quote:MOND DICHT! voordat je die gst op ideeen brengt
Op donderdag 28 november 2002 15:21 schreef TheMarco het volgende:
Als iedereen echt zo enthousiast is als wij dan zou het me niet verbazen als ome Bill Ubisoft wat geld zal toesteken om die PC release nog een paar maandjes uit te stellen
quote:Dit topic is niet goed voor me, iedere keer dat ik iets lees wordt mijn verwachting groter, en heb ik de neiging om mijn pc te gaan verkopen en een x-doos aan te schaffen, maar als hij ook op de pc uitkomt...
Op donderdag 28 november 2002 15:32 schreef Jop het volgende:
Waar zit iedereen nou zo'n beetje in het spel? Ik zit in mission 2 bij die garage, met de chauffeur. Mensen die de thermal goggles al hebben?
Weet iemand waar ik voor minder dan 500 euro een mooie breedbeeld-tv kan halen? MediaMarkt ofzo?
quote:Whoehahaha!!! Je hebt lasten he?
Op donderdag 28 november 2002 15:39 schreef twi het volgende:
Weet iemand waar ik voor minder dan 500 euro een mooie breedbeeld-tv kan halen? MediaMarkt ofzo?
Als pa en ma naar bed zijn vanavond, sluit ik hem aan op de Onkyo 595 beneden!
Dat word genieten!
Nu maar hopen dat de philips breedbeeld ook rgb aansluiting heeft.
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 28 november 2002 15:47 schreef UNDERTAKER het volgende:
ook rgb aansluiting heeft.
quote:Klopt ja!
Op donderdag 28 november 2002 15:50 schreef Bastard het volgende:[..]
Gefeliciteerd
Je zal nog schrikken denk ik van de verbetering...
Prop hem wel in Scart 1 van de tv.. is meestal maar 1 scartaansluiting op zon ding die RGB ondersteunt vlgs mij
quote:Doe maar rustig aan, ik heb gelezen dat er maar 9 levels zijn
Op donderdag 28 november 2002 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Wow,...wat een spel. Zit nu in level 2. Wat is dit cool zeg. Ze hebben het ook net over Milosovic....hahahaha,..erg cool.
quote:GVD...nouja, TV is weer beschikbaar...dan maar geen PS2, maar een mooie JVC breedbeeld voor zo'n 450 euro...
Op donderdag 28 november 2002 15:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Whoehahaha!!! Je hebt lasten he?
quote:AAH, zeg dat dan
Op donderdag 28 november 2002 16:13 schreef Jop het volgende:
Mooier (scherper) beeld.
quote:Koop nou maar die Xbox, je PC gaat het vrees ik maar met moeite trekken op de kwaliteit die je uit de Xbox trekt... Dynamic Lighting VREET namelijk rekenkracht, en dat bepaald toch wel voor een groot gedeelte de ultieme sfeer van dit spel...
Op donderdag 28 november 2002 15:36 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Dit topic is niet goed voor me, iedere keer dat ik iets lees wordt mijn verwachting groter, en heb ik de neiging om mijn pc te gaan verkopen en een x-doos aan te schaffen, maar als hij ook op de pc uitkomt...
quote:
AAH, zeg dat dan Dank u!
quote:Dat zei ik hier toch al pielemuis
Op donderdag 28 november 2002 15:50 schreef Jop het volgende:
Mooier beeld, alleen mijn tv heb geen superscart ding ofzo
quote:Maar ? Weet je hoeveel uur ik op level 1 heb zitten. Das niet normaal man....... Level 1 is gigantisch groot vind ik !
Op donderdag 28 november 2002 16:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Doe maar rustig aan, ik heb gelezen dat er maar 9 levels zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |