Ah, wilde je m`n rekeningnummer geven? Wat aardig van jequote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.
Melden mag via DMquote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.
Ja en ook gewoon in bed gehad tochquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook al gecamd met foksters
Ouwe rukkert
Heb altijd al Pocahonthas willen zijnquote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Al ben je 300 kilo, als je in KPD post ben je Pocahantas
Bepaald geen loze praat!quote:
Succes JCquote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
Ik ga even 45 minuten concentreren want het schiet niet op doeg
geile bokquote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja en ook gewoon in bed gehad toch
En pics gehad.
Je wilde uitgehuwelijkt worden aan een kerel die je vader zou kunnen zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb altijd al Pocahonthas willen zijn
Als ie geld heeft.quote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilde uitgehuwelijkt worden aan een kerel die je vader zou kunnen zijn?
Jamaar. Elke mannelijke fokker is toch ook viesdik?quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom.
Al ben je 300 kilo, als je in KPD post ben je Pocahantas
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Jamaar. Elke mannelijke fokker is toch ook viesdik?
Nee opso, neeeeeee blijf. Red me in deze mannenchatquote:Op maandag 4 april 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey flippiee !
Maar moet weer aan de studie byebye
Zitten mooie dames tussen.quote:
Sorry lieverd ik moet nog twee hoofdstukjes leren over eiwitten en analytische chemie en dan ben ik er wss weerquote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee opso, neeeeeee blijf. Red me in deze mannenchat
Succesquote:Op maandag 4 april 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry lieverd ik moet nog twee hoofdstukjes leren over eiwitten en analytische chemie en dan ben ik er wss weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |