Dit vooral ja. Maar wajongers zijn altijd zo snel op hun teentjes getrapt wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem het Wajongtrekkers ook niet kwalijk hoor. Regering des te meer.
Dus voel je niet meteen zo aangesproken.
Haha, het percentage autochtone jongeren die in buitenlandse winkeltjes zal solliciteren zal echt verwaarloosbaar zijn denk ik hoorquote:Op woensdag 6 april 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, als ze die niet aannemen.
Dat is namelijk het beleid waar de politiek zo vaak op hamert.
Het ging toch om individuen?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, het percentage autochtone jongeren die in buitenlandse winkeltjes zal solliciteren zal echt verwaarloosbaar zijn denk ik hoor
Dat zou goed kunnen. Ben zo hypocriet als elk ander.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Ik vroeg me alleen af of je jezelf niet enigszins tegensprak
Dat klopt. Maar de reden van afwijzing hoeft niks met racisme te maken te hebben. Lijkt me niet meer dan logisch dar ze iemand willen die Turks zou spreken voor beetje klantenbindingquote:
En als je een antiliaan niet aanneemt omdat je daardoor klanten kwijt zou raken/niet representatief genoeg?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
Maar de reden van afwijzing hoeft niks met racisme te maken te hebben.
Hoezo? Ben je een NEGER of zo?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar oke, alleen autochtone Nederlands zijn racistisch.
Dan kan ik mezelf mooi vrijpleiten.
Dat heeft een rascistische ondertoonquote:Op woensdag 6 april 2016 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je een antiliaan niet aanneemt omdat je daardoor klanten kwijt zou raken/niet representatief genoeg?
Ik denk dat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:47 schreef Elan het volgende:
Dat is iemand uitsluiten of veroordelen puur op raciale gronden.
Omdat er een relatie wordt gelegd tussen zijn afkomst en het wegblijven van mensen?quote:
Je zegt net zelf dat ze een Turk zouden mogen voortrekken uit klantenbinding.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er een relatie wordt gelegd tussen zijn afkomst en het wegblijven van mensen?
Nee, dat is van jou recht lullen wat krom is. Je hebt gewoon een andere definitie van racisme dan ik heb. Racisme in denkbeelden en verbaal racisme. Niet de samenstelling van een willekeurige winkelquote:Op woensdag 6 april 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat ze een Turk zouden mogen voortrekken uit klantenbinding.
Dit is net zo goed klantenbinding.
Nee, ik haal de definitie aan van de Nederlandse politiek.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is van jou recht lullen wat krom is. Je hebt gewoon een andere definitie van racisme dan ik heb. Racisme in denkbeelden en verbaal racisme. Niet de samenstelling van een willekeurige winkel
Geloof ik niet in, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |