Het minen leek me meer leuk om te doen om er wat ervaring mee op te doen, daarnaast lees ik dat er op internet toch nog wat activiteit omheen is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Ja... je bent een flink aantal jaar te laat. Litecoin minen kan je vergeten, niet eens het proberen waard.
Minen in z'n geheel is afgelopen, ervaring op doen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:14 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Het minen leek me meer leuk om te doen om er wat ervaring mee op te doen, daarnaast lees ik dat er op internet toch nog wat activiteit omheen is.
Maar iig zou ik graag willen weten hoe het zit met betrouwbare sites die litecoins verhandelen.
Maar voor bitcoin heb je een behoorlijke mining rig nodig, dat kost inmiddels meer dan het oplevert.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minen in z'n geheel is afgelopen, ervaring op doen heeft geen zin.
Ik zou maar beginnen met bitcoin. Kraken is wel een betrouwbare bron daarvoor. Litecoin is redelijk stervende.
Bitcoins traden dus.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:38 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Maar voor bitcoin heb je een behoorlijke mining rig nodig, dat kost inmiddels meer dan het oplevert.
Dan kan je beter Orlycoins gaan minen, die komen binnenkort op een exchange en zijn nu nog simpel te minen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:01 schreef Garfield1985 het volgende:
Kan iemand me op weg helpen hiermee?
Ik heb de software al gedownload op litecoin.org maar loop tegen allerlei muren aan zoals ''welke sites moet ik hebben voor het minen en hoe start ik dit op?!'' en ''welke sites het meeste waar geven voor je geld als je ze gewoon wil kopen?'' , ik kwam er zojuist al achter dat anycoindirect.eu een euro per coin meer vraagt dan wat de werkelijke marktprijs is en dat is dan nog excl. de transactiekosten, de dieven.
Daarnaast moet ik een code opgeven, ik neem aan dat dit de code is die gegenereerd wordt onder de knop ''betalingsverzoek''?
Zijn er daarnaast inmiddels betrouwbare online wallets?
Please du tell me more about this......quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan kan je beter Orlycoins gaan minen, die komen binnenkort op een exchange en zijn nu nog simpel te minen.
Ik denk dat Nattekat het daar mee eens is?
MaGNeT heeft zelf de cryptocurrency ORLY verzonnen. Het is nog redelijk nieuw dus als je nu mined is de difficulty laag. Maar het zal waarschijnlijk nooit een grote Market Cap krijgen zoals Litecoin.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:33 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Please du tell me more about this......
Wat leukquote:Op woensdag 6 april 2016 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MaGNeT heeft zelf de cryptocurrency ORLY verzonnen. Het is nog redelijk nieuw dus als je nu mined is de difficulty laag. Maar het zal waarschijnlijk nooit een grote Market Cap krijgen zoals Litecoin.
Maar als je nu Litecoin mined ben je meer kwijt aan stroom dan dat het oplevert. Net als Bitcoin is Litecoin echt niet meer te minen. Ik heb het 3 jaar geleden nog een tijdje gedaan en toen was het al niet echt veel, toen moest je ook andere, nieuwere coins hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |