quote:Ik ook , maar ik wil over 2 weken wel de reactie's zien hoe die dan is.
Op woensdag 27 november 2002 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
Toch maar de PC versie in januari halen!
* febster op de knieen gaat en naar het Nintendo HQ gaat bidden in t oosten
quote:Dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang.
Op woensdag 27 november 2002 19:05 schreef febster het volgende:
AARRRRGHHHHHH, IKKE WIL OOK* febster op de knieen gaat en naar het Nintendo HQ gaat bidden in t oosten
quote:Hoe lang t gaat duren boeit niet als ie maar komt
Op woensdag 27 november 2002 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang.
Minimaal een half jaar. Maar dan heb je ook wel wat.
quote:Ik vraag me alleen af hoeveel procent van de graphics en gameplay de Cube moet missen...30% van de graphics, 40% van de gameplay?
Op woensdag 27 november 2002 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang.
Minimaal een half jaar. Maar dan heb je ook wel wat.
quote:Dat gaat idd een probleem worden ja..
Op woensdag 27 november 2002 19:56 schreef twi het volgende:[..]
Ik vraag me alleen af hoeveel procent van de graphics en gameplay de Cube moet missen...30% van de graphics, 40% van de gameplay?
Waar zo'n harddisk al niet handig voor is
1 ding is een feit. Dit spel staat nu al in mijn top 5........ dit is echt niet normaal.....wat een fucking goed spel. Nightvision ook ,.......tis te ECHT. Al die mogelijkheden om een missie te doen..... Aaaaarrgghhh.
Ik gebruik veel cola blikjes,....ik gooi ze letterlijk weg zodat ik vijanden van me af haal. Dat geluid ook..... ![]()
Wat een spel ! 9~ IGN heeft gelijk. Dit is idd een 10 en hier moet je eik een Xbox voor kopen.
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:00 schreef Chocobo het volgende:
OH MY GOD..........1 ding is een feit. Dit spel staat nu al in mijn top 5........ dit is echt niet normaal.....wat een fucking goed spel. Nightvision ook ,.......tis te ECHT. Al die mogelijkheden om een missie te doen..... Aaaaarrgghhh.
Ik gebruik veel cola blikjes,....ik gooi ze letterlijk weg zodat ik vijanden van me af haal. Dat geluid ook.....
Wat een spel ! 9~ IGN heeft gelijk. Dit is idd een 10 en hier moet je eik een Xbox voor kopen.
quote:En dat noemt zich mod van een GAME forum
Op woensdag 27 november 2002 20:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg het.. gesealed naast me met een zegel er nog op
quote:GESEALED!? DROPLUL!! eerst lopen zeiken "ik mot m speluhhhhh" en nu ben je blij met een gesealede doos? maf ventje......
Op woensdag 27 november 2002 20:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zeg het.. gesealed naast me met een zegel er nog op
* Robhimself gaat morgen ff het laatste exemplaar uit de klauwen van een puistenpuber trekken bij de lokale gameboer.
Puber: Maar ik zag m t eerst!!
Moi: Optiefen idioot! Gamer comin' through!!! *pakt pinpas en drukt vers gekochte SC exemplaar met bewijs van aankoop in gezicht van puber*
Puber:
MAMAAAAAAAAAAAAA!!!
Moi: Die neukt idd lekker ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-11-2002 20:23]
quote:Kijk, ik wacht het juiste moment af.. ik maak me nu helemaal gek door er alleen maar naar te kijken. Nu heb ik hem lekker, geeft een goed gevoel.. en ik ga hem vanavond nog spelen, als mn chick naar bed is.
Op woensdag 27 november 2002 20:16 schreef febster het volgende:[..]
En dat noemt zich mod van een GAME forum
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Kijk, ik wacht het juiste moment af.. ik maak me nu helemaal gek door er alleen maar naar te kijken. Nu heb ik hem lekker, geeft een goed gevoel.. en ik ga hem vanavond nog spelen, als mn chick naar bed is.
Zo eerst nog even lekker de laatste aflevering kijken van Band of Brothers.. en dan .. dan lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.
quote:Zou er bijna een Bruna strip van gaan maken..
Op woensdag 27 november 2002 20:18 schreef Robhimself het volgende:[..]
Puber: Maar ik zag m t eerst!!
Moi: Optiefen idioot! Gamer comin' through!!! *pakt pinpas*
Puber:
Moi:
Mijn vriendin eiste bij de FRS om achter te gaan kijken of er nog een exemplaar was.. toen heeft die bediende het exemplaar bedoeld voor zn collega verkocht aan haar.. was de laatste.
quote:Hmmm
Op woensdag 27 november 2002 20:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Zou er bijna een Bruna strip van gaan maken..
Mijn vriendin eiste bij de FRS om achter te gaan kijken of er nog een exemplaar was.. toen heeft die bediende het exemplaar bedoeld voor zn collega verkocht aan haar.. was de laatste.
quote:vergeet die wijn maar, en pak er maar een kop DIEPzwarte koffie bij, met net te weinig suiker om een eiland te vormen, dit spel houdt mij de komende weken wel bezig....
Op woensdag 27 november 2002 20:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Kijk, ik wacht het juiste moment af.. ik maak me nu helemaal gek door er alleen maar naar te kijken. Nu heb ik hem lekker, geeft een goed gevoel.. en ik ga hem vanavond nog spelen, als mn chick naar bed is.
Zo eerst nog even lekker de laatste aflevering kijken van Band of Brothers.. en dan .. dan lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.
Zoals jullie lezen, ook ik heb hem kunnen bemachtigen, gewoon bij de FRS, en ben daarna bij een maat gaan kijken...
De filmpjes zijn gewoon van mindere kwaliteit dan het spel zelf, en alles is heerlijk gedetailleerd, en dat lichtwerk is gewoon UBER!
Thermal heb ik nog niet, ben namelijk pas bij de 1e missie, maar man, wat een geil spel is dit toch... Af en toe heb ik het gevoel dat ik naar een perfecte thriller zit te kijken ipv naar een game...
Die maat van me heeft hem gewoon AV ingeplugd zitten, en ik was onder de indruk, maar toen ik hem hier via de SCART aanzette had ik het toch even benauwd... wat een spel, en het geluid dan ook
* skull gaat snel sparen voor een vervangende DVD-speler en versterker
Ben net een uurtje bezig geweest, dus tijd voor de pispauze, maar ik denk dat ik nu al een beetje verslaafd ben
quote:U wilt de Bruna versie?
Op woensdag 27 november 2002 20:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Zou er bijna een Bruna strip van gaan maken..
Robhimself loopt door de stad richting Gameshop
Bij de gameshop staat een puber met Splinter Cell in zn klauwen
Robhimself grist het spel uit de fikken van de puber
Puber zegt: He! Ik zag m t eerst!!
Robhimself zegt: OPHOERUH RANZ-AAP!!! en rekent af
Puber moet huilen ![]()
Robhimself lacht m uit en geeft m een heel klein stukkie hout + de helft van een bekend merk batterijen en zegt: Hier heb je t spel! (ff doordenken)
zoiets? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-11-2002 20:31]
quote:Misschien een topic voor R&P.
Op woensdag 27 november 2002 20:25 schreef febster het volgende:[..]
Hmmm
waar haal je die vriendin dan vandaan want zodra ik ooit een x t woord "Nintendo" of iets dergelijks laat vallen dan zijn plots alle vrouwen verdwenen
, dus ik houd mijn hobby maar geheim want anders....
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 27-11-2002 20:31]
quote:die zien ze toch pas als ze bij je op de kamer zijn, niet dan? Ik heb het NOOIT over mijn hobbies, interesses en voorkeuren van stijl bij ontmoeting... (Tenzij ze er zelf over beginnen natuurlijk
Op woensdag 27 november 2002 20:25 schreef febster het volgende:[..]
Hmmm
waar haal je die vriendin dan vandaan want zodra ik ooit een x t woord "Nintendo" of iets dergelijks laat vallen dan zijn plots alle vrouwen verdwenen
, dus ik houd mijn hobby maar geheim want anders....
quote:Andersom isset toch ook vaak dat zij a)TV willen kijken b)totaal geen zin hebben c)moe zijn?
Op woensdag 27 november 2002 20:30 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Misschien een topic voor R&P.
Gamers en hun relatie..
Die van mij begon ook altijd enorm te zeiken als ik zat te gamen als zij wilde neuken. wat anders wilde doen.
quote:Je vergeet iets.
Op woensdag 27 november 2002 20:19 schreef Bastard het volgende:lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.
quote:Van B en C was bij haar geen sprake.
Op woensdag 27 november 2002 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Andersom isset toch ook vaak dat zij a)TV willen kijken b)totaal geen zin hebben c)moe zijn?
![]()
quote:tjah, ik heb met mijn vriendin ook mazzel hoor, zij respecteerd gewoon wie ik ben en andersom ook
Op woensdag 27 november 2002 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Van B en C was bij haar geen sprake.
Smots, nog iets aan toe te voegen?
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je vergeet iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |