soms met een wat ingewikkelde tekst enz. Aangezien dit 16 tips betreft, ben ik een beetje ideeloos geworden. Maar nu had ik dus een soort van 'Wie is de mol idee', door de letters van Warschau in een zin te zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind het nog iets te breed.
Het moet dus één zin zijn met 8 woorden die beginnen met bovenstaande letters.
Het kan eventueel over reizen gaan en het is een cadeau.
Wat voor cadeau is het dan, voor wie en hoe wordt deze zin gebruikt? In een kaart o.i.d.?
Wat een leuk ideequote:Op vrijdag 8 april 2016 12:51 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Die is inderdaad al erg leuk. Goed bedacht!
[..]
Het cadeau is een verrassingsreis voor mijn vriendin (waarvan ik zelf wel al de bestemming weet, Warschau. Hier staan de letters dan ook voor.) Tot die tijd wil ik iedere week een tip geven, op papier. Soms is dit met plaatjes, met kleuren of soms met een wat ingewikkelde tekst enz. Aangezien dit 16 tips betreft, ben ik een beetje ideeloos geworden. Maar nu had ik dus een soort van 'Wie is de mol idee', door de letters van Warschau in een zin te zetten.
Erg leuk dat jullie mee willen denken!
Wie houdt u rustig als straks alles crashtquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:40 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Goedemorgen allen,
Ik ben op zoek naar een zin waarvan de woorden beginnen met de volgende letters:
W H U R A C A S
De letters mogen op alle manieren gehusseld worden, zolang de 8 woorden maar beginnen met deze letters. Het zou eventueel leuk zijn als de zin iets met reizen te maken heeft.
Heeft iemand een idee? Alvast bedankt voor jullie meedenken!?
Een tool is ook van harte welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |