Dus omdat jij je zaken niet voor elkaar hebt is de verkopende partij die sinds 28 november 2015 zijn huis niet meer heeft kunnen verkopen aan een andere partij nu opeens "de vuile flikker"?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:37 schreef N3cro het volgende:
''U heeft met mijn cliënt, de heer vuile flikker een koopovereenkomst gesloten..."
Het staat hem natuurlijk geheel vrij om te vragen voor z'n woning wat hij wil. Jij bent toch akkoord gegaan met die prijs? Blijkbaar vond jij dat bedrag waard voor die woning, anders had je geen overeenkomst moeten sluiten.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef N3cro het volgende:
''Dus omdat jij je zaken niet voor elkaar hebt is de verkopende partij die sinds 28 november 2015 zijn huis niet meer heeft kunnen verkopen aan een andere partij nu opeens "de vuile flikker"?''
Nee maar hij heeft meer dingen gedaan die ik heel smerig vond. We hadden een prijs afgesproken, komt die later op terug, dat soort dingen. En sowieso een woning aan bieden met zo'n groot prijsverschil vind ik raar.
Dat had je binnen de wettelijk bepaalde bedenktijd schriftelijk moeten doen. Nu ben je zo laat dat je niets meer kan doen behalve betalen en jezelf de schuld geven dat je dom en nalatig hebt gehandeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef N3cro het volgende:
Ontbindende voorwaarden weet ik zo niet, ik heb document niet bij de hand.
Ja ik heb tijd genoeg gehad voor wat? Ik heb de verkoper en makelaar meerdere malen aangegeven dat ik die woning niet wil kopen. Wat moet ik nou nog meer doen?
Nou dat je het niet wil had je moeten beseffen voordat je je handtekening zette. Maar wat hierboven wordt gezegd; heb je onder voorbehoud van financiering getekend? En echt echt je uiterste best gedaan bij een of andere bank/instelling een hypotheek los te krijgen? Toon aan dat je echt heel graag wilde, maar geen bank mee wilde. Pas dan heb je kans onder de boete uit te komen. Echter als er al zoveel maanden overheen is geweest, twijfel ik of dit je nog gaat lukken. Waarom heeft het zolang geduurd tot alle informatie bekend was?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:48 schreef N3cro het volgende:
Ontbindende voorwaarden weet ik zo niet, ik heb document niet bij de hand.
Ja ik heb tijd genoeg gehad voor wat? Ik heb de verkoper en makelaar meerdere malen aangegeven dat ik die woning niet wil kopen. Wat moet ik nou nog meer doen?
Dat is niet raar. Huizen kopen terwijl je niet de prijs wil betalen die je op het contract overeengekomen bent... dat is raar.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef N3cro het volgende:
''Dus omdat jij je zaken niet voor elkaar hebt is de verkopende partij die sinds 28 november 2015 zijn huis niet meer heeft kunnen verkopen aan een andere partij nu opeens "de vuile flikker"?''
Nee maar hij heeft meer dingen gedaan die ik heel smerig vond. We hadden een prijs afgesproken, komt die later op terug, dat soort dingen. En sowieso een woning aan bieden met zo'n groot prijsverschil vind ik raar.
Check en mijn eerste vraag?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:57 schreef N3cro het volgende:
Omdat het bijna 3 maanden duurde voordat de taxatie klaar was, de rest was allemaal al geregeld.
Nee, want de termijn waarbinnen dit kon is verstreken.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:56 schreef spiritusbus het volgende:
Je krijgt je financiering niet rond, dus kun je er toch onderuit?
Zeer bizar....quote:Op woensdag 6 april 2016 10:57 schreef N3cro het volgende:
Omdat het bijna 3 maanden duurde voordat de taxatie klaar was, de rest was allemaal al geregeld.
De prijs staat toch op het koopcontract?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef N3cro het volgende:
Toen had je hem de hand moeten schudden en gewoon weg moeten lopen.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef N3cro het volgende:
We hadden een prijs afgesproken, komt die later op terug.
Alle lasten voortvloeiende uit het langer aan moeten houden van de woning door de eigenaar. Denk aan belastingen, hypotheeklasten, aansluitkosten van GWL, en reeds gemaakte kosten zoals notaris en makelaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:37 schreef N3cro het volgende:
Mijn vraag is, wat kan ik los van die boete nog meer aan kosten verwachten en wat moet ik nu doen? Sorry voor de lange post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |