Ik ben vergeten of je het wel of niet ook bij garnalen hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek van de geur,, dus bij mijn mond komt het niet eens
Geniet er van, zou ik zeggen.
en inktvis en en enquote:Op donderdag 7 april 2016 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben vergeten of je het wel of niet ook bij garnalen hebt.
Als je mosselen wegkrijgt krijg je slakken ook weg.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij dat idee moet ik dan weer half kotsen
nee man, slak is slijmerig en ontploft in je mond. Bahquote:Op donderdag 7 april 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je mosselen wegkrijgt krijg je slakken ook weg.
escargotgenot.
Mwah was een beetje een te flauw grapje, ben de relaties SC gewend. :$quote:Op donderdag 7 april 2016 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh, maar oh zo lekker
Jij vind mosselen ook lekker of?
Oh, ik ben niet goed in online grapjes.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah was een beetje een te flauw grapje, ben de relaties SC gewend. :$
quote:Op donderdag 7 april 2016 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder die grote garnalen.
Dat is ook niet mis.
Kreeft is ook HEERLIJK.quote:Op donderdag 7 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil kreeft eten, maar dat moet in een restaurant want weet zelf niet hoe het moet en dat is duur. En ken niemand die mee wil dure kreeft etenmisschien op vakantie een keer
OH WACHT
Ja, het is ook duur maar ik wil het zo graaaaagquote:Op donderdag 7 april 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kreeft is ook HEERLIJK.
Maarja, alleen als ik mag profiteren met de schoonouders bij het uit eten.
Vind het zelf te duur.
quote:
hahahaah ja ik zag net ook delenquote:Op donderdag 7 april 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een rare clip heeft tinie weer gemaakt, lijkt wel donker afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |