Dat. Maar als je dan toch iets algemeens wil horen: weekendje weg.quote:Op zondag 3 april 2016 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Sowieso geen high tea, tenzij je dr beste vriendin wilt worden.
Wij kennen haar niet, dus je gaat hier alleen maar algemene ideeën krijgen. Denk eens goed na of je zelf niet iets hebt opgevangen de afgelopen maanden wat zij echt leuk vindt.
Ah! Ze zal het ongetwijfeld leuk vinden, maar denk toch dat ik op een verjaardag beter met iets anders kan aankomen!quote:Iets kleins, een knuffeltje of zo.
Hoezo? Als het relevant is. Chick die bijvoorbeeld labwerk doet zo'n giant microbe geven.quote:Op zondag 3 april 2016 16:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk, als je op de basisschool zit.
Daar heb je een punt! Is dat alleen niet te simpel als ik daarmee aankom op d'r verjaardag?quote:ChocolaKoop gewoon paar verschillende repen (Tony Chocolonely ofzo) in de supermarkt, strik om heen en klaar.
Er is nog niks officieel, dus ik zou wachten met "grotere" cadeaus als dat wel het geval is.
Idd die krijg je er gratis bij, the horror!quote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef tailfox het volgende:
Trouwens familie zien is een relatie hebben
Gewoon een mooi boeket, het gaat erom dat je er zelf bent.quote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef dersieger het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Is dat alleen niet te simpel als ik daarmee aankom op d'r verjaardag?
Ik vind van niet. Ik zou me eerder opgelaten voelen als iemand waarmee ik date (wat misschien wle een vaste relatie kan worden) met een groot cadeau kwam aanzetten, maar goed, dat ben ik.quote:Op zondag 3 april 2016 16:53 schreef dersieger het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Is dat alleen niet te simpel als ik daarmee aankom op d'r verjaardag?
Oh kut laatst op een verjaardag van een maat geweest.quote:Op zondag 3 april 2016 16:31 schreef tailfox het volgende:
Trouwens familie zien is een relatie hebben
Als je aan het daten bent ja.quote:Op zondag 3 april 2016 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh kut laatst op een verjaardag van een maat geweest.
Zouden ze denken dat we hommo zijn?
Geef je de vaas erbij.quote:Op zondag 3 april 2016 17:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Ik zou me eerder opgelaten voelen als iemand waarmee ik date (wat misschien wle een vaste relatie kan worden) met een groot cadeau kwam aanzetten, maar goed, dat ben ik.
Bloemen zou ik alleen mee brengen als er op de feestlocatie een vaas/emmer beschikbaar is. Anders liggen ze daar al 's avonds te verdorren.
Ik heb zoiets eens aan een ex vriendin gegeven met haar verjaardag, had je de familieleden moeten zien kijkenquote:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:36 schreef __Saviour__ het volgende:
In zo'n prille relatie volstaat een klein cadeautje prima. Een iPhone SE of een iPad Mini
quote:Op zondag 3 april 2016 16:24 schreef dersieger het volgende:
Ongeveer anderhalve maand “date” ik nu met een leuke meid. We kennen elkaar al langer maar gingen eigenlijk weinig/niet met elkaar om. Sinds we daten hebben we het erg leuk met elkaar. Je zou min-of-meer kunnen zeggen dat we iets met elkaar hebben, ondanks dat de officiële stempel “relatie” nog ontbreekt. Maar dat komt binnenkort wel!
wil je haar dik hebben ofzo?quote:Op zondag 3 april 2016 16:40 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Iets cliché's zoals een doos chocola
Rondje door artis, terrasje, drankje doen ect. Niet te moeilijk denken johquote:Op zondag 3 april 2016 16:33 schreef dersieger het volgende:
Dan slaan we die High Tea maar beter over, hè!![]()
Ook algemene ideeën zijn altijd welkom. Ik kan dan altijd kijken of ik er nog een persoonlijke draai aan kan geven! Ik ben zelf op Amsterdam gekomen omdat ze mij verteld heeft dat ze pas 1x in Amsterdam is geweest ('s avond met uitgaan) en nog een keer graag overdag hierna toe zou willen.
Alleen rest mij dan de vraag wat we zouden kunnen doen? Rijksmuseum,...? Ben zelf namelijk ook pas 2x in Amsterdam geweest...
Hah! Dat dacht ik toch even niet joh! Daten is niet alleen babbelen hoor!quote:anderhalve maand aan het daten en nog geen relatie? hou maar op, je zit in de friendszone
Inderdaad! Ik denk te moeilijk. Ik heb besloten om een hotelbon te kopen voor 1 nachtje en dan gezellig twee daagjes naar Amsterdam te gaan! Ik heb genoeg dingen in dit topic gelezen die we kunnen gaan doen! Ik ben helemaal geholpen! Super bedankt!!quote:Rondje door artis, terrasje, drankje doen ect. Niet te moeilijk denken joh
mocht de date steigeren bij het dan weet ts meteen dat er geen toekomst in zitquote:Op zondag 3 april 2016 18:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Succes ermee! Persoonlijk vind ik na 6 weken 'daten' (weet niet wat je hieronder verstaat) een hotelovernachting snel, maar jij kunt dat beter inschatten...
En tenslotte pics or it didn't happen!
Haha, gelukkig is ze zo niet! Persoonlijk denk ik dat ze het erg leuk vindt. Of het na 6 weken "daten" te snel is durf ik niet te zeggen. We kennen elkaar al langer, spreken elkaar iedere dag, we doen dingen samen, ze blijft soms slapen als ze een drukke dag heeft gehad en 's morgens weer vroeg op d'r opleiding moet zijn (ik woon dichterbij). Bovendien zal het weekeindje-weg door drukte bij mij op de opleiding en bij haar (tentamens, enzovoort.) pas ergens rond 6 mei 2016 zijn. Tegen die tijd zal het wel officieel zijn, dus is het misschien ook wel een leuke start van onze relatie!quote:mocht de date steigeren bij het dan weet ts meteen dat er geen toekomst in zit
Ja! Ik kreeg het idee van een vriend die het ook met z'n vriendin had gedaan! Kun je zien dat iedereen er verschillend over denkt! Lastig, lastig!quote:High Tea vind ik persoonlijk juist een superleuk idee! Zelf gedaan met mijn partner, enorm van genoten en vond het romantisch zonder truttig te worden. Wij deden wel een high end High Tea voor iets van ¤90 voor ons tweeen of zo
Goed verhaal. Lekker kort. Doen we niks mee! Daaag!quote:je hebt gelijk, die 'chick' van TS is wss een 3/10 met een BMI van 33
Of als je al heel lang een relatie hebt. Maar als je echt nog heel pril aan het daten bent, zou ik het persoonlijk heel awkward vinden als ik ineens verrast zou worden met een duur kado of een intensief weekendje weg. Woow calm down!quote:Op zondag 3 april 2016 16:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk, als je op de basisschool zit.
Mwah.. Als ze seks hebben, waar ik vanuit ga, is het toch prima dat een keer elders te hebben?quote:Op zondag 3 april 2016 18:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Succes ermee! Persoonlijk vind ik na 6 weken 'daten' (weet niet wat je hieronder verstaat) een hotelovernachting snel, maar jij kunt dat beter inschatten...
Mwah.. ze hoeft m natuurlijk niet direct te innen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Een dikke vette no goquote:Op zondag 3 april 2016 23:17 schreef Aiciu het volgende:
Wat ik altijd doe: Ik koop ergens een verjaardagskaart, daarna door naar de chocolaterie om wat bon bons te kopen, vervolgens naar de bank om 50 euro te pinnen. Ik kladder wat op die kaart, leg het geld erin, lebber de envelop dicht en geef deze aan haar zodra ik haar ontmoet.
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/index.html ja lekker 30 euro luchtjes kopen terwijl je jezelf er zo veel goedkoper van af kunt makenquote:Op maandag 4 april 2016 11:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Dafuq is er gebeurd met gewoon een luchtje van de ici paris? Wat een moeite hier allemaal zeg
Je hebt niet eens 1 dag werken over voor een geliefde?quote:Op maandag 4 april 2016 11:46 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/index.html ja lekker 30 euro luchtjes kopen terwijl je jezelf er zo veel goedkoper van af kunt maken.
quote:Op zondag 3 april 2016 20:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
je hebt gelijk, die 'chick' van TS is wss een 3/10 met een BMI van 33
Wat een kansloos en jaloers gedrag dit man... echt om te jankenquote:Op zondag 3 april 2016 17:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
anderhalve maand aan het daten en nog geen relatie? hou maar op, je zit in de friendszone
Je moet toch wat als je iemand date, die andere interesses heeftquote:Op maandag 4 april 2016 17:34 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Geen moeite doen om na te denken over een cadeau
Heb je ook weer gelijk in! Ik had gisteren besloten om vandaag langs de Primera te fietsen en zo'n hotelbon (Weekendjeweg-bon) te kopen. Maar wacht hier toch nog even mee. Ik twijfel zelf nu ook of dit niet "too much" is. Ik heb nog tot volgend weekend. Ik ben sowieso zelf eerder aanwezig dan de anderen. Dan ontmoet ik haar ouders en broertje en help ik d'r met voorbereidingen treffen (tent opzetten, boodschappen doen, enzovoort).quote:Ik zou het na 6 weken daten in ieder geval nog niet mega-groots aanpakken, zéker niet als je van plan bent dat cadeau te geven op een feestje waar veel anderen bij zijn.
Helemaal geen slecht idee! Moet ik wel eerst even uitvogelen welke parfum ze lekker vindt!quote:Dafuq is er gebeurd met gewoon een luchtje van de ici paris? Wat een moeite hier allemaal zeg
Mijn plan was eigenlijk om die bos bloemen voor d'r ouders te kopen. Moet toch een eerste goede indruk achterlaten als toekomstig schoonzoon!quote:Gewoon een bos bloemen, veel meer hoeft neuken niet te kosten.
Hmmm! Toch maar eens in overweging nemen dan! Vind het wel leuk om te combineren met een dagje A'dam.quote:High Tea is helemaal geen slecht idee. Gek dat iedereen het hier zo abknalt gelijk...
Alsof je door je keuze van activiteit gelijk gay bentdat speelt meer bij onzekere jochies lijkt mij...
Je kan ook een echte vent zijn en toch wat minder mannelijke dingen zoals een high tea doen hoor. Dat maakt je juist een echte kerel.
Moest op een of andere manier direct aan dit filmpje denken haha!quote:Ik denk dat ik mijn huidige date mee neem om te bungeejumpen ofzo. Kijken of ze echt zo'n adrenaline junkie is zoals ze beweert
Ja...het is opzich ook wel officieel. Maartoch, meiden willen zekerheid en ik zal het maar toch even vragen haha!quote:
Al gevraagd?quote:Op zondag 17 april 2016 21:56 schreef dersieger het volgende:
[..]
Ja...het is opzich ook wel officieel. Maartoch, meiden willen zekerheid en ik zal het maar toch even vragen haha!
Ik ben het hier ook mee eens, ja.quote:Op maandag 4 april 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
High Tea is helemaal geen slecht idee. Gek dat iedereen het hier zo abknalt gelijk...
Alsof je door je keuze van activiteit gelijk gay bentdat speelt meer bij onzekere jochies lijkt mij...
Je kan ook een echte vent zijn en toch wat minder mannelijke dingen zoals een high tea doen hoor. Dat maakt je juist een echte kerel.
EDIT: oh zie net hotel... dat is best snel. Had ik niet gelijk gedaan.
[..]
[..]
Wat een kansloos en jaloers gedrag dit man... echt om te janken![]()
Nee joh! Je faalt helemaal niet met quoten. Leuk dat je nog even reageert! Vrouwen zijn sowieso dol op eten volgens mij! Daar kun je ze altijd blij mee maken haha!quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2016 15:54 schreef dersieger het volgende:
[..]
Nee joh! Je faalt helemaal niet met quoten. Leuk dat je nog even reageert! Vrouwen zijn sowieso dol op eten volgens mij! Daar kun je ze altijd blij mee maken haha!Ik zal die High Tea nog eventjes onthouden voor een volgende speciale gelegenheid!
En dankjewel! Ik ben echt blij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |