quote:vet he!
Op dinsdag 26 november 2002 16:58 schreef eGo2k het volgende:
hier heb je d'r eentje:
Onze rector heet Dhr Buijze hè.
Dus ik zat een keer bij wiskunde (Dhr de Klerk, dwaze man, doch fijne gozer) en de verwarming deed het niet. Dus de Klerk gaat zo voelen aan de verwarmingsbuis, en zegt dan: "Buijze? Ik wist het wel dat het aan de leiding lag!"
hoor ik al jaren en ik heb altijd alles gehaald (zonder hiernaar te luisteren
)
"op een gegeven moment ga je toch ook niet op de bus staan wachten
" op een gegeven moment ga je toch ook niet eerst een auto kopen en daarna pas je rijbewijs halen"
"Die manier van jou is mischien ook wel goed, ik weet het niet... Maar hij klopt niet met die van mij dus is hij fout!"
Als ik een vrachtwagen was, dan zou ik je dood rijden!
Toen stond ik wel even met m'n mond vol tanden. Er iets tegen doen was ook onmogelijk, aangezien iedereen op school wist dat die man eigenlijk niet helemaal spoorde. De enige reden dat ze hem aanhielden als leraar, was omdat hij een van de beste van Nederland was. ![]()
quote:De Witte?
Op dinsdag 26 november 2002 17:09 schreef CosmoKramer het volgende:
Mijn economieleraar heeft ooit tegen mij gezegd:Als ik een vrachtwagen was, dan zou ik je dood rijden!
Toen stond ik wel even met m'n mond vol tanden. Er iets tegen doen was ook onmogelijk, aangezien iedereen op school wist dat die man eigenlijk niet helemaal spoorde. De enige reden dat ze hem aanhielden als leraar, was omdat hij een van de beste van Nederland was.
quote:eentje van mij heeft het over zwartjoekels....
Op dinsdag 26 november 2002 17:10 schreef lizzle het volgende:mijn lerares Nederlands vindt ons parasieten...en die van geschiedenis heeft het over lpf-stemmers als hij praat over jip en janneke volk...
"Ja maar zo zijn we niet getrouwd!" (was ik 8 ofzo, alle kinderen lachen want die dachten dat ik getrouwd was met de juf...)
kut wiskunde ook.
Leraar: Wie heeft het klassenboek?
Klas: Ja die heeft Henk
Leraar: Oh, dan hoef ik hem niet
lerares verteld tegen de nieuwe 1ejaars klas:
"je moet wel altijd komen. als je twee keer niet komt kun je het eigenlijk wel vergeten."
de klas kijkt lichtelijk verschrikt de lerares aan. dus ik zeg "nou... dat valt best wel mee, kan ik uit ervaring zeggen." het flapte er ook zo uit ![]()
de lerares keek me best boos aan, maar de klas scheen het wel te kunnen waarderen
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:59 schreef MasterDisaster het volgende:
m'n vader een keer "Val toch dood man!"
Volgende dag: Leraar was dood
Nog een paar mooie:
'Er dreeg een Duitse inval'
'Veel van die boeken waren in het Latijns geschreven'
Dat is een van de vele domme uitspraken van mijn leraar economie die een beetje raar is maar wel onwijs grappig ( heeft alleen zelf niet door
)
En een hele bekende die ik al zo vaak gehoord heb: ![]()
"Ik heb mijn diploma al, JULLIE NOG NIET!!!"
"Een koe is mannelijk, behalve als het een vrouwtje is"
Op een dat scheen de zon nogal fel het lokaal in. Loopt een klasgenoot van me dat lokaal binnen en zegt: "Ik zie geen flikker!"
Gaat de homofiele leraar Frans die zich in dat lokaal bevond bij hem staan en zegt: "Je ziet mij toch!"
Ik: Juffrouw, internet doet het niet. (5 jaar geleden)
Juffrouw informatikunde: Ga je maar melden!
Ik: Nee
Systeembeheerder: Sorry mevrouw, maar de internetverbinding doet het niet.
Juffrouw informatikunde:
quote:AAAHHHH!!!
Op zondag 1 december 2002 22:39 schreef Douchekop het volgende:
Leerlingen: Wat hebben wij nou aan frans meneer?
Leraar frans (v.d. Ven): Helemaal niks.
--> dat is de strafmiddag ![]()
en nog een hele riedel leuke..
zoek er wel eens een paar op
ik zeg deze zin maar 1x: blablalblabla
ik herhaal: blablablablablabla
daar hebben wij later van gemaakt
ik zeg deze zin maar 1x, ik herhaal, ik zeg deze zin maar 1x
Heel zenuwachtig begon hij te spreken over de geslachtsgemeenschap en verklaarde toen: "ik zal het wel even voordoen op het bord"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |