3u overdag net aan, s nachts soms wel wat langer...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er bepaalde voedingen waarnaar ze snel weer komt? Of red ze het sowieso geen 3-4 uur er tussen?
Ik zou eens een fles van 150/5 maken, kijken of ze dan langer verzadigd is
Snap ik!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat twinkle zegt is ook een goede, dan gaat het wat geleidelijker, vond het dan alleen stom met schepjes enz.
Ja dat weet ik idd. We hebben hier zo'n volautomatische flessenmaker staan (wilde m'n man perséquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
1 schepje geeft ongeveer 3 cc extra voeding Nouk
En ook daar zou ik me niet al te druk om maken want ook daar zijn tegenstrijdige berichten over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar cb rekent met die 135ml toch? Dus krijgt ze eigenlijk al teveel op een dag (niet meer dan 1 liter..).
Fijn! Het blijft soms puzzelen hoor, dan ineens weer wat meer nodig en dan wat minder.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:46 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb een paar grotere flessen gegeven en dat gaat gelijk al hartstikke goed eigenlijk! Ze drinkt nu minder (in totaal) maar is meer tevreden en slaapt langer!
Ik lees dit nu pas echt.. maar jij ging toch bv geven deze keer?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:56 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Snap ik!![]()
Wat je dan zou kunnen doen om al dat 'weg gooien' tegen te gaan .. gewoon 750 cc aanmaken en in de koelkast zetten. Alles wat na een dag nirt op is alsnog weg. Maar daar moet je jezelf wel lekker bij voelen natuurlijk. Lees daar op internet wisselende verhalen over.
Maar de gedachte erachter snap ik wel.
Dadelijk in de kraamweek maak ik ook meer aan want vind het zo zinloos om bij iedere voeding bv 20/1 te doen en dan iedere keer 10ml weg te ketsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |