En hotdogs.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja in een 1.97 lang lijf past wel aardig wat pizza.
Pasje is toch ook veel chiller?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ow crap, ik moet mijn papieren rijbewijs gaan omruilen voor een pasje.
Jawel, maar ik behoor tot een van de laatste lichting die nog zo'n papieren vodje heeft.quote:
Moet je het inleveren of mag je het houden?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik behoor tot een van de laatste lichting die nog zo'n papieren vodje heeft.
Volgens mij is dat net als met een paspoort, wordt ongeldig gemaakt en ingenomen. Toch?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je het inleveren of mag je het houden?
Ow echt? Hopelijk wel door je hoofd heen, dat gaatje?quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb iig wel mn oude paspoort met een gaatje erin, zodat ik t mocht houden.
Ik ga jou voor de rest van de avond negeren.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow echt? Hopelijk wel door je hoofd heen, dat gaatje?
Dat lukt je niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga jou voor de rest van de avond negeren.
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekortquote:Op woensdag 6 april 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha, Etsu doet alsof hij mij negeert.
Wat vervelend.quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekort
quote:Op woensdag 6 april 2016 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu komt zijn hele fokleven al schromelijk aandacht tekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |