Hij is wel interessant hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Even zegt ie, dat ding duurt 80 minuten
Slaapt die kleine ook een beetje goed?quote:Op donderdag 7 april 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook maar goed ben fris en fruitig dus het valt mee.
yep. Tot ongeveer 07.00 - 07.15. Meestal gaat ze rond 19.00 haar bed in dus klokje rond.quote:Op donderdag 7 april 2016 10:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Slaapt die kleine ook een beetje goed?
Oh, kon ik dat nog maarquote:Op donderdag 7 april 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep. Tot ongeveer 07.00 - 07.15. Meestal gaat ze rond 19.00 haar bed in dus klokje rond.
Jawel, maar heb gewoon hoofdpijn en ik heb het idee dat zwemmen dat helptquote:Op donderdag 7 april 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja doeals je niks anders te doen hebt
waarom kan dierenarts niet meer dan?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:46 schreef Etsu het volgende:
Bella zit nu al op week 9 aan d'r dieet, met de dierenarts was 8 weken afgesproken. Heb vanmorgen afspraak gemaakt, nu kan ze pas volgende week terecht10 weken dieet ipv 8 weken, arm beest.
waar wacht je op?quote:Op donderdag 7 april 2016 11:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar heb gewoon hoofdpijn en ik heb het idee dat zwemmen dat helpt
nouja, ik had op zo'n krijtbord neergezet dat ze op 4 februari begon met dr dieet en toen dacht ik; 'ooohhh dat duurt nog wel even, 8 weken' en toen begon ik pas vanmorgen te tellen, zitten we al in week 9quote:[..]
waarom kan dierenarts niet meer dan?
Ooooh, sorry.. ik las dat je voor vanmorgen een afspraak had gemaakt maar dat je dierenarts niet meer konquote:Op donderdag 7 april 2016 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar wacht je op?
[..]
nouja, ik had op zo'n krijtbord neergezet dat ze op 4 februari begon met dr dieet en toen dacht ik; 'ooohhh dat duurt nog wel even, 8 weken' en toen begon ik pas vanmorgen te tellen, zitten we al in week 9dus snel erheen gefietst en kan volgende week terecht en natuurlijk andere afspraken voor andere diertjes.
Maar je bent wel lelijk.quote:Op donderdag 7 april 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
Hallo,
We hebben de uitslag van de SOA-test binnen. Je hebt geen Syfilis, geen Hep B en geen HIV.
quote:Op donderdag 7 april 2016 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent wel lelijk.
Stond er onder aan de brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |