Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:41 schreef wuuht het volgende:
Is boksen op de olympische spelen heel anders dan wat Mayweather doet bijv?
Kabouters denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:49 schreef groenen het volgende:
Wat moet ik mij eigenlijk voorstellen bij <49kilo bij de mannen?
Boksende mannen van minder dan 50 kilo.Misschien dat deze gewichtsklasse bij de oprichting van de spelen normaal waren, maar dit kan ik onmogelijk serieus nemen.
En vergeet het over de vloer rollen van het lachen door de judges niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
3 ronden ipv 12, gigantisch veel hoger tempo, wat mij betreft een stuk leuker om te zien voor de neutrale kijker
Beter dan het eeuwige knuffelen als ik eens een keer profs kijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En vergeet het over de vloer rollen van het lachen door de judges niet.
TOPSHOW.
Het is jammer dat de saaie potjes zo dodelijk veel aandacht krijgen ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter dan het eeuwige knuffelen als ik eens een keer profs kijk(eerlijk is eerlijk, vorige keer met Joshua was wel gaaf)
Als het vaker op goede tijden zou zijn zou ik wel kijken, 's nachts heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is jammer dat de saaie potjes zo dodelijk veel aandacht krijgen ja.
Maar genoeg leuke gevechten hoor.
In Nederland is boksen dan ook gewoon erg dood (zowel amateur als prof).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Als het vaker op goede tijden zou zijn zou ik wel kijken, 's nachts heb ik geen zin in
Volgens mij welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland is boksen dan ook gewoon erg dood (zowel amateur als prof).
Geloof dat Mayweather - Pacman niet eens live op tv was.
Oh, verkeerd onthouden danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/spor(...)d-wel-zien~a3994134/
Natuurlijk kan dat, maar de meeste partijen worden beslist op punten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef wuuht het volgende:
Maar je kan wel gewoon winnen op KO en gebeurt dat dan ook?
Ze klappen er flink op jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |