is dat goedquote:Op zondag 3 april 2016 22:35 schreef Etsu het volgende:
oke kort samengevat; het was leuk. niks gebeurd verder.
weet ik nietquote:
nee, maar ik was 14.quote:Op zondag 3 april 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
of neukte jij je chimi meteen op de eerste ontmoeting
Ik dacht er toen niet echt over na.quote:Op zondag 3 april 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet, ik ben niet zo'n iemand die het moet ofzo, of het daarvoor doet.
ja jij hebt geluk gehad met je chickquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik nu moest daten zou ik ook gewoon permanent alleen blijven
weer ruzie gehad?quote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou echt HEEL erg apatische opmerking maken.
Ik ben nu een week zonder mn vriendin.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je paar gaten in je kop hebt doe je dat.
Scholierenverkiezingen komt PVV vaak als winnaar uit dusquote:
Vond ik vroeger een beetje een zweeftevenpartij maar ik moet zeggen dat ze me qua punten wel aansprekenquote:
Mij ook wel! Wat zou je op het moment stemmen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond ik vroeger een beetje een zweeftevenpartij maar ik moet zeggen dat ze me qua punten wel aanspreken
Geen idee. Ik zit altijd beetje tussen D66/Groen Links. Maar Groen Links was een drama met die Jolande Sap. Klaver is opzich wel oke jaquote:Op zondag 3 april 2016 23:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Mij ook wel! Wat zou je op het moment stemmen?
In 2020 nog wel. Dan mogen ze behoorlijk snel zijn als oppositiepartij in Nederlandquote:Op maandag 4 april 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar Groen-Links is erg pro-milleu en lijkt een van de weinige te zijn die de dreiging van nucleaire wapens erkent. Ze strevenn ook naar een kernwapenvrije wereld in 2020. Kan dat alleen maar toejuichen
Ach, ze spreken zich er in ieder geval tegen uit. D66 nog niet.quote:Op maandag 4 april 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 2020 nog wel. Dan mogen ze behoorlijk snel zijn als oppositiepartij in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |