Ken maar 2 nummertjes, door GTA Vquote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat heb ik ook bij muziek die mij niet echt aanstaat haha, dat niet echt onderscheidend vinden, stom zeg
[..]
Dolletjes op yeasayer
Ik vind deze ook erg mooi van suffe janquote:Op woensdag 6 april 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken het pas een weekje oiddus moet nog ontdekken
.
Maar dat is op deze manier wel goed idee hohohoo
Ja, Bon Iver ken ik wel redelijk lang al. Kei goedquote:Op woensdag 6 april 2016 20:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind deze ook erg mooi van suffe jan
Ken je Bon Iver? Dat gvd pas
Het staat me wel aan, alleen is er zoveel van deze muziek dat ik de eerste keer niet voldoende hoor.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat heb ik ook bij muziek die mij niet echt aanstaat haha, dat niet echt onderscheidend vinden, stom zeg
Ja in mijn sigquote:Op woensdag 6 april 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, Bon Iver ken ik wel redelijk lang al. Kei goed
Heb je lastfm? ik zelf niet maar dan kan ik uw muziek kijken want dit zijn al twee mega goeie bands
Oh wait, Damien Rice fan?
Hater!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het staat me wel aan, alleen is er zoveel van deze muziek dat ik de eerste keer niet voldoende hoor.
Muziek die me niet aanstaat is iets als Steen ofzo
Ja, live gezien. Vond niks aanquote:
ken je steen niet?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
Whehe
Ken niks van alle muziek die voorbij komt
Steen is toch niet langsgekomen?quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je steen niet?
ga je schamen
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ken je steen niet?
ga je schamen
SmerigDik, en dan ook nog blind. Pffquote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steen is toch niet langsgekomen?
Steen ken ik wel. Maar dat vind ik een kankerrapper, hij gelukkig zelf ook naar zijn lyrics te oordelen
Nee, Werchter vorig jaarquote:Op woensdag 6 april 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt?Toch niet in Tivoli vorig jaar? Want dat was geweldig
jawel divje postte hem netquote:Op woensdag 6 april 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steen is toch niet langsgekomen?
Steen ken ik wel. Maar dat vind ik een kankerrapper, hij gelukkig zelf ook naar zijn lyrics te oordelen
Doof bedoel je?quote:
Oh, ja dan ben ik ook blind inderdaadquote:
Jongeeee je moet toh eerst het linkje zien voor je kan luisterennnquote:
Ohh, maar dat is sowieso anders op een festivalquote:
Ik heb z`n nummers weleens gehoord jongeeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Jongeeee je moet toh eerst het linkje zien voor je kan luisterennn
je bent helen keller zoquote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ja dan ben ik ook blind inderdaad
Ja, al was dit wel in een tentje en alles.quote:Op woensdag 6 april 2016 20:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohh, maar dat is sowieso anders op een festival
Wel nice Werchter
Toppie jongeeequote:Op woensdag 6 april 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb z`n nummers weleens gehoord jongeee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |