op banggood staan ze echt voor een 10tje. maar geen idee of die beetje normaal zijn kwa kwaliteitquote:Op maandag 4 april 2016 16:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Toevallig moet ik ook 1 hebben. Ga dit topic even volgen.
Welke raad jij aan?quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef dimmak het volgende:
https://www.conrad.nl/nl/Search.html?search=soldeerbout
10tje is wel erg weinig, ik ben bij de Gamma geweest en had 1 voor 18 zien hangen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
op banggood staan ze echt voor een 10tje. maar geen idee of die beetje normaal zijn kwa kwaliteit
Nee, maar hiermee geef ik aan dat je ze zonder rompslomp en volgens EU keurmerken ze ook binnen kunt krijgen voor een paar tientjes. Elke soldeerbout zal voldoen aan je eisen voor dit klusje.quote:Op maandag 4 april 2016 16:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Welke raad jij aan?
en conrad is geen chinese webwinkel
ik dacht dat die dingen echt 50 euro waren ofzoquote:Op maandag 4 april 2016 16:26 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee, maar hiermee geef ik aan dat je ze zonder rompslomp en volgens EU keurmerken ze ook binnen kunt krijgen voor een paar tientjes. Elke soldeerbout zal voldoen aan je eisen voor dit klusje.
Zelf heb ik deze maar ook die goedkoopste zal het klusje klaren.
Wow, ik wist niet dat ze er zoveel hadden!quote:Op maandag 4 april 2016 16:22 schreef tailfox het volgende:
[..]
Welke raad jij aan?
en conrad is geen chinese webwinkel
Nee joh, zo ingewikkeld is dat niet, een metalen punt goed heet opstoken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht dat die dingen echt 50 euro waren ofzo
http://m.banggood.com/CXG(...)ation-p-1009620.htmlquote:Op maandag 4 april 2016 19:27 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb die toolcraft van Conrad:
https://www.conrad.nl/nl/(...)ot-450-c-588269.html
En die werkt helemaal super. En nog garantie ook.
Heeft gewoon echt geen zin om die uit China te halen.
Ik snap niet wat je wil zeggen met die link. Hij is zelfs duurder, je hebt geen garantie, en je heb hebt hem niet morgen in huis. Daarnaast heb je letterlijk geen ene flikker aan dat digitale display.quote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://m.banggood.com/CXG(...)ation-p-1009620.html
ow verkeerde.quote:Op maandag 4 april 2016 19:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je wil zeggen met die link. Hij is zelfs duurder, je hebt geen garantie, en je heb hebt hem niet morgen in huis. Daarnaast heb je letterlijk geen ene flikker aan dat digitale display.
Hi, even op persoonlijke titel: hier bij Banggood ben ik degene die alle DIY-modellen bouwt, en daarvoor gebruik ik deze. Gekozen om z'n dunne punt en het feit dat de temperatuur te regelen is, en deze heeft ook nog een EU-stekker. Er zijn natuurlijk duurdere modellen verkrijgbaar, maar de afgelopen 6-7 maanden heb ik deze bout probleemloos gebruikt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:09 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een soldeer bout nodig.
Maar wat zijn een beetje goede ?
zijn er zoveel in zoveel prijs klasses. Op school gebruik ik die dingen altijd maar op 1 temp en dat is ongeveer 280 tot 320 graden Celsius. Wil hem gebruiken voor repareer werkzaamheden.
of het moet een cheapass ding zijn of het moet er eentje zijn waar de tips van kunnen vervangen worden.
wie o wie kan mij helpen
edit ik zat nogal te laag. 100 uur ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2016 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe vaak heb je gesoldeerd?
Ik gok weinig en dan kun beter eerst oefenen
Bij een paar reviews staan dat de temperatuur niet in te stellen is. Hadden die mensen dan gewoon pech?quote:Op dinsdag 5 april 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, even op persoonlijke titel: hier bij Banggood ben ik degene die alle DIY-modellen bouwt, en daarvoor gebruik ik deze. Gekozen om z'n dunne punt en het feit dat de temperatuur te regelen is, en deze heeft ook nog een EU-stekker. Er zijn natuurlijk duurdere modellen verkrijgbaar, maar de afgelopen 6-7 maanden heb ik deze bout probleemloos gebruikt.
Ik zag bij de reviews dat er een paar mensen niet tevreden over zijn; die hadden dan inderdaad een exemplaar te pakken dat niet goed werkte.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Bij een paar reviews staan dat de temperatuur niet in te stellen is. Hadden die mensen dan gewoon pech?
dan vanmiddag maar even bestellen. Tin enzo ook gewoon te vinden op banggood?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zag bij de reviews dat er een paar mensen niet tevreden over zijn; die hadden dan inderdaad een exemplaar te pakken dat niet goed werkte.
Jep, we hebben alles wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
dan vanmiddag maar even bestellen. Tin enzo ook gewoon te vinden op banggood?
Ik heb sinds kort ook een Aoyue van Eleshop deze, soldeert echt als de brandweer inderdaad!quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef embedguy het volgende:
Ik heb deze; http://www.eleshop.nl/aoyue-936-soldeerstation-p-61.html
38euro bij Eleshop, wellicht is hij ergens anders nog wel voor minder te krijgen. Erg fijn ding. Zelf had ik destijds er nog een paar verschillende maten soldeerpunten bij besteld maar ik heb (als ik mij niet vergis) met namen alleen nog maar de punt gebruikt die bij het station zelf zit. Soms wissel ik af als ik bijv een ic moet lossolderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |