Mee eens, undisclosed desires heb ik in het verleden ook veel gedraaid, maar dit nieuwe nummer...quote:Op vrijdag 19 mei 2017 14:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Dead Inside en Madness zitten veel beter in elkaar. Heb een nummer als Undisclosed Desires altijd al goed gevonden. Dig Down klinkt gewoon heel goedkoop. Het bouwt op naar werkelijk niks. Hij schijnt het in een uur geschreven te hebben. Iemand merkte terecht op: what did he do the other 45 minutes?
Coolquote:Op zaterdag 20 mei 2017 17:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eigen foto's. 013 geloof ik niet. Was in Den Haag of Rotterdam en op verschillende festivals in Europa, toen nog heerlijk vroeg in de middag waar het behoorlijk rustig was voor het podium
beter, de bagger van nu is niet om aan te horenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze zijn van plan om de eerste twee albums opnieuw uit te brengen, gepaard met zeldzaam materiaal (niet-uitgebrachte nummers, videomateriaal etc.) onder de noemer Origin of Muse![]()
Dàt is wel goed nieuwsMatt noemde dat in een radio-interview.
http://kroq.cbslocal.com/2017/05/18/muse-dig-down/
Vanaf 10 minuten ongeveer.
Hehe dat begrijp ikquote:Op zondag 21 mei 2017 21:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik sta overal op met mijn blije hoofd (not) dus dat was ik niet van plan
Ik verwacht ook niet meer zoveel van Muse merk ik. Op het vorige album vond ik alleen de wat stevigere rocknummers, Reapers en The Handler enzo nog de moeite waard, maar voor de rest worden ze behoorlijk gezapig helaas.quote:Op donderdag 18 mei 2017 18:21 schreef Molurus het volgende:
het begin klinkt ie als Madness revisited.![]()
Nee, ik ben er ook nog niet enthousiast over. Waar zijn de jankende gitaren? De euforische symfonische rock?
Nou heeft Muse altijd wel de gewoonte gehad om te experimenteren en onverwachte dingen te proberen, maar of dit nu de juiste richting is... het lijkt meer een herhaling van het slechtste dat Muse te bieden heeft ipv vernieuwend.
Unintended was een simpel liefdesliedje. Feeling Good een makkelijke cover en Endlessly is ook niet echt het summum van de bombastische progrock.quote:Op maandag 22 mei 2017 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is inderdaad niet te bevatten dat dezelfde man nummers als Space Dementia, Hysteria en Stockholm Syndrome heeft geschreven. Ik denk dat Matt gewoon niet meer zo ambitieus is en dus voor de veilige route kiest. Dig Down had ook een One Direction track kunnen zijn. Leuk voor die schreeuwende bakvissen en het brede publiek.
Eens. Het is zeker geen hoogvlieger, maar ik vond hem al vrij snel best catchy. Zoals ik al zei; de eerste keer was ik ook zeker geen fan van madness en dead inside, maar die kan ik onderhand best wel waarderen. Zo slechts als explorers zijn ze sowieso nietquote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:30 schreef Bigs het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Dig Down al best wel veel gedraaid hebNadat ik over de eerste teleurstelling van wtf is dit voor shit heen was kon ik het toch wel waarderen.
Dat concert heb ik al helemaal grijs gedraaid, beste versie van SS ooitquote:Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:
Doet u mij de energie en bombast van deze Muse maar;
Bvd.
Tenenkrommend en schattig tegelijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:32 schreef Stofje het volgende:
. Beetje Muse zoeken op YouTube en dan dit tegenkomen. Puur genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |