ik begrijp wel dat dit de standaard regel is, maar waarom zou latex niet op OSB platen kunnen? dat zou ik dan graag willen weten.quote:Op zondag 3 april 2016 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Latex = gips/behang/muren enzo
Lak = hout
Wat ik online lees, is dat latex te nat is voor hout. Dat gaat dan werken. Elders staat ook dat stoffen uit het hout vrijkomen en met je latex mengen, zodat de kleur anders wordt. Maar dát euvel is op te lossen met een tweede laag.quote:Op zondag 3 april 2016 20:30 schreef bsure het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat dit de standaard regel is, maar waarom zou latex niet op OSB platen kunnen? dat zou ik dan graag willen weten.
Het gaat mij een beetje om het kostenplaatje. Leuk hoor, dat ik het wit wil, maar niet tegen elke prijs.
Je krijgt het niet egaal, het houd niet voor lang en zeker niet met een overkapping.quote:Op zondag 3 april 2016 20:30 schreef bsure het volgende:
[..]
ik begrijp wel dat dit de standaard regel is, maar waarom zou latex niet op OSB platen kunnen? dat zou ik dan graag willen weten.
Het gaat mij een beetje om het kostenplaatje. Leuk hoor, dat ik het wit wil, maar niet tegen elke prijs.
Goedkoop is duurkoop, latex zal scheuren, bladderen etc. Zeker buiten, dat is echt kansloos. Als je niet teveel geld uit wilt geven schilder het dan met grondverf.quote:Op zondag 3 april 2016 20:30 schreef bsure het volgende:
[..]
witte beits?quote:Op maandag 4 april 2016 10:02 schreef usernaamvergeten het volgende:
Latex kan niet, beits lijkt mij de goedkoopste oplossing.
Gewoon eens doen, mensen daar bijten heus nietquote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef bsure het volgende:
ja joh, er gaat een wereld voor me open. ik zou ook gewoon eens een bouwmarkt in kunnen lopen.
lekker lelijk!quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef bsure het volgende:
Toch ga ik het op grondverf houden hoor, qua kosten lijkt mij dit beter
Wil je weten hoeveel blikken verf ik al eraan gerold heb?quote:Op maandag 4 april 2016 16:23 schreef bsure het volgende:
Toch ga ik het op grondverf houden hoor, qua kosten lijkt mij dit beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |