Ik las vandaag dat er bij feyenoord in het hele seizoen 2 spelers op doping waren gecontroleerd.quote:
kramer en immersquote:Op donderdag 7 april 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie zouden er bij feyenoord zijn gecontroleerd
maar die 2 zijn nog slap ookquote:Op donderdag 7 april 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
je gaat er niet van beter voetballen natuurlijk
Hij is wel snel ripped geworden hequote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
denk roya gebruikt zekers doping daar in woestijn
Sowieso, briljante carriere die manquote:
vind het toch wel jammerquote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso, briljante carriere die man
Overal maximaal geld gepakt zonder iets te doen
In de voetbal hebben ze er over het algemeen toch meer moeite mee om talent uit spelers te persen dan in sommige andere sporten waar wel meer van dat soort types lopen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind het toch wel jammer
had sportief wel veel meer kunnen bereiken na Real
verdient gewoon meer dan die spelers bij ajax enzoquote:Op donderdag 7 april 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso, briljante carriere die man
Overal maximaal geld gepakt zonder iets te doen
In het voetbal ben je ook ontzettend afhankelijk van anderen.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de voetbal hebben ze er over het algemeen toch meer moeite mee om talent uit spelers te persen dan in sommige andere sporten waar wel meer van dat soort types lopen.
nepsupporterquote:Op donderdag 7 april 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Of ik even 500 km heen en 500 km terug mee ga naar uitwedstrijd legia zatedag.
ben gekke henkie niet.
Mooie fanatieke aanhang die club.quote:Op donderdag 7 april 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Of ik even 500 km heen en 500 km terug mee ga naar uitwedstrijd legia zatedag.
ben gekke henkie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |