Om zo'n outfit aan te trekken moet je de sherry fles wel elke dag heel hard raken.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mooie kledij heeft deze mevrouw. Interessante combinatie van fietsband en stukjes tapijt uit de restbak van de ikea
sowquote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn moeder was ook al een takkewijf toen Vitesse nog eerste stond.
Vergeet de autoriem niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mooie kledij heeft deze mevrouw. Interessante combinatie van fietsband en stukjes tapijt uit de restbak van de ikea
quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Richt die politiecapaciteit op terrorisme ofzo
Hoe die het kan opblazen met illegaal vuurwerk ?quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Theo Lucius begint het ook te leren tegenwoordig
Precies dezequote:
Regelmatig gaan stappen maar behoorlijk saai. Sowieso geen echte studentenstad natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan kom je op de verkeerde plekken vriend
"Ik heb voor een groot gedeelte een kunstgebit, dan merk je er niks van als je kaarsvet drinkt"quote:Op maandag 4 april 2016 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoe die het kan opblazen met illegaal vuurwerk ?
Dan maar alt+f4
Ik ben het zowaar een keer met jullie eens.quote:Op maandag 4 april 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Om zo'n outfit aan te trekken moet je de sherry fles wel elke dag heel hard raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |