Jij bent don vitoquote:
live gezienquote:
Neeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al was dit wel in een tentje en alles.
Werchter is zó nice, ooit geweest?
Jaquote:Op woensdag 6 april 2016 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
richolio luister jij 3fm en kijk je de wereld draait door?
je maakte dus een fa2 met me?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:46 schreef richolio het volgende:
Maar ik luister niet zo vaak radio, ook geen 3fm dus
okee want je hebt er wel de muzieksmaak voorquote:
ja, ik weet het.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:44 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeeWil er wel graag heen, is het tof ja?
Die Werchter line-up dit jaar.. Foals, Jamie XX, Tame Impala, Unknown Mortal Orchestra, Editors, Red Hot Chili peppers, Editors, Mura Masa, Courtney Barnett, PJ Harvey, Glen Hansard etc etx
Ben wel Lowlands geweest, die line-up is ook al heel goed, en die zijn pas op de helft ook
Dat van 3fm klopt wel beetjequote:Op woensdag 6 april 2016 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee want je hebt er wel de muzieksmaak voor
om zeg maar de wereld draait door te kijken en 3fm te luisteren
Nee joh, Matthijs komt gillend klaar als hij zijn huisbandje hoort spelen, dat moet wel goed zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat van 3fm klopt wel beetje
Speelde ze maar zulke goede muziek bij dwdd8/10 keer kut
het is altijd van die extreme hipster kankizooiquote:Op woensdag 6 april 2016 20:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat van 3fm klopt wel beetje
Speelde ze maar zulke goede muziek bij dwdd8/10 keer kut
Ja!quote:
Dit klinkt als een goede comicquote:By Odin's beard! The secret book of Thor's perverted sex life has fallen into the hands of a mere mortal! Obviously, Loki (disguised as a clown) is more than happy to take the book and use it for his own gain to humiliate the god of thunder but can Thor (disguised as a monkey) manage to get to the book first?
Daughter ken ik voglens mij niet echtquote:Op woensdag 6 april 2016 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja!Goed. Daughter ook? Ook in dat hoekje
En weet niet, wij gaan nu voor de vierde keer Lowlands, beetje traditie ofzoEn heb de moneys er niet voor om allebei te doen
Dat is een aardige bult.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, krijg niet goed op foto maar heb hierdoor echt mega giga hoofdpijn dus.
Gevallen, dom doen allesquote:Op woensdag 6 april 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aardige bult.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |