abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7026355
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:35 schreef Strolie75 het volgende:
Toch maar de PC versie in januari halen!
Ik ook , maar ik wil over 2 weken wel de reactie's zien hoe die dan is.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7026713
AARRRRGHHHHHH, IKKE WIL OOK

* febster op de knieen gaat en naar het Nintendo HQ gaat bidden in t oosten

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7026747
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:05 schreef febster het volgende:
AARRRRGHHHHHH, IKKE WIL OOK

* febster op de knieen gaat en naar het Nintendo HQ gaat bidden in t oosten

Dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang.
Minimaal een half jaar. Maar dan heb je ook wel wat.
-
pi_7026763
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe lang t gaat duren boeit niet als ie maar komt
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 27 november 2002 @ 19:56:11 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7027600
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af hoeveel procent van de graphics en gameplay de Cube moet missen...30% van de graphics, 40% van de gameplay? Waar zo'n harddisk al niet handig voor is
pi_7027669
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:56 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af hoeveel procent van de graphics en gameplay de Cube moet missen...30% van de graphics, 40% van de gameplay? Waar zo'n harddisk al niet handig voor is

Dat gaat idd een probleem worden ja..
Buiten dat, als hij op de XBOX echt een succes wordt komt ie wsl niet eens op de andere consoles..
-
  woensdag 27 november 2002 @ 20:00:11 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7027691
OH MY GOD..........

1 ding is een feit. Dit spel staat nu al in mijn top 5........ dit is echt niet normaal.....wat een fucking goed spel. Nightvision ook ,.......tis te ECHT. Al die mogelijkheden om een missie te doen..... Aaaaarrgghhh.

Ik gebruik veel cola blikjes,....ik gooi ze letterlijk weg zodat ik vijanden van me af haal. Dat geluid ook.....

Wat een spel ! 9~ IGN heeft gelijk. Dit is idd een 10 en hier moet je eik een Xbox voor kopen.

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 27 november 2002 @ 20:12:59 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7027926
Ik zeg het.. gesealed naast me met een zegel er nog op
The truth was in here.
pi_7027979
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:00 schreef Chocobo het volgende:
OH MY GOD..........

1 ding is een feit. Dit spel staat nu al in mijn top 5........ dit is echt niet normaal.....wat een fucking goed spel. Nightvision ook ,.......tis te ECHT. Al die mogelijkheden om een missie te doen..... Aaaaarrgghhh.

Ik gebruik veel cola blikjes,....ik gooi ze letterlijk weg zodat ik vijanden van me af haal. Dat geluid ook.....

Wat een spel ! 9~ IGN heeft gelijk. Dit is idd een 10 en hier moet je eik een Xbox voor kopen.

-
pi_7027983
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:12 schreef Bastard het volgende:
En dat noemt zich mod van een GAME forum
  woensdag 27 november 2002 @ 20:18:21 #111
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_7028018
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:12 schreef Bastard het volgende:
GESEALED!? DROPLUL!! eerst lopen zeiken "ik mot m speluhhhhh" en nu ben je blij met een gesealede doos? maf ventje......

* Robhimself gaat morgen ff het laatste exemplaar uit de klauwen van een puistenpuber trekken bij de lokale gameboer.

Puber: Maar ik zag m t eerst!!
Moi: Optiefen idioot! Gamer comin' through!!! *pakt pinpas en drukt vers gekochte SC exemplaar met bewijs van aankoop in gezicht van puber*
Puber: MAMAAAAAAAAAAAAA!!!
Moi: Die neukt idd lekker

[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-11-2002 20:23]

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 27 november 2002 @ 20:19:16 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7028043
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:16 schreef febster het volgende:

[..]

En dat noemt zich mod van een GAME forum

Kijk, ik wacht het juiste moment af.. ik maak me nu helemaal gek door er alleen maar naar te kijken. Nu heb ik hem lekker, geeft een goed gevoel.. en ik ga hem vanavond nog spelen, als mn chick naar bed is.
Zo eerst nog even lekker de laatste aflevering kijken van Band of Brothers.. en dan .. dan lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.
The truth was in here.
pi_7028098
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:19 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kijk, ik wacht het juiste moment af.. ik maak me nu helemaal gek door er alleen maar naar te kijken. Nu heb ik hem lekker, geeft een goed gevoel.. en ik ga hem vanavond nog spelen, als mn chick naar bed is.
Zo eerst nog even lekker de laatste aflevering kijken van Band of Brothers.. en dan .. dan lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.

kan ook ieder zijn ding zullen we maar zeggen voor mij is dat een game komen, naar huis fietsen/rijden/treinen, en dan diskje erin en in een game gezogen worden cola erbij en koker pringles, en ik kom de dag wel door
  woensdag 27 november 2002 @ 20:23:28 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7028140
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:18 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Puber: Maar ik zag m t eerst!!
Moi: Optiefen idioot! Gamer comin' through!!! *pakt pinpas*
Puber:
Moi:

Zou er bijna een Bruna strip van gaan maken..

Mijn vriendin eiste bij de FRS om achter te gaan kijken of er nog een exemplaar was.. toen heeft die bediende het exemplaar bedoeld voor zn collega verkocht aan haar.. was de laatste.

The truth was in here.
pi_7028192
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mijn vriendin eiste bij de FRS om achter te gaan kijken of er nog een exemplaar was.. toen heeft die bediende het exemplaar bedoeld voor zn collega verkocht aan haar.. was de laatste.

Hmmm waar haal je die vriendin dan vandaan want zodra ik ooit een x t woord "Nintendo" of iets dergelijks laat vallen dan zijn plots alle vrouwen verdwenen , dus ik houd mijn hobby maar geheim want anders....
  woensdag 27 november 2002 @ 20:26:53 #116
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7028224
quote:

[..]

vergeet die wijn maar, en pak er maar een kop DIEPzwarte koffie bij, met net te weinig suiker om een eiland te vormen, dit spel houdt mij de komende weken wel bezig....

Zoals jullie lezen, ook ik heb hem kunnen bemachtigen, gewoon bij de FRS, en ben daarna bij een maat gaan kijken...

De filmpjes zijn gewoon van mindere kwaliteit dan het spel zelf, en alles is heerlijk gedetailleerd, en dat lichtwerk is gewoon UBER!

Thermal heb ik nog niet, ben namelijk pas bij de 1e missie, maar man, wat een geil spel is dit toch... Af en toe heb ik het gevoel dat ik naar een perfecte thriller zit te kijken ipv naar een game...

Die maat van me heeft hem gewoon AV ingeplugd zitten, en ik was onder de indruk, maar toen ik hem hier via de SCART aanzette had ik het toch even benauwd... wat een spel, en het geluid dan ook * skull gaat snel sparen voor een vervangende DVD-speler en versterker

Ben net een uurtje bezig geweest, dus tijd voor de pispauze, maar ik denk dat ik nu al een beetje verslaafd ben

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 27 november 2002 @ 20:27:43 #117
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_7028243
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

U wilt de Bruna versie?

Robhimself loopt door de stad richting Gameshop
Bij de gameshop staat een puber met Splinter Cell in zn klauwen
Robhimself grist het spel uit de fikken van de puber
Puber zegt: He! Ik zag m t eerst!!
Robhimself zegt: OPHOERUH RANZ-AAP!!! en rekent af
Puber moet huilen
Robhimself lacht m uit en geeft m een heel klein stukkie hout + de helft van een bekend merk batterijen en zegt: Hier heb je t spel! (ff doordenken)

zoiets?

[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 27-11-2002 20:31]

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_7028299
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:25 schreef febster het volgende:

[..]

Hmmm waar haal je die vriendin dan vandaan want zodra ik ooit een x t woord "Nintendo" of iets dergelijks laat vallen dan zijn plots alle vrouwen verdwenen , dus ik houd mijn hobby maar geheim want anders....

Misschien een topic voor R&P.
Gamers en hun relatie..
Die van mij begon ook altijd enorm te zeiken als ik zat te gamen als zij wilde neuken. wat anders wilde doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 27-11-2002 20:31]

-
  woensdag 27 november 2002 @ 20:31:29 #119
12888 Skull-splitter
pi_7028314
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:25 schreef febster het volgende:

[..]

die zien ze toch pas als ze bij je op de kamer zijn, niet dan? Ik heb het NOOIT over mijn hobbies, interesses en voorkeuren van stijl bij ontmoeting... (Tenzij ze er zelf over beginnen natuurlijk ) Sterker nog, ik heb voor mijn huidige vriendin nog een "hobby" verzwegen: ik verzamel schedels. (Anne, als je dit leest, bij deze dus)
  woensdag 27 november 2002 @ 20:32:34 #120
12888 Skull-splitter
pi_7028333
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:30 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Misschien een topic voor R&P.
Gamers en hun relatie..
Die van mij begon ook altijd enorm te zeiken als ik zat te gamen als zij wilde neuken. wat anders wilde doen.

Andersom isset toch ook vaak dat zij a)TV willen kijken b)totaal geen zin hebben c)moe zijn?
pi_7028353
quote:

lekker kaarsje aan, wijntje er bij en in alle rust gamen.

Je vergeet iets.
-
pi_7028367
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Andersom isset toch ook vaak dat zij a)TV willen kijken b)totaal geen zin hebben c)moe zijn?

Van B en C was bij haar geen sprake.
-
  woensdag 27 november 2002 @ 20:37:01 #123
12888 Skull-splitter
pi_7028403
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van B en C was bij haar geen sprake.

tjah, ik heb met mijn vriendin ook mazzel hoor, zij respecteerd gewoon wie ik ben en andersom ook

Smots, nog iets aan toe te voegen?

woensdag 27 november 2002 @ 20:38:53 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7028436
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je vergeet iets.

The truth was in here.
  woensdag 27 november 2002 @ 20:43:34 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_7028558

OMG,................Sinds FFVII en Zelda OOT niet meer zo cool gegamed. OMG !!

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')