Ja, soms met banaan, soms aardbei. Staat ook netjes op het pakquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:06 schreef Halle_Luja het volgende:
Maar ben ik nou de enige, of zijn er meer mensen die ook weleens melk met een smaakje proeven?
Maar ik zou geen boer hier in de buurt weten die verse melk verkoopt. Zou het best wel weer een keertje willen drinken.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:15 schreef derLudolf het volgende:
Gewoon rauwe melk drinkenLekker romig met 4,5% vet
2,3 liter is een beetje veel. En daarnaast is Campina te duur. Nouja, voor mij is melk gewoon melk.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Gwn die campina 2,3 liter kannen melk drinken joh
Niks. Ah zaanse hoeve is ook te zuipen. Die Campina kannen passen gwn goed in de koelkastdeur.. vandaar dat ik die haalquote:Op vrijdag 8 april 2016 02:23 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
2,3 liter is een beetje veel. En daarnaast is Campina te duur. Nouja, voor mij is melk gewoon melk.
Ik vraag me echt af wat het verschil is tussen het ene merk en het andere merk.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:18 schreef defokkingfoker het volgende:
Gwn die campina 2,3 liter kannen melk drinken joh
Nou, die AH Zaanse hoeve volle melk drink ik nu dus en die lijkt een chemische smaak te hebben :/ En de tht-datum is ergens komende week, dus daar ligt het niet aan.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niks. Ah zaanse hoeve is ook te zuipen. Die Campina kannen passen gwn goed in de koelkastdeur.. vandaar dat ik die haal
Hmm. Niet echt iets chemisch nee.quote:Op vrijdag 8 april 2016 01:06 schreef Halle_Luja het volgende:
Maar ben ik nou de enige, of zijn er meer mensen die ook weleens melk met een smaakje proeven?
Zo'n pak melk kan gerust een dag buiten de koeling staan en dan is het nog steeds goed. Doe ik zo vaak.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:35 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Nou, die AH Zaanse hoeve volle melk drink ik nu dus en die lijkt een chemische smaak te hebben :/ En de tht-datum is ergens komende week, dus daar ligt het niet aan.
Campina gebruikt een hittebehandeling om de beestjes in de rauwe melk te doden. Milbona bv die filtert de rauwe melk. Heeft allebei voor en nadelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:23 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
2,3 liter is een beetje veel. En daarnaast is Campina te duur. Nouja, voor mij is melk gewoon melk.
Ik drink al jaren geen melk meer. Wel een tijdje terug milk&fruit geprobeerd en het eerste wat ik dacht toen ik net dat pak open had gemaakt (had m'n glas nog niet eens ingeschonken) was "wow...dit spul ruikt wel erg chemischquote:Op vrijdag 8 april 2016 01:03 schreef Halle_Luja het volgende:
Ik geloof niet dat ik veel aan die klacht hoef uit te leggen: de melk die ik vers uit een pak schenk, heeft een chemische smaak. Kan het niet precies omschrijven waarnaar het smaakt, maar lekker is het niet.
En het erge is; het gebeurt me vaker dat ik dat idee hebmaar om nou terug naar de winkel te gaan ermee gaat ook weer te ver. Het zal wel aan mij liggen ofzo :/
I
Ik vermoed dat TS daar toch een bezwaar tegen heeft:quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:53 schreef quirina het volgende:
Biologische melk uit glazen fles.
Geen rare bijsmaken.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:23 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |