Ik heb gewonnen!
Selectie
Ja, ik ben geselecteerd net als alle andere bewoners. Big Brother zag in mij een zorgzaam en origineel type door mijn horecaverleden. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik zo tekeer zou gaan en de tent op zijn kop zou zetten. Maar mijn vrienden, die van niks wisten, tot ze mij ineens op de buis zagen, hebben vast en zeker tegen elkaar gezegd:" Die gaat voor humor en vuurwerk zorgen".
Tijd in het huis
Alle bewoners waren anders dan ik verwacht had. Robin was jong maar echt, heel leuk eigenlijk. Koos was en is veel interessanter voor mij met zijn Noord Hollandse boerenverleden dan hij overkomt. Bianca was niet Bi maar lesbisch en heel breekbaar en daardoor sympathiek. Georgie was zeker niet de drukke barkeeper maar meer een stoïcijnse buddha met een masker. Hij wil dat er meer uit de mensen komt maar is onwijs "laissez faire". Als er niks komt doet hij er zelf ook niets aan. Wel een maat om mee te tennissen en te golfen. Ferdie is de jonge hond, die zich voor erg weinig interesseert en zelfs betwijfelt, of hij er wel goed aan zou doen het BB huis te verlaten, als zijn vader plotseling zou komen te overlijden. "Dan kan ik toch al niet meer met hem praten". Wie ben ik om hem uit te leggen dat dat nog wel kan? Toch zal je zien, dat ook hij wijzer uit het huis komt als toen hij erin ging. Desiree schreeuwt in haar stilzijn om aandacht maar is een lieve meid. Annet weet helemaal niet waar ze mee bezig is maar hoort op een Caraïbisch eiland de merengue te dansen. Een hart van goud. Kim is op weg naar een zelfstandig leven en dit is haar eerste stap. Bravo Kim. Hieke is het minst te peilen, heel onberekenbaar. Ontpopte zich eerst als liefhebbende moeder maar later als femme fatale op zoek naar iets nieuws, waarbij ze Bianca niet schuwt. Gevaarlijk en wat ben ik blij dat ik eruit ben anders had ze mij besprongen. Ik smeekte om haar sympathie maar kreeg niets. Buiten het huis nog eens proberen.
Je merkt, door die twee weken samen te leven zijn het als het ware broers en zussen van mij geworden, met al hun plus- en minpunten.
Ik ga niet, Beau
Het waren gedurfde woorden. Ik stelde een daad. Als jij vind dat je onredelijk wordt behandeld, doe er dan wat aan.
Mijn week na BB
Ik zit vooral thuis naar Caroline (mijn vrouw) en Lily, (onze baby van een maand) te kijken en spelletjes te doen met Jim, onze zoon van 7 en Nina, onze dochter van 4. Op straat zie ik veel duimen en lachende gezichten. Ik kom tot rust na 2 weken dag en nacht entertainen en emotie.
De toekomst
Toen de BB deur openging en ik het huis verliet, kwam mijn toekomstige Jazzclub Pannonica in Den Haag weer in mijn gedachten. Dat is geen droom maar werkelijkheid. En omdat nu iedereen mij het grootst mogelijke compliment heeft gegeven door te denken dat ik een acteur ben, wil ik ook gaan acteren.
Wel vreemd hoor, hij heet Ed Nypels...
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 16-11-2000 13:53]
quote:Nee, da's een echte foto
Op 10 november 2000 17:03 schreef Koos Voos het volgende:
Fake Picture ?
quote:Ben je al begonnen Torp? Kon hem niet op de cybervolkskrant vinden, dus ja, je zult toch echt aan de slag moeten
Op 10 november 2000 14:10 schreef Torp het volgende:
Vandaag interview met Ed in de Volkskrant. Iemand interesse? Dan zou ik het over kunnen typen.
[edit]Om precies te zijn: bericht van Torp op 15.44 uur. [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-11-2000 20:16]
FF zoeken en ...
De Pannonica JazzClub in Nantes..France
Filiaaltje misschien ?
[21:45] Ik heb het nog even uitgezocht.
Organisation: Stichting Jazz Centrum Pannonica
Newtonstraat 421, 2562 KM 'S-GRAVENHAGE
Dat moet 'm zijn!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 10-11-2000 21:48]
Als je half je ogen sluit.. dan leest het als... als ... VERONICA.. DEMMmmm
tja..hoe hete dat plaatje ook al weer en waar heb ik hem bvd gelaten ?
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 10-11-2000 23:25]
quote:Hallo Torp!
Op 10 november 2000 19:13 schreef Torp het volgende:
Voor alle fans van Ed, of moet ik nu zeggen van Ed Nypels: er staat ook nog een topic van Ed zelf te verpieteren, omdat het is verbannen naar het Onzinforum. LAAT HEM NIET IN DE STEEK!
http://www.fokforum.nl/showtopic/21873
Ik denk dat het Ed-topic al hier had gestaan als meer mensen hadden gereageerd in 'moderating methods'. Hoe bedoel je, 'laat hem niet in de steek?' Behalve dit topic dan, ok, wat je voor het gemak gelijk maar jouw topic noemt. Volgens mij ben je dit topic gestart, maar dat is heel wat anders dan bezitten.
Alleen als je Ed zelf bent snap ik niet waar jij bleef toen het Ed-topic verbannen werd.
So..........?
24.00 uur- nee liz. Niet goed gelezen. Torp heeft wel gereageerd in moderating methods.
Dus sorry Torp, voor mijn torpedering/ torpedatie.
[Dit bericht is gewijzigd door liz op 11-11-2000 00:06]
quote:Ja joh, die pretentie heb ik ook niet. Ik bedoel 'mijn' inderdaad alleen maar in de vorm van 'starten'. Maak je niet druk.
[b]Volgens mij ben je dit topic gestart, maar dat is heel wat anders dan bezitten.
quote:Dit wordt waarschijnlijk niet de meest hoogstaande post ooit door mij gedaan, maar leuk om Liz en Torp weer te zien als Ed ter sprake komt. Sowieso leuk dat Liz er nog is!
Op 11 november 2000 00:12 schreef Torp het volgende:
Hoera! Eerst waren Moor en Miracle hier al en nu Liz ook nog! Wel gezellig, want ik was die namen al enige tijd niet meer tegengekomen. L
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 11-11-2000 05:37]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |