Dat is zo'n beetje het enige wat me interesseert bij vrijhandel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
Oh, ja voor jou persoonlijk misschien wel gunstig.
Jij hebt het gelezen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
TTIP heeft niks met vrije markt te maken.
Behalve dan dat het er lijnrecht tegenover staat.
Ik heb uitgebreide samenvattingen gekregen van een maatje die het wel allemaal gelezen heeft. Die is bezig om zijn afstuderen daarover te doen geloof ik.quote:
Is TTIP dan op moment al wel totaal gereleased?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreide samenvattingen gekregen van een maatje die het wel allemaal gelezen heeft. Die is bezig om zijn afstuderen daarover te doen geloof ik.
Ik vind dat ze in Nederland redelijke standpunten hebben, maar totaal incapabele mensen.quote:
Niet volledig nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is TTIP dan op moment al wel totaal gereleased?
Lijkt mij een prima partij voor jou, in Nederland that is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
In Nederland focussen ze zich op standpunten waar ik me redelijk in kan vinden.
Als ze fatsoenlijke kandidaten hadden zou ik het overwegen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima partij voor jou, in Nederland that is.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn ze in Nederland ook voor directe democratie.
Ik ben mijn vriendin over aan het halen om Piraat te worden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
VVD
SGP
Libertarische Partij
Piraten Partij met betere politici
Volmacht afgeven aan moeder
Haha, mijn vriendin gaat gewoon lekker met mij meestemmen op de conservatives.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriendin over aan het halen om Piraat te worden.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, mijn vriendin gaat gewoon lekker met mij meestemmen op de conservatives.
Haar wilde linkse dagen zijn voorbij.
Ze is zich iets bewuster geworden van haar persoonlijke financiele situatie.quote:
Niet eens vnlquote:Op woensdag 6 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
VVD
SGP
Libertarische Partij
Piraten Partij met betere politici
Volmacht afgeven aan moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |