Lekker zeg. Heel veel heb je als kind idd al gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis
bof, mazelen en rodehond
polio
waterpokken
hep B
hep A
hersenvliesontsteking
dikgedrukt heb ik al (gehad), de rest moet nog. en ik heb begrepen dat hep A 10 jaar geldig is en vorige maand is die termijn verstreken, dus moet wss nieuwe hebben.
meh. ik haat naalden.
Volgens mij is het best gebruikelijk. Heb hier ook een boekje met allemaal wat ik kreeg als kind, van officiële instanties. Dus je dochtertje zal vast ook ooit in aanmerking komenquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker zeg. Heel veel heb je als kind idd al gehad.
Sterker nog, ze neemt deel aan een heel vaccinatie programma. Tegenwoordig alle kinderen t/m 4 jaar loopt dat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij is het best gebruikelijk. Heb hier ook een boekje met allemaal wat ik kreeg als kind, van officiële instanties. Dus je dochtertje zal vast ook ooit in aanmerking komen
Oh, hoeft ze dan nooit meer?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze neemt deel aan een heel vaccinatie programma. Tegenwoordig alle kinderen t/m 4 jaar loopt dat.
Heftig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze krijgt in totaal 11 prikken.
Volgende krijgt ze eind mei. Dan is ze 11 maanden. Daarna pas weer met 14 maanden geloof ik. Meestal is ze wel compleet van slag als ze een prik heeft gehad. Is echt niet tof.quote:
Ja, prikjes zijn ook gewoon eng. Ik kijk ook altijd de andere kant op en probeer dan aan leuke dingen te denken. Ik vind het gewoon niks aan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende krijgt ze eind mei. Dan is ze 11 maanden. Daarna pas weer met 14 maanden geloof ik. Meestal is ze wel compleet van slag als ze een prik heeft gehad. Is echt niet tof.
Wat ik mij herinner als kind is dat ik mij altijd hondsberoerd voelde na een vaccinatie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
Mja, de injectie voor gonorroe (wat ik dus niet had, dus nutteloos prikje) deed echt fucking veel pijn. Voor TBC werd het alleen in mn opperhuid geprikt, dat viel wel mee. Maar hield er ook niet echt van.
Was je ook compleet van slag?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ik mij herinner als kind is dat ik mij altijd hondsberoerd voelde na een vaccinatie.
Dat is als baby hé. Ik bedoel wat ik mij nog kan herinneren. Toen was ik al wat ouder, denk 5 ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan zal je dochtertje het van je vrouw hebben.
Oh zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is als baby hé. Ik bedoel wat ik mij nog kan herinneren. Toen was ik al wat ouder, denk 5 ofzo.
ZO, waarom zo gemeen tegen JC?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:10 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar richting de douche.
Kusje voor Haags en een stomp voor JC.
Vraag dat maar aan JCquote:Op dinsdag 5 april 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ZO, waarom zo gemeen tegen JC?
JC en ik zijn matties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |