Met als reden? Fuck Rusland?quote:Op maandag 4 april 2016 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Maar ga denk ik niet stemmen, weet het niet goed. Maar als ik ga stemmen, dan ga ik denk ik toch voor stemmen dus.
Ik ook, maar zo'n verdrag kan ook nadelig helpen met betrekking tot Rusland, je mengt je in een conflict waar je je niet mee moet bemoeien en isoleert als het ware Rusland.quote:
Wat wordt er bedoeld met Europese crisis?quote:Op maandag 4 april 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar zo'n verdrag kan ook nadelig helpen met betrekking tot Rusland, je mengt je in een conflict waar je je niet mee moet bemoeien en isoleert als het ware Rusland.
En een verdrag tekenen waar er voor zowel voor als tegenpunten veel valt te zeggen in tijden van Europese crisis. tsja dan geen verdrag
Economisch zijn we nog niet uit de recessie, vluchtelingenprobleem is immens, Turkije, mogelijke brexitquote:Op maandag 4 april 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met Europese crisis?
Ja, ik ga ook niet stemmen denk ik. En ook gewoon omdat bijna niemand weet waar het overgaat, dus ja nee. Dit is gewoon mislukt..
IS, Krimconflict, etc, etcquote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Economisch zijn we nog niet uit de recessie, vluchtelingenprobleem is immens, Turkije, mogelijke brexit
economisch vind ik tegenwoordig echt wel bietje gezeur, maar ok. Weet de cijfers niet dus durf er niet helemaal iets over te zeggen, maar bijna niemand weet die cijfers. Zeg maar, bijna niemand in 'normale gesprekken 'en de mensen die zeggen dat we nog in crisis zitten die weten dat vaak ook niet.quote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Economisch zijn we nog niet uit de recessie, vluchtelingenprobleem is immens, Turkije, mogelijke brexit
Precies. Met een discutabel verdrag maak je het niet makkelijkerquote:
Is ook zo. Ik hecht ook meer waarde aan de andere puntenquote:Op maandag 4 april 2016 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
economisch vind ik tegenwoordig echt wel bietje gezeur, maar ok. Weet de cijfers niet dus durf er niet helemaal iets over te zeggen, maar bijna niemand weet die cijfers. Zeg maar, bijna niemand in 'normale gesprekken 'en de mensen die zeggen dat we nog in crisis zitten die weten dat vaak ook niet.
Waarom denk jij dat we nog niet uit de recessie zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het vluchtelingenprobleem maakt Europa economisch niet stabieler lijkt mijquote:Op maandag 4 april 2016 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat we nog niet uit de recessie zijn?
Dat heeft geheel niets met recessie te maken.quote:Op maandag 4 april 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het vluchtelingenprobleem maakt Europa economisch niet stabieler lijkt mij
quote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft geheel niets met recessie te maken.
Niet zozeer economische crisis nu natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso vond ik het woord crisis altijd al overdreven.. En als mensen dan zeggen 'ja nou bepaalde mensen hebben het wel echt zwaar', ja dat is dan toch geen crisis?!
Het is natuurlijk ook wel makkelijk om iets op een crisis/externe factor te schuiven. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat de crisis geen invloed o.i.d. heeft gehad.quote:Op maandag 4 april 2016 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso vond ik het woord crisis altijd al overdreven.. En als mensen dan zeggen 'ja nou bepaalde mensen hebben het wel echt zwaar', ja dat is dan toch geen crisis?!
Nee, maar dat is nu wel efkes waar ik het enkel over hebquote:Op maandag 4 april 2016 15:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet zozeer economische crisis nu natuurlijk
Jaa, is ook zoooo. Maar dat is met alles he, iets of iemand anders de schuld gevenquote:Op maandag 4 april 2016 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel makkelijk om iets op een crisis/externe factor te schuiven. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat de crisis geen invloed o.i.d. heeft gehad.
Waarom niet? Recessie betekent letterlijk achteruitgangquote:Op maandag 4 april 2016 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft geheel niets met recessie te maken.
Ja dit en 'ik haat Rusland dus' zijn gelukkig wel inhoudelijke argumentenquote:
?quote:Op maandag 4 april 2016 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit en 'ik haat Rusland dus' zijn gelukkig wel inhoudelijke argumenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |