Och ja, ik weet toch dat ik geen vriendin kan krijgen. Daarom droom ik 's nachts over niet-bestaande meiden en heb ik contact met andere maagdelijke fokkers met visie.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:58 schreef smeerpijp. het volgende:
Ik vind dit altijd bij uitstek zo'n vraag voor van die forever alone maagden met een waslijst van eisen maar allang blij mogen zijn als ze uberhaupt iets (van kwaliteit) kunnen scoren.
Tuurlijk is het geen visitekaartje en heb je het liever niet maar als ze verder helemaal tof is en je hebt het leuk wat boeit het nou dan... Laat je een leuke meid lopen omdat ze toevallig een paar andere gasten geneukt heeft in het verleden dan? Als het boven de 15/20 komt dan is het anders...al is dat bij mij altijd nog hoger dus in hoeverre ben je dan ook een hypocriet?
Zo gaat het gewoon, en vooral de mensen die zelf heel weinig mensen hebben gehad hebben dit soort eisen uit een soort van onvrede als je het mij vraagt.
Wel als je geen vooroordelen hebt, je schroom over boord gooit en haar de leiding geeft. Mooiste 1,5 minuut van je leven. Als je mazzel hebt.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Och ja, ik weet toch dat ik geen vriendin kan krijgen. Daarom droom ik 's nachts over niet-bestaande meiden en heb ik contact met andere maagdelijke fokkers met visie.
Maar een maagd met iemand die meer dan 15 bedpartners heeft gehad match toch ook niet lekker?
Ik zou persoonlijk niet de voorkeur geven aan een maagd denk ik...maar zou een meisje er ook absoluut niet om afwijzen. Met andere woorden, ik heb niet van die rare eisen.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Och ja, ik weet toch dat ik geen vriendin kan krijgen. Daarom droom ik 's nachts over niet-bestaande meiden en heb ik contact met andere maagdelijke fokkers met visie.
Maar een maagd met iemand die meer dan 15 bedpartners heeft gehad match toch ook niet lekker?
Dit. Je kunt deze discussie alleen op het niveau van moralen voeren. Maar in praktijk voert liefde de boventoon.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk niet de voorkeur geven aan een maagd denk ik...maar zou een meisje er ook absoluut niet om afwijzen. Met andere woorden, ik heb niet van die rare eisen.
En al die zogenaamde eisen verdwijnen waarschijnlijk als sneeuw voor de zon zogauw je gek wordt op een iemand.
Ik heb de laatste keer sex gehad met een dame waar er 5 jongens voor mij geweest waren.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:20 schreef syndroom het volgende:
De meeste vrouwen hebben er geen moeite mee om een man te daten die al veel vrouwen in zijn bed heeft gehad. Andersom lijken mannen er wel moeite mee te hebben als vrouwen voor hen al flink rond heeft zitten sletten.
Zou jij daten met een vrouw die reeds veel mannen in bed heeft gehad?
Ik zeg meteen na dat ja dat er meerdere condities zijn. Dat is het voorbehoud. Sorry dat het onduidelijk was? Ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:32 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
[..]
Ten eerste, ik vraag je nog of je die opvatting van jou op elke vrouw die met veel mannen naar bed gaat toepast. Jij zegt ja. Nu zeg je dat dat niet zo is? Ik snap jou niet, welk voorbehoud heb je het immers over, jij deponeert immers geen voorbehoud.
Ten tweede, een discussie waarom controle zou moeten prevaleren boven volledige overgave en lustmaximalisatie, daar kan een ander topic over worden geopend. Ik ben het eens dat men daar vraagtekens achter mag plaatsen. Bij de meeste blijft het echter bij afvragen en geen verdere relativering, sneu, ik heb liever dat men het hele denkproces afrond.
Ik wens ze veel succes met vrouwen te vinden die 5 bedpartners of minder hebben gehad. Die bestaan bijna niet. Als ze al bestaan dan komt dat doordat ze lang in een monogame relatie hebben gezeten of omdat er een reden is dat geen man haar wilt hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:11 schreef Drug het volgende:
Maar ff serieus, begrijp ik nou dat jullie tussen 5-20 partners al "slet" veel vinden?
Ik ben de helft van mijn seksueel actieve leven in een monogame relatie geweest, maar kom toch wel ver over de 20. Zelfs als ik hoeren niet meereken.
Voor mij verschild het heel erg.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:11 schreef Drug het volgende:
Maar ff serieus, begrijp ik nou dat jullie tussen 5-20 partners al "slet" veel vinden?
Ik ben de helft van mijn seksueel actieve leven in een monogame relatie geweest, maar kom toch wel ver over de 20. Zelfs als ik hoeren niet meereken.
Hangt natuurlijk ook van de leeftijd af. Als je 17 bent zou ik zeggen dat 5 veel is ja. Als je 30 bent niet.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Voor mij verschild het heel erg.
Ik was vroeger echt dat ik dacht : wat?!5?!?!?. Tegenwoordig zie ik het probleem niet echt.
Of: "Seks is een mooi iets dat je met de ander deelt en waar je van kunt genieten. Heb geen seks omdat de ander je anders niet wil, niet waardeert, de ander je onder druk zet of omdat je vriendinnen dat ook doen maar omdat jij dat wilt met die persoon. En doe het veilig, niet alleen om een ongewenste zwangerschap te voorkomen maar ook om geen SOA's op te lopen. Je kan hem (seksueel) vertrouwen maar vertrouw je zijn exen ook? En hun exen?"quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:22 schreef RaveNeef het volgende:
[..]
Mooi gedachtengoed om op je dochter af te stralen"Spreid je benen en geniet met volle teugen!"
Want je kunt alleen genieten van seks als je het al vanaf jonge leeftijd doet en met verschillende partners? Als je ermee wacht tot de ware of het huwelijk dan is het een verplicht nummertje met het licht uit? Alleen maar fijn voor de man en niet voor de vrouw? Echt zo kleingeestig. Je bent zelf weinig beter als je het andere uiterste zo schetst.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Of: "Seks is een mooi iets dat je met de ander deelt en waar je van kunt genieten. Heb geen seks omdat de ander je anders niet wil, niet waardeert, de ander je onder druk zet of omdat je vriendinnen dat ook doen maar omdat jij dat wilt met die persoon. En doe het veilig, niet alleen om een ongewenste zwangerschap te voorkomen maar ook om geen SOA's op te lopen. Je kan hem (seksueel) vertrouwen maar vertrouw je zijn exen ook? En hun exen?"
Met die boodschap kan een jonge vrouw ook meerdere bedpartners hebben.
Maar ik geloof dat veel mannen (zoals jij) liever terug gaan naar: "Seks is een plicht voor de vrouw in het huwelijk. Seks voor het huwelijk is een doodzonde. Seks is vies, vervelend maar helaas een echtelijke plicht die je moet ondergaan."
Ik zat hier ook aan te denken ja. Zit nu op de 15, ook zonder hoeren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:11 schreef Drug het volgende:
Daarom is het ook het andere UITERSTE. Maar laten we wel wezen; vrouwen die seks als iets dusdanig bijzonders zien dat zij het willen 'bewaren' voor die ene ware (dus in de praktijk voor in het huwelijk) hebben aanzienlijk vaker seksuele problemen. De verwachtingen zijn te hoog en/of het taboe te zwaar. Ga je terug in de tijd dan was dat vroeger vaak ook zo. Vrouwen die zich niet naakt aan hun man vertoonde (de lange en hoog opgeknoopte nachtjaponnen) die als een plank in bed lagen te wachten tot hun man zijn 'ding' gedaan had en zij dus hun plicht.. Of wat te denken van de huidige tijd waarbij een streng islamitisch echtpaar schoorvoetend bij de huisarts kwam om te praten over hun ongewenste kinderloosheid waarna bleek dat zij niet wisten dat je seks moet hebben om een kind te verwekken?quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Want je kunt alleen genieten van seks als je het al vanaf jonge leeftijd doet en met verschillende partners? Als je ermee wacht tot de ware of het huwelijk dan is het een verplicht nummertje met het licht uit? Alleen maar fijn voor de man en niet voor de vrouw? Echt zo kleingeestig. Je bent zelf weinig beter als je het andere uiterste zo schetst.
Dat is natuurlijk het hypocriete aan dat gedachtegoed van die groep mannen. Ze willen zelf wel seks zonder verplichtingen maar vinden een vrouw die dat doet verwerpelijk.quote:Ik geloof er overigens niks van dat mannen terug willen naar de tijd, volgens mij willen mannen tegenwoordig liever al überhaupt niet trouwen. Mannen willen het liefst zoveel mogelijk seks over het algemeen. Meisjes hebben heel vaak spijt van hun eerste keer. Geloof er niks van dat mannen zo graag willen wachten. Ze zullen best liever een 'schone(re)' partner willen ja, maar zich daar zelf ook naar gedragen, nee.
Men always want to be a woman's first love - women like to be a man's last romance. - Oscar WIldequote:Op vrijdag 8 april 2016 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Want je kunt alleen genieten van seks als je het al vanaf jonge leeftijd doet en met verschillende partners? Als je ermee wacht tot de ware of het huwelijk dan is het een verplicht nummertje met het licht uit? Alleen maar fijn voor de man en niet voor de vrouw? Echt zo kleingeestig. Je bent zelf weinig beter als je het andere uiterste zo schetst.
Ik geloof er overigens niks van dat mannen terug willen naar de tijd, volgens mij willen mannen tegenwoordig liever al überhaupt niet trouwen. Mannen willen het liefst zoveel mogelijk seks over het algemeen. Meisjes hebben heel vaak spijt van hun eerste keer. Geloof er niks van dat mannen zo graag willen wachten. Ze zullen best liever een 'schone(re)' partner willen ja, maar zich daar zelf ook naar gedragen, nee.
Het kan ook zeker wel, maar het is gewoon zo dat bij meerdere ervaringen de kans op iets nieuws ontdekken toeneemt. Als je elk jaar naar frankrijk gaat kan je ook elk jaar een leuke vakantie hebben. Je kan daar zelfs ervaringen opdoen die je ook in andere landen kan opdoen, maar dat wil niet zeggen dat de kans niet groter is dat je meer ontdekt als je je horizon verbreedt. Het is geen moeten, de kans is alleen kleiner.quote:Op donderdag 7 april 2016 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Want daar kun je met één partner niet achter komen? Vind dat altijd zo'n onzin. Dat is toch een ontdekkingstocht die je met zijn tweeën maakt. Aan seks kun je werken, je geeft wat, je neemt wat. Net als met de rest eigenlijk.
Zo een breed scala aan wat wij als mens doen is gevoed door de maatschappij. Er is niets mis met wachten tot de ware. Het probleem is wel, dat als je maar 1 ding kent, het moeilijker is om in te schatten of dat dat echt is wat jij wilt. Maar als je je daar bij goed voelt is het prima!quote:Ook gevoed door de maatschappij. Kijk alleen maar op fok, je wordt voor gek verklaard als je maar één hebt gehad of wilt wachten tot de ware. Je moet zoveel mogelijk proeven en vergelijken is het devies, anders kan je zomaar iets gemist hebben.
Sommige vrouwen doen het overigens ook voor de aandacht, en zodra ze een relatie hebben is het amper nog sex want dan hebben ze de aandacht op een andere manier ( is mijn ervaring iig)quote:Op vrijdag 8 april 2016 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ah, de aloude discussie. Mannen met een moraliteitsbesef uit de jaren '20 die vrouwen die met meer mannen naar bed zijn geweest 'smerig' vinden.
Mij interesseert het geen reet. Een vrouw met veel bedpartners achter haar naam houdt blijkbaar van seks en doet daar niet zo krampachtig over. Prima toch?
Of ze gaan de pil slikken omdat de man graag zonder condoom wil en helaas blijkt de pil dus een libidokiller te zijn...quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:20 schreef Jordyyyy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen het overigens ook voor de aandacht, en zodra ze een relatie hebben is het amper nog sex want dan hebben ze de aandacht op een andere manier ( is mijn ervaring iig)
Gemiddelde Nederlandse vrouw heeft er zeven, gemiddelde Nederlandse man heeft er negen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 09:21 schreef Zure het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes met vrouwen te vinden die 5 bedpartners of minder hebben gehad. Die bestaan bijna niet. Als ze al bestaan dan komt dat doordat ze lang in een monogame relatie hebben gezeten of omdat er een reden is dat geen man haar wilt hebben.
Gemiddelde Nederlandse vrouw/man os boring afquote:Op vrijdag 8 april 2016 16:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Gemiddelde Nederlandse vrouw heeft er zeven, gemiddelde Nederlandse man heeft er negen.
Moet lukken dus. Dit soort zaken zijn vaak normaal verdeeld.
De bekende 'bait and switch'.quote:Op vrijdag 8 april 2016 14:20 schreef Jordyyyy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen het overigens ook voor de aandacht, en zodra ze een relatie hebben is het amper nog sex want dan hebben ze de aandacht op een andere manier ( is mijn ervaring iig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |