abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161520190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 23:47 schreef Wezentrijn het volgende:
Ik probeer uit te leggen dat hij ook niet zo moet inzitten met arbeiders want die zijn echt niet zo tof als het op migranten aankomt.
Wat is deze in godsnaam.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161525367
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 01:09 schreef -0- het volgende:
Dank voor je reactie :)
Graag gedaan :)

quote:
[..]

Ik denk inderdaad dat ik voor enige flirtmodus iemand eerst leuk moet vinden, sowieso is mijn flirtmodus behoorlijk beperkt vrees ik. Daarbij vind ik niet snel mensen echt leuk dus ga ik ook niet snel naar die, toch al beperkte, flirtmodus over.
Hoe is het punt te herkennen dat je overgaat naar die flirtmodus en wat doe je dan?

quote:
[..]

Een gezelligheidsplateau, dat is wel een goede uitdrukking denk ik inderdaad, daar komt het heel snel, en de ene keer ligt dat plateau hoger dan de andere keer maar verder omhoog gaat het nooit.
Het verder opbouwen van die spanning is denk ik inderdaad hetgeen waar ik ernstig in tekort kom. En ook dat is inderdaad weer een wisselwerking tussen verschillende factoren. Ten eerste ben ik daar zelf niet helemaal niet bewust mee bezig op zo´n moment en voelt het ook echt als forceren, wat niet prettig is. Ten tweede ben ik ook behoorlijk blind voor signalen van de andere kant waar ik dan weer op in kan haken.
Dan lijkt het me niet raar dat de tegenpartij niet het gevoel krijgt dat er meer zou kunnen zijn ja. Maar hoe ga je dan zo een date in? Kijk je haar nooit in eens goed in de ogen, terwijl je in gedachten denkt aan hoe jullie elkaars kleding van het lijf rukken (of langzaam, whatever floats your boat) ofzo? Tast je verbaal ook niet af met vragen over hoe zo iemand in relaties is en wat zij verwacht van een lief/toekomstige partner?
Wat observeer je wel aan de overkant van de tafel?

quote:
Dat gezellige kan zelfs zo ver gaan dat ik een tijd terug iemand gedate heb, waarbij eigenlijk alles perfect ging, supergezellig, veel raakvlakken qua bezigheden, interesses, levensvisie, en ook daar ontbrak verder elke spanning waardoor het echt neer kwam op ´het voelt alsof we elkaar al jaren kennen, rationeel gezien past het allemaal echt perfect maar gevoelsmatig is er niks wat dieper gaat.´ Dat is natuurlijk enorm zonde, want vaak kom je dat niet op die manier tegen en als ik er op terug kijk denk ik echt dat ik dat voor een groot deel heb laten liggen in dat geven en interpreteren van (non-verbale) signalen.
Maar goed, dat is ook achteraf, want op dat moment kan ik het niet meer dan eens zijn dat het als vriendschap geweldig zou zijn.
Wat zijn achteraf gezien signalen geweest? Wat hield je tegen om je niet zelf eens te peilen?

quote:
[..]

Dat aanpassen van het netwerk is inderdaad toch iets waar ik aan kan gaan werken, zeker als dit echt zo niks blijkt. Verder zal ik misschien inderdaad toch wat bewuster moeten leren worden van met name dat non-verbale deel, in het herkennen maar ook in het zelf actief er mee bezig zijn. Laten zien dat er interesse is tot , in elk geval, kijken of het verder kan komen dan een leuke date of vriendschap. Hoe dan die blindheid in momenten om het zelf uit te voeren, maar ook in ontvangen, eruit te krijgen is een volgende vraag waar ik aan zal moeten werken dan.
Dat is dan het voordeel van zelf actief dat hengeltje uitgooien, je bent duidelijker in wat je wel ziet zitten en bewuster van haar reactie, waardoor je ook sneller zo een positieve spiraal kan krijgen..
  donderdag 21 april 2016 @ 00:23:34 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161592771
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 06:18 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Congrats. Leuk:)
Dank! Het is erg wennen hoor... ben ook erg roestig. Als ik kijk naar hoe het gaat gaat het gewoon lekker en eigenlijk heb ik nu dus een beetje cold feet ;) Het is ook al even geleden.
Ik wilde toch lange termijn? En nu krijg ik het benauwd terwijl hij dat soort dingen gewoon weer wel zegt, zo van "over twee weken" "twee weken??" denk ik dan. Oh ja, is ook zo :)

We zijn nu echt in de fase van "laten we even wat minder uit eten gaan enzo" "ja, mee eens, het is duur dit!" "je moet er ook wat voor over hebben hé" "ja okee maar dat kan prima met iets zelf gekookts" "mee eens" "ik heb wel van die jumbomunten gespaard trouwens" "hee ik ook! hoeveel heb jij er?" "Waar zullen we naartoe gaan?" O+

Hoe is het met jouw Poolse? (als ik het goed heb onthouden) Of moet ik gewoon teruglezen?
  donderdag 21 april 2016 @ 22:31:46 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_161614340
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dank! Het is erg wennen hoor... ben ook erg roestig. Als ik kijk naar hoe het gaat gaat het gewoon lekker en eigenlijk heb ik nu dus een beetje cold feet ;) Het is ook al even geleden.
Ik wilde toch lange termijn? En nu krijg ik het benauwd terwijl hij dat soort dingen gewoon weer wel zegt, zo van "over twee weken" "twee weken??" denk ik dan. Oh ja, is ook zo :)

We zijn nu echt in de fase van "laten we even wat minder uit eten gaan enzo" "ja, mee eens, het is duur dit!" "je moet er ook wat voor over hebben hé" "ja okee maar dat kan prima met iets zelf gekookts" "mee eens" "ik heb wel van die jumbomunten gespaard trouwens" "hee ik ook! hoeveel heb jij er?" "Waar zullen we naartoe gaan?" O+

Hoe is het met jouw Poolse? (als ik het goed heb onthouden) Of moet ik gewoon teruglezen?
Alles heeft z'n positieve en minder positieve kanten, leuk dat je het weer eens kan ervaren zo :)

Gaat goed. Het is m'n vriendin nu, sinds een maandje, blijft ook voorlopig in Nederland. Gisteren opgehaald van vliegveld, bloemetje meegenomen. Ze smolt in m'n handen. Mooie dingen. Dat we in verschillende fasen zitten zorgt nog steeds voor frictie soms. Ze heeft het al actief over samenwonen volgend jaar, welke leeftijd ik wil trouwen (niet per se met haar maar algemeen). Zijn dingen waar ik nog niet mee bezig ben, ga hier wellicht maar eens over nadenken.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 23 april 2016 @ 02:02:06 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_161643924
quote:
17s.gif Op zondag 17 april 2016 18:20 schreef RedFever007 het volgende:
Super leuk Eefje *O*

:*
Lief :*

Begeef jij je nog op het datingpad tegenwoordig?
  maandag 25 april 2016 @ 09:47:27 #131
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_161695584
Bij ons is inmiddels ook het R-woord uitgesproken. Iets sneller dan de bedoeling was, maar alles voelt nog steeds heel fijn en ook ons eerste hele weekend samen was er 1 voor in het boekje O+ We delen dit voorlopig nog even niet met de buitenwereld, maar door wat vervelende familieomstandigheden van mijn kant heeft ze al wel per abuis een familielid van mij ontmoet. Was even ongemakkelijk, maar door de omstandigheden in kwestie onvermijdelijk. Zij vond het in ieder geval erg leuk. Maar daar blijft het voorlopig even bij :P Eerst nog even ruim de tijd nemen voor elkaar, er staat nog heel wat leuks in de planning :)
diseased rhinoceros pizzle
pi_161695599
Wat leuk!
Ja doei.
pi_161696234
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 09:47 schreef Flylib het volgende:
door wat vervelende familieomstandigheden van mijn kant heeft ze al wel per abuis een familielid van mij ontmoet. Was even ongemakkelijk, maar door de omstandigheden in kwestie onvermijdelijk.
Hahaha! Doet mij denken aan de onvergetelijke eerste ontmoeting met mijn nu ex-schoonouders. :)
Die hadden de sleutel van het huis van hun zoon en liepen zo in en uit. (Later in onze relatie werd dat ook een ruzie-punt.) Hij was ziek (rugklachten) en ik had nachtdienst dus ik was een keertje overdag bij hem gaan slapen. Ik werd half wakker van stemmen, stak mijn hoofd boven de dekens uit en zag zijn ouders aan het bed staan :o . Echt extreem akward natuurlijk.
pi_161696318
Mijn inmiddels man ontmoette mijn moeder ook omdat ik langs het sterfbed van m'n opa moest rijden onverwacht :') Het is allemaal goedgekomen.
Ja doei.
  maandag 25 april 2016 @ 11:02:28 #135
416931 yats
(non) Average Joe
pi_161696691
Gisteren had ik de vijfde date met mijn date, al is het sinds gisteren niet meer mijn date mar mijn vriendin. Dat gevoel hadden we bij het lange weekend in Parijs al maar eigenlijk niet echt uitgesproken naar elkaar toe. Tot gisteren dus. Ze is met haar zus een paar dagen in Amsterdam voordat ze vrijdag naar mij toe komt en we hadden afgesproken elkaar te ontmoeten zodat ik kennis kon maken met haar zus. Dat draaide uit op een gezellig dagje Amsterdam met haar en haar zus waarbij ik natuurlijk veel nieuwsgierige vragen kreeg en ze beide moesten lachen als ik Nederlands sprak met mensen om iets te vragen of te bestellen. Nadat we haar zus bij hun hotel afgezet hadden zijn we nog even romantisch met zijn tweeën door de verlichtte stad gaan lopen en kwam het er dus uit dat we het beiden nu een relatie noemen. Dus na drie jaar vrijgezel zijn zal ik hier waarschijnlijk geen date verhalen meer posten O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_161697042
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 11:02 schreef yats het volgende:
Dus na drie jaar vrijgezel zijn zal ik hier waarschijnlijk geen date verhalen meer posten O+
Hoezeeeeeee!
Ja doei.
pi_161700562
quote:
Gisteren had ik de vijfde date met mijn date, al is het sinds gisteren niet meer mijn date mar mijn vriendin. Dat gevoel hadden we bij het lange weekend in Parijs al maar eigenlijk niet echt uitgesproken naar elkaar toe. Tot gisteren dus. Ze is met haar zus een paar dagen in Amsterdam voordat ze vrijdag naar mij toe komt en we hadden afgesproken elkaar te ontmoeten zodat ik kennis kon maken met haar zus. Dat draaide uit op een gezellig dagje Amsterdam met haar en haar zus waarbij ik natuurlijk veel nieuwsgierige vragen kreeg en ze beide moesten lachen als ik Nederlands sprak met mensen om iets te vragen of te bestellen. Nadat we haar zus bij hun hotel afgezet hadden zijn we nog even romantisch met zijn tweeën door de verlichtte stad gaan lopen en kwam het er dus uit dat we het beiden nu een relatie noemen. Dus na drie jaar vrijgezel zijn zal ik hier waarschijnlijk geen date verhalen meer posten O+
Geniet ervan O+
pi_161701370
quote:
O+ O+
pi_161701568
quote:
Leuk! Gefeliciteerd. ^O^
  maandag 25 april 2016 @ 20:35:55 #140
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_161711210
quote:
Gefeliciteerd!
pi_161718344
Een tijdperk komt ten einde ;(
  dinsdag 26 april 2016 @ 08:46:31 #142
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_161720786
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hahaha! Doet mij denken aan de onvergetelijke eerste ontmoeting met mijn nu ex-schoonouders. :)
Die hadden de sleutel van het huis van hun zoon en liepen zo in en uit. (Later in onze relatie werd dat ook een ruzie-punt.) Hij was ziek (rugklachten) en ik had nachtdienst dus ik was een keertje overdag bij hem gaan slapen. Ik werd half wakker van stemmen, stak mijn hoofd boven de dekens uit en zag zijn ouders aan het bed staan :o . Echt extreem akward natuurlijk.
:D Wat het in dit geval awkward maakte: het familielid in kwestie was ergens op bezoek, keek toevallig uit het raam zag ons aan de overkant van de straat hand in hand voorbij lopen. Waren we net thuis, stond mijn dame op het punt naar huis te gaan en toen stond dat familielid ineens voor de deur :D Hij was erg te spreken over mijn beschermingsskills tijdens het oversteken :P

Soms is het nog steeds moeilijk te bevatten. Hoe snel het allemaal is gegaan en hoe na alle datemissers dit succes eentje is die ik totaal niet zag aankomen. Het kickt de ass van alles wat ik tot nu toe in de liefde heb meegemaakt. Maar goed, we zijn de datefase net zo snel ontgroeid, dus hoor hier eigenlijk niet meer te posten... :P
diseased rhinoceros pizzle
pi_161720896
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 08:46 schreef Flylib het volgende:

[..]

:D Wat het in dit geval awkward maakte: het familielid in kwestie was ergens op bezoek, keek toevallig uit het raam zag ons aan de overkant van de straat hand in hand voorbij lopen. Waren we net thuis, stond mijn dame op het punt naar huis te gaan en toen stond dat familielid ineens voor de deur :D Hij was erg te spreken over mijn beschermingsskills tijdens het oversteken :P

Soms is het nog steeds moeilijk te bevatten. Hoe snel het allemaal is gegaan en hoe na alle datemissers dit succes eentje is die ik totaal niet zag aankomen. Het kickt de ass van alles wat ik tot nu toe in de liefde heb meegemaakt. Maar goed, we zijn de datefase net zo snel ontgroeid, dus hoor hier eigenlijk niet meer te posten... :P
Klassiek voorbeeld liefde komt als je het niet verwacht..
pi_161721158
quote:
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161727231
Goed, hierbij een verslag van mijn date die plaatsvond vanaf afgelopen donderdag tot gisteravond. Ze kwam me ophalen op het vliegveld. Samen zijn we naar de stad vertrokken, bagage gedumpt en heel veel gepraat ondertussen. Al snel kreeg ik de indruk dat het heel erg goed zat. Die indruk bleek juist want diezelfde avond nog was het raak, de eerste kus was een feit.

Hierna hebben we heel lang gezoend, geknuffeld en gepraat over deze situatie. We vinden elkaar allebei heel erg leuk. Maar de afstand is een issue. Het is gewoon shit dat je geliefde aan de andere kant van Europa woont. Daarnaast zit er een behoorlijk verschil tussen Nederland en Macedonië qua ontwikkeling en financiële zaken.

De dagen daarna waren fantastisch, van feesten met een hele groep tot romantisch hand in hand rondwandelen door de natuur, lekker met z’n tweetjes uit eten en wijntjes drinken. Het waren 5 fantastische dagen.

We hebben afgesproken dat we gewoon ons leven blijven leven zoals we dat nu doen. Allebei willen we graag nog wat meer tijd met elkaar doorbrengen voor we beslissen of we iets serieus gaan beginnen. We hebben elkaar ten slotte nu twee keer gezien, 7 dagen in totaal. Natuurlijk wil ik zelf ook geen overhaaste beslissingen nemen, dus ik vind het prima zo voor nu.

Eind juni komt ze naar Nederland, hopelijk is het dan nog leuker dan nu en wie weet wat er volgt. Ik ben blij dat ik begin dit jaar heb besloten ervoor te gaan. Het was het tot nu toe allemaal waard. Voor nu zit ik fijn op mijn roze wolkje en pakt niemand me dit meer af. :)
  zondag 1 mei 2016 @ 19:32:54 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161853311
Ik heb zowaar een date gehad gister . of nouja achteraf was t wel zo te bestempelen.

Een man die ik al langer ken van de kroeg, waar vaak wel iets van spanning tussen was. Hij korte tijd na de eerste ontmoeting een andere vrouw leren kennen en daar ging ie een relatie mee aan.
Ondertussen via een gezamenlijke kennis kwamen we elkaar zo heel af en toe nog wel eens tegen in de kroeg, beetje gepraat enzo. Ook gingen we wel eens schaatsen met die vriend erbij, maar verder wou meneer geen contact (zonder die gezamenlijke vriend), want vriendin.
Geen probleem.

Eergister appte hij ineens, na hem denk ik in dec voor t laatst gesproken te hebben, en t kwam erop nee dat hij een hapje samen wou eten.
Dat moest wel betekenen dat t uit was met z'n vriendin en dat bleek ook zo. Daarna nog naar de bios gegaan, handjes vastgehouden. En zoals t hoort aan t einde gezoend. Heeft me thuis afgezet, had nog zelfs een kadootje voor me en toen is ie weggegaan.

Hij heeft uitspraken gedaan van, dat als hij in de kroeg is hij toch altijd wel een beetje op zoek naar me was. Of dat hij zich afvraagt met wie ik er evt ben. Dus blijkbaar ben ik niet echt uit z'n gedachten gegaan.

Hoe nu verder? Geen idee, 5 mei gaan we samen lunchen en een beetje rondkijken in de stad. En dan zien we wel weer ofzo.
pi_161863427
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:59 schreef Scary_Mary het volgende:

Hoe is het punt te herkennen dat je overgaat naar die flirtmodus en wat doe je dan?

- Langzamer praten
- Pauzes laten vallen
- Oogcontact
- Cheesy lachen
- Lichte aarnakingen
pi_161863455
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar een date gehad gister . of nouja achteraf was t wel zo te bestempelen.

Een man die ik al langer ken van de kroeg, waar vaak wel iets van spanning tussen was. Hij korte tijd na de eerste ontmoeting een andere vrouw leren kennen en daar ging ie een relatie mee aan.
Ondertussen via een gezamenlijke kennis kwamen we elkaar zo heel af en toe nog wel eens tegen in de kroeg, beetje gepraat enzo. Ook gingen we wel eens schaatsen met die vriend erbij, maar verder wou meneer geen contact (zonder die gezamenlijke vriend), want vriendin.
Geen probleem.

Eergister appte hij ineens, na hem denk ik in dec voor t laatst gesproken te hebben, en t kwam erop nee dat hij een hapje samen wou eten.
Dat moest wel betekenen dat t uit was met z'n vriendin en dat bleek ook zo. Daarna nog naar de bios gegaan, handjes vastgehouden. En zoals t hoort aan t einde gezoend. Heeft me thuis afgezet, had nog zelfs een kadootje voor me en toen is ie weggegaan.

Hij heeft uitspraken gedaan van, dat als hij in de kroeg is hij toch altijd wel een beetje op zoek naar me was. Of dat hij zich afvraagt met wie ik er evt ben. Dus blijkbaar ben ik niet echt uit z'n gedachten gegaan.

Hoe nu verder? Geen idee, 5 mei gaan we samen lunchen en een beetje rondkijken in de stad. En dan zien we wel weer ofzo.
Je hebt eigenlijk wel een hele goede aan deze man ;) Waarom? Hij wilde geen contact met je zonder die vriend er tussen omdat hij een vriendin had. Hoeveel mannen doen nou zoiets?! Dat zijn er maar heel weinig. Terwijl hij een vriendin had ging hij niet met anderen appen.

Lekker op die 2e date gaan. En jezelf niet gaan belemmeren door principes. Gewoon mee gaan in wat goed voelt
  maandag 2 mei 2016 @ 01:44:38 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161863614
Nouja , officieel was t pas 1 dag uit met z'n vriendin toen hij mij meevroeg...

En mbt wat goed voelt. Ben niet zo heel goed in alles wat met gevoel te maken heeft. En te lang vrijgezel om te weten hoe t is om naar iets langdurige te streven. Geen idee of dat wel in me zit.
pi_161863791
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 01:44 schreef Cue_ het volgende:
Nouja , officieel was t pas 1 dag uit met z'n vriendin toen hij mij meevroeg...

En mbt wat goed voelt. Ben niet zo heel goed in alles wat met gevoel te maken heeft. En te lang vrijgezel om te weten hoe t is om naar iets langdurige te streven. Geen idee of dat wel in me zit.
Blijkbaar ben je al die tijd in zijn hoofd blijven spoken ;) zulke dingen gebeuren. Hij handelt er wel netjes naar vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')