SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Omdat het een walgelijk verdrag is.quote:Op maandag 4 april 2016 11:07 schreef richolio het volgende:
Ik snap niet dat er zo'n onwijs grote opkomst van nee-stemmers is.
Hoezo?quote:Op maandag 4 april 2016 11:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het een walgelijk verdrag is.
Omdat je een verdrag gaat sluiten met een idioot onbetrouwbare tegenpartner.quote:
Je gaat amper in zee met zo'n land. Zo'n verdrag hebben we volgens mij ook met Chili en Georgië (weet ik niet meer zeker).quote:
Als Nederland straks uit de EU gaat, wat maakt zo'n verdrag dan nog uit?quote:Op maandag 4 april 2016 11:11 schreef JanCees het volgende:
EU is toch ook al een mislukt concept
100% voor een #NLExit
Nederland gaat niet uit de EUquote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Als Nederland straks uit de EU gaat, wat maakt zo'n verdrag dan nog uit?
Maar als je een kans hebt om een land te helpen aan stabiliteit en een betere democratie, waarom zou je dat dan niet proberen? Dat het nooit is gebleken dat een verdrag heeft geholpen betekent niet dat het deze keer ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 4 april 2016 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je een verdrag gaat sluiten met een idioot onbetrouwbare tegenpartner.
Het nog nooit is gebleken dat EU democratie en stabiliteit brengt, of er ook maar enigzins mee kan helpen. Hell, hun eigen EU-landen zijn nog corrupt.
Het verdrag alleen uit lachwekkende geopolitieke redenen wordt gesloten.
Een handelsverdrag is afdoende.
Alsof je zelf wat van dat verdrag merktquote:Op maandag 4 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En, wat hebben wij in Godsnaam aan een bananenland als Ukraine.
Dat lukt de EU al niet in oost-europa landen die lid zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 11:15 schreef richolio het volgende:
Als je zo'n land aan wetten als anti-discriminatie, dierenrechten, consumentenbescherming en sociale rechten kan helpen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |