abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2002 @ 23:15:34 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7032639
Oh My F G!!!

Wat een spel zeg.......................
Die graphics!!! Dat geluid!! Dat licht... dat realisme.. die besturing.. En dan zegt er een maat net tegen me dat hij het wel aardig vond maar MGS was beter ... Slaakte wel even een gil bij die opmerking

The truth was in here.
  woensdag 27 november 2002 @ 23:19:36 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7032731
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:15 schreef Bastard het volgende:
Oh My F G!!!

Die graphics!!! Dat geluid!! Dat licht... dat realisme.. die besturing.. En dan zegt er een maat net tegen me dat hij het wel aardig vond maar MGS was beter ... Slaakte wel even een gil bij die opmerking

Ik moest ook een beetje aan P. denken. Ik weet nog wel wat hij zei toen we dat filmpje zagen........hhahahaha,..wat een mannetje.

Maar ff eerlijk nu Bastard. Dit spel VERPLETTERD MGS in alle opzichten,.......wacht maar totdat je aan de missies begint.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7032791
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Zie boven !

dara ben ik al geweest was ff foutje.... sorry
pi_7032839
heeft iemand die extra's trouwens al gezien op die dvd??? is grappig vooral die laatste is een interview met sam
  woensdag 27 november 2002 @ 23:51:17 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7033415
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee,......je moet het hele huis daar even afzoeken. Je vind een document daar ergens (er zijn 2 pc's) waar pincode info in staat. Daarna staat het in je palm bij notes ! Have fun....

sanks, maar daar had ik het geduld vandaag echt niet voor
Morgenavond maar weer eerst slapen en morgen weer werken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 27 november 2002 @ 23:53:36 #156
12888 Skull-splitter
pi_7033437
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:15 schreef Bastard het volgende:
Oh My F G!!!

Fuck MGS, de enige solid snake die ik serieus neem zit regelmatig al dan niet in mijn broek!

Sam Fisher is een HELD!

woensdag 27 november 2002 @ 23:56:37 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7033483
Kutzooi, ik wil ook Morgennnnnnnnnnnnnn *duimt* Laat die game ajb voor zessen op de bus gegooid zijn door de heren van GCShop, dan ligt 'ie morgen op de mat! 13.00 thuis, hapje eten, en dan zelf met open bakkus gamen!

IK WILLLLLLLLLLLLLLLLLLL

(En dan te bedenken dat dit vroeger absoluut niet mijn genre was...Alleen jullie reacties maken me al laaiend enthousiast!!!)

pi_7033524
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:56 schreef twi het volgende:
Kutzooi, ik wil ook Morgennnnnnnnnnnnnn *duimt* Laat die game ajb voor zessen op de bus gegooid zijn door de heren van GCShop, dan ligt 'ie morgen op de mat! 13.00 thuis, hapje eten, en dan zelf met open bakkus gamen!

IK WILLLLLLLLLLLLLLLLLLL

(En dan te bedenken dat dit vroeger absoluut niet mijn genre was...Alleen jullie reacties maken me al laaiend enthousiast!!!)

haal em gewoon in de winkel dan heb je er 1 die nog helemaal dichtzit voor het kijken naar het hoesje en die ander heb je dan om te spelen
  donderdag 28 november 2002 @ 00:02:25 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7033564
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:59 schreef apengek het volgende:

[..]

haal em gewoon in de winkel dan heb je er 1 die nog helemaal dichtzit voor het kijken naar het hoesje en die ander heb je dan om te spelen

De reden dat ik 'm bij GCshop heb gehaald, was dat 't me 25 piek uitspaarde... Dusseh, nog eens ¤ 59,95 extra uitgeven zie ik niet zitten

Maar m'n bestelstatus staat op "Verzonden", dus ik heb goede hoop

pi_7033588
quote:
Op donderdag 28 november 2002 00:02 schreef twi het volgende:

[..]

De reden dat ik 'm bij GCshop heb gehaald, was dat 't me 25 piek uitspaarde... Dusseh, nog eens ¤ 59,95 extra uitgeven zie ik niet zitten

oohw ook zon arme student ik heb en bij nedgame gehaald en daar was ie ook 5 euro goedkoper
  donderdag 28 november 2002 @ 00:05:45 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7033614
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:19 schreef Chocobo het volgende:

[..]
wacht maar totdat je aan de missies begint.

Heb een verbrand huis gehad, loop naar buiten.. staan mensen in een gang... daar zit ik nu ff te klooien
The truth was in here.
  donderdag 28 november 2002 @ 00:08:52 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7033660
quote:
Op donderdag 28 november 2002 00:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb een verbrand huis gehad, loop naar buiten.. staan mensen in een gang... daar zit ik nu ff te klooien

Is onze vriend er nog stil van geworden "D ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_7034270
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fuck MGS, de enige solid snake die ik serieus neem zit regelmatig al dan niet in mijn broek!

Sam Fisher is een HELD!

Ik zit vast in die garage..
Heb de chauffeur gevonden en met m'n blaffer de broodnodige info uit um gehaald.
Als ie stopt met praten gewoon doorvragen. .
Daarna is het ff onduidelijk..Ben maar gestopt nadat ik was gekilled anders kom ik morgen m'n bed niet uit.
Trouwens, hij wordt steeds beter.
En ik heb bij lange na nog niet al m'n goodies.

-
  donderdag 28 november 2002 @ 08:16:27 #164
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_7035710
quote:
Op woensdag 27 november 2002 23:56 schreef twi het volgende:

IK WILLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Mag ik me hier even bij aansluiten ... Ik heb 'm ook bij GCShop.nl besteld en kreeg bijna een hartverzakking toen de status gisteravond om 6 uur nog niet gewijzigd was naar verzonden... Maar gelukkig was dat om 9 uur opgelost, dus nou maar hopen dat het spel inderdaad nog voor 6 uur op de post is gedaan....

* Chev duimt mee met Twi

donderdag 28 november 2002 @ 08:38:46 #165
12888 Skull-splitter
pi_7035792
quote:
Op donderdag 28 november 2002 00:02 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal het vergelijken met de sfeer van 24 (tenminste, zo zie ik het) en behoorlijk gemixed met MGS, Tom clancy's toekomst en militaire snufjes die we de komende 10 jaar nog niet gaan zien op het slagveld...
  donderdag 28 november 2002 @ 09:43:09 #166
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_7036441
RAAAAGH! JEZUS wat een gaaf spel!
Je kan hier gewoon alleen maar in superlatieven over spreken!
Die graphics! Die gameplay! Dat geluid! De spanning!!!

Het is echt HEEL LANG geleden dat ik zo'n gevoel had bij een spel als bij SC. Ubisoft heeft de lat nu gewoon 100 meter hoger gelegd voor kwaliteit in XBOX Games. Ik kan er gewoon niet over uit hoe goed dit is!!!!

Ik baal als een stekker dat mijn vrije dagen voor dit jaar op zijn!!!!

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 28 november 2002 @ 09:45:50 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7036473
quote:
Op donderdag 28 november 2002 00:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Is onze vriend er nog stil van geworden "D ?

Ja eigenlijk wel maar hij zegt het dan weer niet he... blijven tegen sputteren.. Ik heb het spel uitgezet en ik speel weer als hij opgezouten is.
Prachtig spel, wat een bewegingsvrijheid heb je zeg.. je kan gewoon alles doen wat je op dat moment ook zou bedenken.
Je kan de hele omgeving gebruiken om je doel te behalen.. gewoon heerlijk!!

The truth was in here.
  donderdag 28 november 2002 @ 09:48:46 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7036511
Oh en Sam Fisher is een held inderdaad!!!! Snake van MGS trekt toch wel witjes weg bij zijn kunnen!
The truth was in here.
  donderdag 28 november 2002 @ 10:10:46 #169
12888 Skull-splitter
pi_7036778
20 dingen waaraan je kunt herkennen dat je teveel Splinter Cell speelt:

1-als je uit bed stapt doe je een soft-landing om je vriendin niet wakker te maken
2- je besluipt je Xbox alvorens hem aan te zetten
3- Je ondervraagt je eten voordat je het uitschakelt (met dank aan de hema-worst van Smots)
4- als je een pakje met de post verwacht dan sta je in splitstand boven je brievenbus te wachten tot er een nietsvermoedende postbode voorbij komt, dan sla jij je slag
5- je begint allergisch voor daglicht te worden, en besluit je leven maar eens grondig om te vormen naar een nachtleven
6- Je loopt met 3 lege Olvarit-potjes op je voorhoofd, geel geschilderd en voorzien van lampjes natuurlijk, door de supermarkt
7- je gaat het liefst gebouwen binnen via het dak, een openstaand raam of brandladders
8- Je komt op je werk aan in een wetsuit en baggy trousers. Als er iemand vraagt waarom dan antwoordt je dat je daar geen antwoord op mag geven in verband met staatveiligheid
9- als je dan toch over straat moet dan doe je dat bij voorkeur gebukt, of langs de muur
10- Je draagt altijd een palmtop bij je om te kijken of je objectives al zijn aangevuld
11- Je hebt je spontaan ingeschreven voor een onderzoek naar onderhuidse implantaties
12- Je hebt je schoonmoeder het graf bijna ingeholpen door via het WC raampje naar binnen te komen op haar verjaardag, en daarna zo stil rond te sneaken dat zelfs haar kleine kut-keffer/dweil het niet hoorde
13- als je op sollicitatie gesprek bent dan bekijk je eerst de situatie en zoek je vooral vluchtwegen
14- als je droomt in infra rood of nachtkijker
15- als je de volgende werkdag verschijnt met kuiltjes in je rechterduim, en een vreemd soort bolvorm in je linkerduim.
16- je niet meer slaapt maar liever op een hindernisbaan oefent s nachts
17- je je pauzes vult met het schoonmaken van je wapens
18- als je bij een PIN automaat oude vrouwtjes van achteren vastpakt en ze dwingt hun codes af te staan ( )
19- als je jezelf laat insluiten in een warenhuis om te kijken of je onopgemerkt naar buiten kunt komen
20- Als je je vrouw/man/vriend(in) op pad stuur, en als ze vraagt waarom moet ik dit of dat meenemen dan zeg je dat hij/zij weet wat hij/zij moet weten

donderdag 28 november 2002 @ 10:14:14 #170
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7036831
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
20 dingen waaraan je kunt herkennen dat je teveel Splinter Cell speelt:
ROFLOL!

7- je gaat het liefst gebouwen binnen via het dak, een openstaand raam of brandladders !!!

The truth was in here.
  donderdag 28 november 2002 @ 10:23:57 #171
12888 Skull-splitter
pi_7036971
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

ROFLOL!

7- je gaat het liefst gebouwen binnen via het dak, een openstaand raam of brandladders !!!

Thanks

Als ik er meer heb meld ik het wel

pi_7037227
Dit spel is duidelijk de hype waard geweest.
Nog nooit, maar dan ook nog nooit eerder heb ik 59 ¤ zo goed besteed als deze.......

Undertaker heeft er een vrijedag op eigen kosten voor genomen.
Heeft er wenig slaap van gehad.
Heeft zijn training gister afgezegd
Slaat fitness vandaag over
Heeft zijn xbox mee naar zijn vriendin gesjouwt (wat niet echt in dank werd afgenomen but who care's, fisher rulez!)
Zit nu alweer de uren af te tellen alvorens hij zijn machtige xbox weer in kan schakelen om in de huid van Sam te kruipen!

Daar zat ik dan vannacht, om 00.00, alles pikdonker in mijn kamer, alleen de xbox die vredig zoemde op de achtergrond, te genieten van de beelden die mijn sony 32'' mij voorschotelde onder het genot van een koude Bav. In allerijl probeerde ik een slot te forceren, owh eerst maar es ff checken met mijn fiber camera of er niemand achter zat, hoor ik daar nu mensen lopen/praten?? mijn hart bonkt in mijn keel, het zweet staat op mijn voorhoofd en dan komt mijn moeder de kamer op!!!
AARGH *SCHRIKT*
Moeder: eet jij morgen thuis?
IK: verbouwereerd eehm huh wat eeh IK BEN BEZIG MET EEN BELANGRIJKE MISSIE!!!
Moeder (enigzinds verbaast): dan zie ik je wel om 18.00
juist Pffff
back to sam!!!!
Nog maar 7,5 uur alvorens ik weer kan!
(komen er 2 vrienden langs die ook zonodig willen spelen )

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  donderdag 28 november 2002 @ 10:50:00 #173
12888 Skull-splitter
pi_7037450
quote:
Op donderdag 28 november 2002 10:37 schreef UNDERTAKER het volgende:
Dit spel is duidelijk de hype waard geweest.
Nog nooit, maar dan ook nog nooit eerder heb ik 59 ¤ zo goed besteed als deze.......
UHUH!
quote:
Undertaker heeft er een vrijedag op eigen kosten voor genomen.
Heeft er wenig slaap van gehad.
Heeft zijn training gister afgezegd
Slaat fitness vandaag over
Heeft zijn xbox mee naar zijn vriendin gesjouwt (wat niet echt in dank werd afgenomen but who care's, fisher rulez!)
Zit nu alweer de uren af te tellen alvorens hij zijn machtige xbox weer in kan schakelen om in de huid van Sam te kruipen!
Kon ik ook doen, maar ik moet de cashflow een beetje constant houden
quote:
Daar zat ik dan vannacht, om 00.00, alles pikdonker in mijn kamer, alleen de xbox die vredig zoemde op de achtergrond, te genieten van de beelden die mijn sony 32'' mij voorschotelde onder het genot van een koude Bav. In allerijl probeerde ik een slot te forceren, owh eerst maar es ff checken met mijn fiber camera of er niemand achter zat, hoor ik daar nu mensen lopen/praten?? mijn hart bonkt in mijn keel, het zweet staat op mijn voorhoofd en dan komt mijn moeder de kamer op!!!
AARGH *SCHRIKT*
Moeder: eet jij morgen thuis?
IK: verbouwereerd eehm huh wat eeh IK BEN BEZIG MET EEN BELANGRIJKE MISSIE!!!
Moeder (enigzinds verbaast): dan zie ik je wel om 18.00
juist Pffff
Ik heb het geluk dat ik in een kelder zit, dus niemand die me zomaar stoort
quote:
back to sam!!!!
Nog maar 7,5 uur alvorens ik weer kan!
Mazzelaar, ik mag tot 2100 werken
quote:
(komen er 2 vrienden langs die ook zonodig willen spelen )
Spelen? Spelen?! KIJKEN KUNNEN ZE!!! Tis jouw spel, jouw precioussss
pi_7037489
LOL!!
You're damn right skull!!!

Ik zou ze bijna afbellen met de smoes dak ziek ben, maarja,
ze kennen me!

Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
pi_7037877
Die regels zijn echt humor

Ben nu aan het twijfelen tussen een GC en een x-doos...
En nee, ik weet dat GC meer kiddy spellen heeft ja(maar RE heeft mij enigzins overtuigd).

Twijfels twijfels....

PS: Undertaker, ik hem nog een nummer van een psycholoog dat je mag hebben
Ook weleens met een spel zo intens bezig geweesd dat ik 1.5 meter de lucht inschoot toen mijn broertje de kamer inkwam, had hem bijna voor zijn hoofd getrapt

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')