abonnement Unibet Coolblue
pi_7026080
Waarom kom je niet meer Tessel??

*snuf*

maar ik voel me wel goed..

ben wel ziek aan het worden voel ik, maar dat mag de pret niet drukken...

Doei.
  woensdag 27 november 2002 @ 18:35:26 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7026174
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:16 schreef texelonia het volgende:

[..]

nee dat hoor je mij niet zeggen...


Waarom zoek je dan geen hulp
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 27 november 2002 @ 18:43:20 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_7026292
swaery, ik ben vorig jaar bij een psychiater geweest van het AMC. Daar kwam ik eens in de 4 weken en dan moest ik vertellen wat er was gebeurd enzow. Ik had nooit echt iets te vertellen, wilde nooit iets vertellen, dat werkte zo niet echt voor mij.
Voor ik daar begon deed ik niks, geen werk, geen school, etc. Ongeveer tegelijkertijd toen ik daar begon, kreeg ik ook een baantje. Daardoor ging het al veel beter, doordat ik niet meer zoveel thuis zat, ik wat te doen had, 's avonds ergens over te praten had met m'n vriendje, contact had met mensen, etc.
Aan die praatsessies had ik helemaal niks, en toen ben ik daar dus mee gekapt. Het bleef nog een tijdje goed gaan met me, maar toen ging ik stoppen met werken daar, had weer niks te doen. En nu steeds school, stress, etc. Veel moeite met dingen die voor anderen normaal zijn. Nu gaat het weer slecht. Steeds slechter zelfs.

Ik durf niet zomaar hulp te zoeken. Die stap zelf is op zich al moeilijk. Ik sta er ook nog alleen voor, er is niemand in m'n omgeving die me er echt mee kan helpen en waarmee ik erover kan praten.
Daarbij heb ik oa. hier op Fok! van anderen gelezen dat therapie/en testen en weet ik veel wat allemaal heel zwaar was. Ik ben bang dat ik het dan helemaal niet meer volhou op school. En ik moét dit jaar m'n P halen, anders ben ik weer terug bij af... (geen diploma's)

En ook ken ik meer negatieve verhalen over Riagg dan positieve. Dan zou ik dus net geluk moeten hebben..


Faithy, sorry, maar ik was echt niet in de stemming... Ik ben toch niet gezellig nu, en ik zou me alleen maar teveel voelen..

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 27 november 2002 @ 18:47:59 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7026363
Tja, je kunt 't RIAGG / psychiaters negatief blijven zien, maar dan moet je ook berusten in het feit dat je je zo kut voelt. Het is het een of het ander. Als je geen hulp wilt, moet je zelf je situatie oploseen (en dat lukt zo te zien niet echt)
Niemand zal het ooit voor je doen, je moet het ZELF doen. En als jij berust in dit lot, is dat jouw probleem.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7026405
Geestelijk top

Maar kolere wat ben ik moe

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 27 november 2002 @ 18:51:58 #106
22259 Fogerty
slapende account
pi_7026442
Toch is het klote dat er gewoon nauwelijks fatsoenlijke hulp bestaat (ik vind dat ik dat mag zeggen met mijn ruime ervaring op RIAGG- en andere psychologen/psychiaters-gebied )
Zoals fokje in een ander topic al zei: het lijkt erop dat de keren dat iemand WEL wat aan professionele hulp heeft, toevalstreffers zijn.

Ik kies er nu dus net als tex voor om het dan maar zelf te doen. Niet omdat ik er zo van overtuigd ben dat ik het allemaal zo goed zelf kan. Maar omdat mijn ervaring tot nu toe toch echt is dat professionele hulp zonde is van je tijd en geld

Hieperdepiep hoera!
pi_7026548
Ja het was zwaar maar ik heb er wel veel voor teruggekregen , en mijn ervaring met het Riagg was heel positief .
Ik moet wel kwijt dat als ik je posts zie het meer is alsof je erin zwelgt in zelfmedelijden en met je gedrag iets wint .
Denk ook meer dat dat de reden is dat je geen hulp zoekt omdat je op een of andere manier met hoe je nu bezig bent voordelen voor jezelf heeft .
En ten tweede logisch dat het de eerste keer niet geholpen heeft , want het klinkt niet alsof je er echt voor ingezet hebt , hulpverlening kan mensen helpen maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen .
Laat ik eerlijk zeggen hoe het voor mij over komt is eigenlijk nu aandachttrekkerij en als mensen ook degelijk proberen te helpen dan geef jij niet thuis en dat kan zo niet doorgaan .
Op een gegeven moment is het voor de mensen in de omgeving ook op en steunen ze je ook helemaal niet meer .
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 27 november 2002 @ 19:01:26 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7026627
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja het was zwaar maar ik heb er wel veel voor teruggekregen , en mijn ervaring met het Riagg was heel positief .
Ik moet wel kwijt dat als ik je posts zie het meer is alsof je erin zwelgt in zelfmedelijden en met je gedrag iets wint .
Denk ook meer dat dat de reden is dat je geen hulp zoekt omdat je op een of andere manier met hoe je nu bezig bent voordelen voor jezelf heeft .
En ten tweede logisch dat het de eerste keer niet geholpen heeft , want het klinkt niet alsof je er echt voor ingezet hebt , hulpverlening kan mensen helpen maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen .
Laat ik eerlijk zeggen hoe het voor mij over komt is eigenlijk nu aandachttrekkerij en als mensen ook degelijk proberen te helpen dan geef jij niet thuis en dat kan zo niet doorgaan .
Op een gegeven moment is het voor de mensen in de omgeving ook op en steunen ze je ook helemaal niet meer .
So true
Je moet niet verwachten dat een ander het voor je doet, je moet het zelf doen en je ervoor inzetten. Soit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 27 november 2002 @ 19:03:55 #109
22259 Fogerty
slapende account
pi_7026659
quote:
Op woensdag 27 november 2002 18:57 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik moet wel kwijt dat als ik je posts zie het meer is alsof je erin zwelgt in zelfmedelijden
Dat geldt voor zowat iedereen die hier post.
Hieperdepiep hoera!
pi_7026750
Vandaag heb ik besloten dat ik me ziek ga melden, de situatie op mijn werk, de dreiging die van mijn baas uitgaat, mijn eigen somberheid etc die groeit en een goed gesprek met mijn psieg hebben ervoor gezorgd dat ik ben gaan nadenken en ik nu dus besluit even te stoppen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7026852
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:03 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat geldt voor zowat iedereen die hier post.


Nou, dat vind ik niet... Niet iedereen hier doet het voor aandacht of om zielig gevonden te worden... Tenminste, het lijkt me voor veel mensen toch meer een manier om alles ff kwijt te komen, of iemand het nou leest of niet.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 27 november 2002 @ 19:16:02 #112
22259 Fogerty
slapende account
pi_7026914
quote:
Op woensdag 27 november 2002 19:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet iedereen hier doet het voor aandacht of om zielig gevonden te worden... Tenminste, het lijkt me voor veel mensen toch meer een manier om alles ff kwijt te komen, of iemand het nou leest of niet.
Niemand vindt van zichzelf dat ie het voor de aandacht doet.
Hieperdepiep hoera!
pi_7027509
iedereen wil aandacht, of het nou negatieve of positieve is, aandacht is aandacht.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 november 2002 @ 19:59:48 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7027687
Hmmmbah.. gisteren naar een kamer wezen kijken en opnieuw hebben ze een van de andere gegadigden gekozen. Da's altijd wat minder leuk om te horen natuurlijk, maar daar kom ik welweer overheen.. M'n weekend is ondrtussen al een paar uur geleden begonnen..
  woensdag 27 november 2002 @ 20:02:47 #115
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7027755
helemaal down, kapot. Er is een kwartier geleden iets geknapt in me ofzo, kweet het niet. Eerst 5 min liggen huilen, nu maar beetje afleiding zoeken hier. Kweet niet hoe het komt, misschien omdat ik moe ben ofzo.

ben toe aan een leuk berichtje ergens van

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7027857
Koud ...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_7028047
quote:
Op woensdag 27 november 2002 16:40 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me boos, verdrietig, teleurgesteld, doodmoe en óp.

Hoop vannacht een keer te kunnen slapen zonder nachtmerries


Hoop dat je genoeg kwijt kan in therapie, en boosheid? Gelukkig heb je die een keer! Mag je ook na alles wat er allemaal gebeurt is????

Ga lekker zito en senna uitlaten en als je ergens bent waar weinig mensen zijn héél hard schreeuwen!!! Voelt belachelijk maar lucht echt op!

Oh enne ziekebezoek is prima, check je mail maar

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 27 november 2002 @ 20:25:12 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_7028186
Jah ik zeg wel niks meer hier, of alleen als ik vrolijk ben, want ik heb geen hulp gezocht, dus dan ben ik alleen maar een aansteller en aandachtstrekker bla bla bla

dag!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_7028248
superblij en behoorlijk fliefd
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 27 november 2002 @ 21:29:29 #120
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7029750

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 27 november 2002 @ 21:31:20 #121
22259 Fogerty
slapende account
pi_7029807
quote:
Op woensdag 27 november 2002 20:25 schreef texelonia het volgende:
Jah ik zeg wel niks meer hier, of alleen als ik vrolijk ben
Da's nummer twee na k_i_m
Wie pakken we als volgende?
Hieperdepiep hoera!
pi_7029841
Verdrietig, down, moe..
Ik heb het gevoel alsof niks goed gaat de laatste tijd

Wolkje

pi_7030042
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:31 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Da's nummer twee na k_i_m
Wie pakken we als volgende?


De user voor mij misschien?
pi_7030155
quote:
Op woensdag 27 november 2002 21:38 schreef Tacodib het volgende:

[..]

De user voor mij misschien?


Nou zeg
  woensdag 27 november 2002 @ 21:43:09 #125
39703 swaery
film en sweek-fan
pi_7030167
Echt enorm klote, zit hier gewoon te huilen..
teddybear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')