Mannen met een voetenfetish is ook makkelijk geld aan verdienen heb ik gehoord.quote:Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje cammen voor geld toch.
Zijn ook vrouwen die betaald krijgen om te eten voor de camera.
Easy money.
Nee, was rondreis, iedere dag rijden. Dat land is groot, of nouja vooral lang. Man man man.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben oprecht jaloers op je. Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest maar vaak genoeg foto's gezien. Wat dat betreft staat Scandinavië hoog op mijn to do list/
Groot gelijk! Dat doe ik dus ook een beetjequote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik ben al in Stockholm geweest, was echt leuk en mooi. Nu komt Oslo nog erbij, de rest moet nog, maar staat ook hoog op het lijstje.
Mja, de andere landen/continenten staan ook hoog op t lijstje, dus maar rustig een voor een afwerken.
Geloof het ook ja.quote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen met een voetenfetish is ook makkelijk geld aan verdienen heb ik gehoord.
Ik ga na de zomer naar Washington DC en ik wil graag een week voordat ik ga, een week op mn kont zitten in Miami en dan heb ik ook nog Thanksgiving, kerst, voorjaarsvakantie en na het collegejaar waar ze normaal gesproken met een groep naar het buitenland op vakantie gaan. Dus dan tikt het wel aan.quote:Op maandag 4 april 2016 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk! Dat doe ik dus ook een beetjeMet een beetje mazzel heb ik nog een paar decennia dus hoef niks te overhaasten.
Wacht ho ik heb iets gemist.quote:Op maandag 4 april 2016 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer naar Washington DC en ik wil graag een week voordat ik ga, een week op mn kont zitten in Miami en dan heb ik ook nog Thanksgiving, kerst, voorjaarsvakantie en na het collegejaar waar ze normaal gesproken met een groep naar het buitenland op vakantie gaan. Dus dan tikt het wel aan.
Ik spaar koelkastmagneetjes van iedere staat van de VS en iedere hoofdstad van het land zelf, dus ik ben wel even bezig.
Ja, 10 maanden, studeren en wonenquote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht ho ik heb iets gemist.
Je gaat naar de VS voor langere tijd?
Maar dat tikt inderdaad wel aardig aanVet tof, man!
Wat onwijs leuk! Waarom heb je voor de VS gekozen?quote:Op maandag 4 april 2016 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, 10 maanden, studeren en wonenEn als ik terug ben, dan heb ik m'n bachelor (als alles goed gaat).
Flipje, hoeveel geld moet ik ongeveer aan denken bij een voetfetisj?quote:Op maandag 4 april 2016 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht ho ik heb iets gemist.
Je gaat naar de VS voor langere tijd?
Maar dat tikt inderdaad wel aardig aanVet tof, man!
Verschilt maar kan al bijna volgens mij iets van 40 euro zijn voor een fucking gedragen sok.quote:Op maandag 4 april 2016 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipje, hoeveel geld moet ik ongeveer aan denken bij een voetfetisj?
Ik weet niet of je het weet, maar ivm mn beperking is er één uni ter wereld waar ze daarop richten en daar wil ik graag heen. Andere keuzes heb ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat onwijs leuk! Waarom heb je voor de VS gekozen?
En gaat de inschrijving goed? Is het een hoop gedoe? Volgens mij heb ik wel iets voorbij zien komen over testen van tbc en weet ik het of zo
Goed verhaal, niet gelezen!quote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar ivm mn beperking is er één uni ter wereld waar ze daarop richten en daar wil ik graag heen. Andere keuzes heb ik niet.En ik wil het eerste halfjaar Engels doen (ben ik echt slecht in) en dan het tweede halfjaar Amerikaans recht.
Ja, inschrijving is zo goed als klaar. Moet nog een dingetje doen (motivatie waarom ik het wil doen), en dan kan het met de post mee (moet voor 1 mei). De medische kant (vaccinaties etc.) heb ik voor morgen een afspraak staan, dan wordt er volop in me gespoten (inb4 Haags en Fok-it) en dan kan de medische kant ook met de post mee naar ergens anders (voor 1 juni).
Dus ik weet niet of ik word toegelaten.Vast wel, want ze ruiken geld.
Heb je welquote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet gelezen!
Ah shit, excuus, dat wist ik wel, als in van de beperking.quote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar ivm mn beperking is er één uni ter wereld waar ze daarop richten en daar wil ik graag heen. Andere keuzes heb ik niet.En ik wil het eerste halfjaar Engels doen (ben ik echt slecht in) en dan het tweede halfjaar Amerikaans recht.
Ja, inschrijving is zo goed als klaar. Moet nog een dingetje doen (motivatie waarom ik het wil doen), en dan kan het met de post mee (moet voor 1 mei). De medische kant (vaccinaties etc.) heb ik voor morgen een afspraak staan, dan wordt er volop in me gespoten (inb4 Haags en Fok-it) en dan kan de medische kant ook met de post mee naar ergens anders (voor 1 juni).
Dus ik weet niet of ik word toegelaten.Vast wel, want ze ruiken geld.
Maar dan gaat het dus om producten ,niet om fotos of iets?quote:Op maandag 4 april 2016 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verschilt maar kan al bijna volgens mij iets van 40 euro zijn voor een fucking gedragen sok.
Als ik dus voor 5 euro sokken koop, die allemaal zou versturen. Dan maak ik een enorme winst. Misschien moet ik hier toch maar iets mee gaan doen. Dan kan ik super easy en snel weer backpacken.
Ja, hopelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah shit, excuus, dat wist ik wel, als in van de beperking.En dat Engels leer je vast snel genoeg als je daar eenmaal zit/
Dat schiet inderdaad al lekker op dan maar klinkt toch als veel gedoe voor een inschrijving.
Hehehe nou laten we dan maar duimen dat ze het echt ruiken dan zit het vast goed. Ik zal voor je duimen
quote:Op maandag 4 april 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent veel langer weggeweest.
quote:Op maandag 4 april 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat weet jij nou wel? Dom strontjong.
HA, stront![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |