Ja lekker liberaal. O wacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Volgende verkiezingen lekker VVD stemmen hoor.
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.quote:
Daarom extreem rechts stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.
Is geen liberaal land
Nederland heeft ook geen extreem rechtse partijen, alleen SGP is op economisch echt knalrechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom extreem rechts stemmen.
Of Piratenpartijgoden.
Hoor je vrij weinig over laatste tijdquote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Piratenpartijgoden.
Is trouwens incorrect deze informatie.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft toch geen liberale partijen. Nooit gehad ook.
Ik stem nog liever extreemlinks(quote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Piratenpartijgoden.
Tijd voor een nieuwe Centrum Partij dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland heeft ook geen extreem rechtse partijen, alleen SGP is op economisch echt knalrechts.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik stem nog liever extreemlinks() dan op de VVD
Dat is waar.quote:
Zelfde als Fortuijn he, al zn standpunten zijn gewoon overgenomen door links en rechts.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Centrum Partij dus.
Zag laatst iets over Janmaat, veel wat hij toen zei is gewoon uitgekomen. En dan zette men hem destijds weg als racist
De JOVD gaf mij bij ook de doorslag. Enge typetjes.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik steek mezelf liever een oog uit dan extreemlinks te stemmen.
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De JOVD gaf mij bij ook de doorslag. Enge typetjes.
Hoezo zwartgallig. Die partij staat toch het dichtste bij de idealen die jij nastreeft?quote:Op woensdag 6 april 2016 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Als ik in een zwartgallige bui ben over politiek stem ik daar op.
Mariannequote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind geen een partij eng, buiten de PVDD.
Never forget dat ik daar met de dood door werd bedreigd, door hun aanhang.
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zwartgallig. Die partij staat toch het dichtste bij de idealen die jij nastreeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |