abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_458257
Vandaag interview met Ed in de Volkskrant. Iemand interesse? Dan zou ik het over kunnen typen.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 14:14:26 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458274
typen, nooit van scannen gehoord?
pi_458291
je bedoelt met ocr? dan moet ik dat programmaatje eerst op gaan zoeken. ik weet niet wat sneller is.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 14:20:08 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458309
Misschien dat iemand een goed proggie heeft zodat je een scan kunt omzetten in txt. Anders kun je altijd nog het artikel inscannen en het naar mij mailen dan load ik het wel op.
  vrijdag 10 november 2000 @ 14:28:16 #5
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_458345
Torp gewoon neerzetten hier. En dan zien we vanzelf of er interesse is of niet
I'm getting too old for this....
  vrijdag 10 november 2000 @ 14:31:21 #6
6694 zarg_flippo
Wat doe ik hier?
pi_458360
Om iedereen alvast lekker te maken (wel een leuk stuk over Ed in de VK), hier de column van Ed van de BB-site:

Ik heb gewonnen!

Selectie

Ja, ik ben geselecteerd net als alle andere bewoners. Big Brother zag in mij een zorgzaam en origineel type door mijn horecaverleden. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik zo tekeer zou gaan en de tent op zijn kop zou zetten. Maar mijn vrienden, die van niks wisten, tot ze mij ineens op de buis zagen, hebben vast en zeker tegen elkaar gezegd:" Die gaat voor humor en vuurwerk zorgen".

Tijd in het huis

Alle bewoners waren anders dan ik verwacht had. Robin was jong maar echt, heel leuk eigenlijk. Koos was en is veel interessanter voor mij met zijn Noord Hollandse boerenverleden dan hij overkomt. Bianca was niet Bi maar lesbisch en heel breekbaar en daardoor sympathiek. Georgie was zeker niet de drukke barkeeper maar meer een stoïcijnse buddha met een masker. Hij wil dat er meer uit de mensen komt maar is onwijs "laissez faire". Als er niks komt doet hij er zelf ook niets aan. Wel een maat om mee te tennissen en te golfen. Ferdie is de jonge hond, die zich voor erg weinig interesseert en zelfs betwijfelt, of hij er wel goed aan zou doen het BB huis te verlaten, als zijn vader plotseling zou komen te overlijden. "Dan kan ik toch al niet meer met hem praten". Wie ben ik om hem uit te leggen dat dat nog wel kan? Toch zal je zien, dat ook hij wijzer uit het huis komt als toen hij erin ging. Desiree schreeuwt in haar stilzijn om aandacht maar is een lieve meid. Annet weet helemaal niet waar ze mee bezig is maar hoort op een Caraïbisch eiland de merengue te dansen. Een hart van goud. Kim is op weg naar een zelfstandig leven en dit is haar eerste stap. Bravo Kim. Hieke is het minst te peilen, heel onberekenbaar. Ontpopte zich eerst als liefhebbende moeder maar later als femme fatale op zoek naar iets nieuws, waarbij ze Bianca niet schuwt. Gevaarlijk en wat ben ik blij dat ik eruit ben anders had ze mij besprongen. Ik smeekte om haar sympathie maar kreeg niets. Buiten het huis nog eens proberen.

Je merkt, door die twee weken samen te leven zijn het als het ware broers en zussen van mij geworden, met al hun plus- en minpunten.

Ik ga niet, Beau

Het waren gedurfde woorden. Ik stelde een daad. Als jij vind dat je onredelijk wordt behandeld, doe er dan wat aan.

Mijn week na BB

Ik zit vooral thuis naar Caroline (mijn vrouw) en Lily, (onze baby van een maand) te kijken en spelletjes te doen met Jim, onze zoon van 7 en Nina, onze dochter van 4. Op straat zie ik veel duimen en lachende gezichten. Ik kom tot rust na 2 weken dag en nacht entertainen en emotie.

De toekomst

Toen de BB deur openging en ik het huis verliet, kwam mijn toekomstige Jazzclub Pannonica in Den Haag weer in mijn gedachten. Dat is geen droom maar werkelijkheid. En omdat nu iedereen mij het grootst mogelijke compliment heeft gegeven door te denken dat ik een acteur ben, wil ik ook gaan acteren.

zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_458432
ik wil het wel lezen hoor, dat intervieuw met ed!
doei!
patries
pi_458672
Okee hoor, maar het is 248KB geworden, dus hier een linkje:
http://www.xs4all.nl/~jjj/BB/interview.jpg

Wel vreemd hoor, hij heet Ed Nypels...

Redactie Frontpage vrijdag 10 november 2000 @ 15:49:59 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_458705
tnx
pi_458960
Nog ff voor de Ed-haters
(foto bij het interview)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 16-11-2000 13:53]

pi_458999
Moor,

No hard feelings, welkom in mijn topic!

pi_459030
Fake Picture ?
pi_459258
quote:
Op 10 november 2000 17:03 schreef Koos Voos het volgende:
Fake Picture ?
Nee, da's een echte foto
| You should have no expectation of privacy! |
pi_459425
Voor alle fans van Ed, of moet ik nu zeggen van Ed Nypels: er staat ook nog een topic van Ed zelf te verpieteren, omdat het is verbannen naar het Onzinforum. LAAT HEM NIET IN DE STEEK!
http://www.fokforum.nl/showtopic/21873
pi_459493
quote:
Op 10 november 2000 16:56 schreef Torp het volgende:
welkom in mijn topic!
jouw???
fake a dream
pi_459514
ja, want ik ben de topic begonnen.
  vrijdag 10 november 2000 @ 20:07:43 #17
5955 Miracle
Been there, done that
pi_459572
quote:
Op 10 november 2000 14:10 schreef Torp het volgende:
Vandaag interview met Ed in de Volkskrant. Iemand interesse? Dan zou ik het over kunnen typen.
Ben je al begonnen Torp? Kon hem niet op de cybervolkskrant vinden, dus ja, je zult toch echt aan de slag moeten
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_459596
Miracle, het staat al online hoor. Zie de link een paar berichten hierboven

[edit]Om precies te zijn: bericht van Torp op 15.44 uur. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 10-11-2000 20:16]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_459759
In diverse artikelen verteld Ed dat hij zijn nog te open jazz-club 'PANNONICA' gaat noemen.

FF zoeken en ...

De Pannonica JazzClub in Nantes..France

Filiaaltje misschien ?

pi_459783
Geweldig, Koos! Heel gezellig ingericht. Maar de naam hebben ze vast gejat van deze in Japan, die bestond van 1974 tot 5 mei 2000.

Kijk zelf maar op http://www.synapse.ne.jp/~mojazz/panno.htm
pi_459790
http://www.pannonica.nl/ is trouwens al geclaimd - door onze held?
Gezellig hoor, lekker babbelen over Ed!

[21:45] Ik heb het nog even uitgezocht.
Organisation: Stichting Jazz Centrum Pannonica
Newtonstraat 421, 2562 KM 'S-GRAVENHAGE
Dat moet 'm zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 10-11-2000 21:48]

pi_459998
Demmm.. een wereldwijd netwerk van jazz clubs... hmm.. we zijn iets GROOTS op het spoor !!!

Als je half je ogen sluit.. dan leest het als... als ... VERONICA.. DEMMmmm

tja..hoe hete dat plaatje ook al weer en waar heb ik hem bvd gelaten ?

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 10-11-2000 23:25]

pi_460088
quote:
Op 10 november 2000 19:13 schreef Torp het volgende:
Voor alle fans van Ed, of moet ik nu zeggen van Ed Nypels: er staat ook nog een topic van Ed zelf te verpieteren, omdat het is verbannen naar het Onzinforum. LAAT HEM NIET IN DE STEEK!
http://www.fokforum.nl/showtopic/21873
Hallo Torp!

Ik denk dat het Ed-topic al hier had gestaan als meer mensen hadden gereageerd in 'moderating methods'. Hoe bedoel je, 'laat hem niet in de steek?' Behalve dit topic dan, ok, wat je voor het gemak gelijk maar jouw topic noemt. Volgens mij ben je dit topic gestart, maar dat is heel wat anders dan bezitten.
Alleen als je Ed zelf bent snap ik niet waar jij bleef toen het Ed-topic verbannen werd.

So..........?

24.00 uur- nee liz. Niet goed gelezen. Torp heeft wel gereageerd in moderating methods.

Dus sorry Torp, voor mijn torpedering/ torpedatie.

[Dit bericht is gewijzigd door liz op 11-11-2000 00:06]

pi_460140
Hoera! Eerst waren Moor en Miracle hier al en nu Liz ook nog! Wel gezellig, want ik was die namen al enige tijd niet meer tegengekomen. Liz, ga nou eerst eens kijken in die Moderating Methods, dan zul je zien dat ik ook nog een poging heb gewaagd. Waar helaas niet meer op gereageerd is, nee. Maar als nieuweling durfde ik Havoc ook niet zo het vuur aan de schenen te leggen als jij.
quote:
[b]Volgens mij ben je dit topic gestart, maar dat is heel wat anders dan bezitten.
Ja joh, die pretentie heb ik ook niet. Ik bedoel 'mijn' inderdaad alleen maar in de vorm van 'starten'. Maak je niet druk.
Maar ik zie al die topics wel als een soort kleine barretjes waar je gezellig aan kunt schuiven, en dat deze topic nu nog steeds meedraait, dat geeft me wel een goed Ed-gevoel. Ideetje: zouden we de topic niet om kunnen laten dopen in Pannonica? Als jij Havoc even vraagt? Je hebt nog wel wat tegoed van hem!
  zaterdag 11 november 2000 @ 05:36:06 #25
5955 Miracle
Been there, done that
pi_460651
quote:
Op 11 november 2000 00:12 schreef Torp het volgende:
Hoera! Eerst waren Moor en Miracle hier al en nu Liz ook nog! Wel gezellig, want ik was die namen al enige tijd niet meer tegengekomen. L
Dit wordt waarschijnlijk niet de meest hoogstaande post ooit door mij gedaan, maar leuk om Liz en Torp weer te zien als Ed ter sprake komt. Sowieso leuk dat Liz er nog is!
Baal ervan maar kan me bijna nergens meer druk om maken nu 'ie het huis uit is. Slaat nergens op maar net in de Reguliersdwars toch weer zeker een kwartier over die mooie debiel gehad. Tsja, ben er nog zeker niet overheen...

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 11-11-2000 05:37]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  Moderator zaterdag 11 november 2000 @ 15:54:15 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_461320
quote:
[21:45] Ik heb het nog even uitgezocht.
Organisation: Stichting Jazz Centrum Pannonica
Newtonstraat 421, 2562 KM 'S-GRAVENHAGE
Dat moet 'm zijn!
Bovenstaand adres is niet Ed's huis-adres. Dus blijkbaar heeft hij ook al een locatie. Dan is-ie verder met zijn plannen dan ik dacht. Als Ed slim is probeert hij de boel voor het eind van BB van de grond te krijgen, en een eindfeest in zijn nieuwe club te organiseren. VOO ziet dat denk ik wel zitten, en dat zou onbetaalbaar veel free publicity geven..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 11 november 2000 @ 15:54:33 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_461321
1x is wel genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 11-11-2000 15:55]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 11 november 2000 @ 15:58:34 #28
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_461325
Wat een ophef over helemaal niks. Dat hele interview gaat echt dus helemaal nergens over. Kan me voorstellen dat die journalist tenenkrommend bij die Ed heeft gezeten, die kreeg natuurlijk net zo'n duidelijke Ed als B en vD.
  zaterdag 11 november 2000 @ 17:19:31 #29
1464 ART
FOK!member
pi_461452
quote:
Op 11 november 2000 15:58 schreef marky het volgende:
Wat een ophef over helemaal niks. Dat hele interview gaat echt dus helemaal nergens over. Kan me voorstellen dat die journalist tenenkrommend bij die Ed heeft gezeten, die kreeg natuurlijk net zo'n duidelijke Ed als B en vD.
Sander van Walsum zat naast Ed in de live-uitzending op donderdag een paar weken geleden. Heeft toen waarschijnlijk wat afspraken gemaakt. In het interview staat overigens niet meer of minder dan in al die andere gesprekjes met oud-bewoners. En Van Walsum poneert in ieder geval een eigen mening. En dat kan je van de interviewers van de gesprekjes die binnen de package-deal van VOO passen (BvD, Jensen) niet zeggen.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 12 november 2000 @ 03:16:36 #30
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_462779
Naar aanleiding van een mailtje van de topic poster heb ik de titel aangepast
pi_462994
WOW! Havoc bedankt! Havoc rules! En Ed ook natuurlijk
Club Pannonica: voor alle die-hard fans van Ed. Als voorproefje van die fantastische jazzclub van Ed in Den Haag.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 12-11-2000 11:03]

pi_463472
quote:
Op 11 november 2000 15:58 schreef marky het volgende:
Marky, ik heb geen idee waar jouw interesse naar uit gaat maar als je iets te weten had willen komen van Ed dan is het een leuk artikel. Persoonlijk twijfel ik aan een paar gegevens maar dat komt wel de leesbaarheid ten goede.
Het is het eerste en waarschijnlijk ook enige artikel met een oud - bewoner van BB2 dat in de Volkskrant zal staan.
Ed is een handige marketing- man.

Aan Miracle: Leuk, je waardering!

pi_463480
quote:
Op 12 november 2000 11:00 schreef Torp het volgende:
WOW! Havoc bedankt! Havoc rules! En Ed ook natuurlijk
Club Pannonica: voor alle die-hard fans van Ed. Als voorproefje van die fantastische jazzclub van Ed in Den Haag.
Naar mijn smaak sla je een beetje door. Je bent toch geen fan van Ed? Fan ben je onder de 18, of zo. Ik vind bewonderaar o.i.d. passender. En dan die fantastische jazzclub...... wake up, Torp! Zo jaag je al je gasten je kroeg uit!
pi_463491
Ed .. ja daar heb ik wat mee.

Ik ben geen Fan van Ed, dat is een verkeerde woordkeuze.
Maar als reiziger (en ex-strandtenthouder) krijg je een iets andere kijk op het leven.
Die andere blik zeg maar.. die herken je.

Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe jazzclub en kom zeker een keertje naar Den Haag.

pi_464177
quote:
Op 10 november 2000 21:27 schreef Torp het volgende:
[Newtonstraat 421, 2562 KM 'S-GRAVENHAGE
Dat moet 'm zijn!
Nou, nee hoor. Aangezien Ed ergens in Scheveningen woont, en de Newtonstraat niet bepaald in Scheveningen ligt, lijkt het me sterk. Maar ik kan wel eens kijken wat er wèl zit, het is toch bij mij in de buurt
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_464994
quote:
Op 12 november 2000 15:51 schreef liz het volgende: Naar mijn smaak sla je een beetje door. Je bent toch geen fan van Ed? Fan ben je onder de 18, of zo. Ik vind bewonderaar o.i.d. passender. En dan die fantastische jazzclub...... wake up, Torp! Zo jaag je al je gasten je kroeg uit!
Liz, je zit er dicht bij. Dikke van Dale:
fan [fen]<f><de~(m.);~s> 0.1 enthousiast bewonderaar 0.2 mechanisch bewogen waaier =>ventilator 1.1 Oranjefan; tennisfan; Edfan.

Ben ik een fan van Ed? Die vraag heb ik mezelf al eerder gesteld, zie http://www.fokforum.nl/showtopic/21997 pagina 2 en 3 voor mijn 'coming out'. En ja, misschien sla ik een beetje door: het was zo leuk jullie allemaal weer tegen te komen! Soms word ik inderdaad op golven adrenaline meegevoerd. Net als Ed ging zweven op die donderdag! Dat dreef hem tot zijn Daad. Hij meende zelfs bewondering in de ogen van de rest te zien, weet je nog? Zoals je zelf ook al ergens hebt toegegeven: Ed inspireert! Reken maar dat er alleen met passie wordt gespeeld in zijn club...

quote:
Op 12 november 2000 20:17 schreef Soep v/d Dag het volgende:
Nou, nee hoor. Aangezien Ed ergens in Scheveningen woont, en de Newtonstraat niet bepaald in Scheveningen ligt, lijkt het me sterk. Maar ik kan wel eens kijken wat er wèl zit, het is toch bij mij in de buurt
Wat is het probleem? De Stichting is gevestigd aan de Newtonstraat. Misschien komt daar de club, of misschien wel ergens anders. Ed begint die club vast niet bij hem thuis, tussen de schuifdeuren. En hij kan toch gewoon de tram pakken?
We moeten even afwachten. Tot de Grand Opening moeten we het doen met deze Club Pannonica. Als je langs bent gefietst, kom je het dan even melden? We hangen aan je lippen!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 13-11-2000 10:41]

Moderator dinsdag 14 november 2000 @ 18:26:21 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_469418
Ik hoop niet dat de 'club' van Ed aan de Newtonstraat moet komen, want dan wordt het een huiskamer-café. Nummer 421 is een opgang naar een woning. Zeker geen horeca-bestemming.
pi_469794
Leuk deze club...
We hebben een mooie lokatie gevonden. Komen jullie maar kijken (en drinken) op de opening!
En zie ik jullie nog in de chatbox van Big Brother?

Ed

dinsdag 14 november 2000 @ 20:58:13 #39
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469818
Ben jij de Ed van BB ???

Zo ja, leuk ! .
Kun je het bewijzen op een of andere manier ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_474880
Een nieuwe raad van Ed!

Echte Vriendschap Is Belangrijk

Jammer, maar Ed krijgt op zijn postjes telkens reacties als hierboven. Een frequente bezoeker zal hij wel niet worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 16-11-2000 23:13]

pi_477662
Vrijdagavond 22:35 en nog geen bezoekers in de Club... Valt niet mee om een kroeg vol te houden, misschien kan ik toch nog iets van Georgie leren...

Laat ik dan zelf maar een poging doen om de nieuwe magische boodschap van Ed (Echte vriendschap is belangrijk) op waarde te schatten.
1) Was het een waardeloze open deur?
2) Heeft Ed ontdekt wie zijn echte vrienden zijn, na de laatste weken? Vond hij het daarom zo belangrijk om te melden?
3) Of slaat het wellicht op BB en bedoelt hij misschien dat de zgn. 'relaties' in het huis neprelaties zijn, die buiten het huis onbelangrijk blijken? Ook niet zo'n enorme ontdekking...

Waarom Ed? Waarom?

Moderator zaterdag 18 november 2000 @ 00:14:09 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_477828
quote:
Op 17 november 2000 22:35 schreef Torp het volgende:
<..>
Laat ik dan zelf maar een poging doen om de nieuwe magische boodschap van Ed (Echte vriendschap is belangrijk) op waarde te schatten.
<..>
Tikkie sneu was het wel weer, vond ik. Ingeluid door Georgies' vrienden ("Edje! Edje!"), en dan met zo'n tenenkrommende plattitude komen.
Rare vent, die Ed. Hij heeft bewezen over veel humor te beschikken, maar blijkbaar neemt zijn zendingsdrang/grootheidswaan af en toe op pijnlijke momenten het initiatief.

Toch was het leuk om 'm weer even te zien. Ik weet ook niet waarom..

pi_477986
*Qt komt ff kijken bij Torp wat er speelt vanavond...

Idd wat stilletjes in deze kroeg.. Heb zelf ook al zo weinig te vertellen over Ed. Heb hem niet meer gezien sinds ie de streams af wandelde. Liep hem in deze kroeg net mis. Of is Ed er mischien nog? Joehoe Ed... vertel eens iets om over te discussieren... of zet anders ff een prettig muziekje op, dit is toch een jazzclub? Nou dan..

pi_478809
Goed dan. En... we hebben een primeurtje!
Voor de zaterdagavond hebben wij - op het laatste moment - een echte Ed-muzikant weten te strikken. Vanavond in Club Pannonica, in levende lijve: DE LEGENDARISCHE CHET BAKER!!!

Zaal open 22:00, aanvang concert 22:30. Beperkt aantal plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 18-11-2000 15:36]

pi_478857
Toe maar, Mr. Baker himself nog wel, mag ik dan hopen dat de club zich op de begane grond bevindt en zo niet dat dan de ramen in elk geval goed vergrendelt zijn. Het zou toch sneu zijn als hij, blijkbaar weergekeerd op aarde, nog eens uit het raam zou lazeren, daar komt zelfs een oude rot in 't vak geen tweede keer van terug vrees ik.
pi_479070
*Qt baalt dat ze dit optreden moet missen

Heb helaas al plannen voor vanavond... Maar misschien kom ik tegen sluitingstijd nog wel even wat bij je drinken. Hoop wel dat er een FOK!ker is die foto's maakt van deze gedenkwaardige avond. Chet Baker gevonden, Torp = een kanjer

pi_479703
Een beetje laat... maar Chet Baker is in aantocht! Tegen elven gaan we beginnen.
pi_479781
pi_479789
Hij is eindelijk gearriveerd... en hij is nogal pissig over het aantal bezoekers...
pi_479845
Het is zover! We hebben er lang op moeten wachten. Voor vanavond hebben wij - op het laatste moment - een echte Ed-muzikant weten te strikken. Een INSTRUMENTALIST met de EMOTIE voor op de tong, geen theoreticus maar een muzikant UIT HET HART, een VOORTREFFELIJK zanger met een PRACHTIG eigen geluid, veelvuldig GEIMITEERD maar NOOIT GEEVENAARD, een berucht ENFANT TERRIBLE tot op hoge leeftijd. Hij heeft geleefd als een BEEST en dat is hem af te zien, maar zijn MUZIEK heeft er nooit onder geleden. Wat moet ik nog meer zeggen om deze ARTIEST PUR SANG aan te kondigen, als iemand zijn gevoel laat spreken dan is hij het wel. Hij begint met Time After Time... Vanavond in Club Pannonica, in levende lijve: DE LEGENDARISCHE ED... ehhh... CHET BAKER!!!
pi_479858
Thank you, Torp. Next song is But Not For Me http://www.xs4all.nl/~jjj/club/forme.ram
pi_479865
You know... I always like to play in Holland...
...when I was younger I lived in Amsterdam, you know...

Here's another one: http://www.xs4all.nl/~jjj/club/silver.ram

pi_479871
Thank you once more, Torp...
This really has to be the last one...
Played it with Gerry in the early fifties...
Still like to play this song...
Good evening and maybe in another time, another place.
Here it is: My Funny Valentine.
http://www.xs4all.nl/~jjj/club/MyFunny.ram

[Dit bericht is gewijzigd door ChetBaker op 19-11-2000 00:44]

pi_479885
Wow, that was a great concert. Thank you for being here, Mr. Baker! Hope to see you again, soon!

Zo, dat was het dan: het eerste concert in Club Pannonica. Ik moet zeggen, ik schaamde me wel een beetje voor de magere opkomst. Waar was Tante Bep, en de rest? Zelfs Ed heeft zich niet laten zien.

pi_479908
*Qt gaat helemaal uit haar dak en klapt heel hard voor Chet en Torp!!!

Wow, te gekke club dit! Fantastische muziek! Zit heerlijk met een drankje onderuit in een stil hoekje van de club. Blij dat de muziek gewoon doorspeelt op dit tijdstip. Kon wel een drankje gebruiken na de downtime van FOK! vannacht

*Qt vindt wel dat er veel te weinig bezoekers zijn geweest vandaag!

Waar waren Liz, Gert en alle anderen? Misschien kunnen we dit feestje gewoon de hele week laten duren... Druppelt er vast af & toe wel iemand binnen... Toch??!!!! Aan Torp heeft het iig niet gelegen. Klasse man! Kon My Funny Valentine trouwens niet beluisteren, foutje in de link?

*Qt klapt ondertussen voor de band en het volgende nummer wordt weer ingezet...

pi_479914
Aangezien de andere Ed het gisteravond heel erg druk had, hebben ze mij gevraagd dit feestje op te leuken. Ik lijk nogal op die vogel vandaar... De wens was ook om de stelling 'Echte Vriendschap Is Belangrijk' weer wat leven in te blazen.

Deze jongen weet ook niet precies wat Ed bedoelde maar praat er graag over verder. Als er ooit nog iemand langskomt hier behalve Ed ehh Chet

*Net_geen_Ed dacht dat hijweetwelwieikbedoel zijn plaatje wel ff uit wilde lenen

Ed: Ik zoek één jongen van 17 die me begrijpt...
pi_479916
*Net_geen_Ed vindt het trouwens jammer dat Liz er niet is!

Kom je gauw weer eens langs? Luisteren we samen wat muziek onder het genot van een drankje. En wie weet voeren we zelfs wel een goed gesprek

pi_479919
Ben ik ff mijn neus poederen, mis ik de enige andere klant vannacht!

*Qt gaat maar lekker slapen en komt een andere keer nog wel eens kijken hier...

pi_479924
is de bar nog open ?
pi_479935
Jeeeeemig, dat heb ik weer, sorry Torp, maar er is hier sprake van een misverstandje vrees ik, ik ben nl. naar die strandtent gegaan, wat achteraf gezien natuurlijk zijn ouwe tokootje was, ja wist ik veel, had iets over een strandtent gehoord, tja, ik kan dat allemaal niet bijhouden hoor.

Enfin, wie zit daar op de plankier met z'n blote voeten in het zand...... jawel hoor Ed himself, die was dus donderdagavond helemaal door het geluid gegaan, was direct na de uitzending uit Spetters vertrokken en was linea recta het Haagse nachtleven in gedoken met Miranda aan z'n ene en Annet aan z'n andere arm, nou dan weet je het wel....

Dat was voor Annet meteen haar tweede rolletje in GTST deze week, als je begrijpt wat ik bedoel, ja en neem het haar eens kwalijk, die meid had tenslotte ook 7 weken zonder gezeten nietwaar en ze had zich bovendien verheugt op een ontmoeting met Ruud dus die was er helemaal klaar voor!

Ed wist niet eens wat voor dag dat het was dus daar kon ik ook niet aan vragen waar ik zijn huidige onderneming kon vinden. Was moeilijk te volgen wat hij allemaal zat te vertellen maar hij noemde wel wat nieuwe namen van mensen die hij scheen te bewonderen, Armand en Wally Tax vond hij bijvoorbeeld echt vrijheidsstrijders.

Enfin, ik zal je verdere details besparen, maar zo kwam het dus dat ik het optreden van Chat tot mijn grote spijt heb moeten missen.
Gelukkig heb ik als troost nog wel naar de opnames kunnen beluisteren die je goddank hebt gehouden dus dat was nog enigzins een troost.

Heb je er wel voor gezorgd dat Chet veilig op z'n overnachtingsadres is aangekomen, hij was toch niet zelf met de auto he, want die raakt hij nl. geheid kwijt. Man, daar hebben we hier in Rotterdam ook zulke toestanden mee gehad, heeft Deelder zelfs nog naar lopen zoeken, is nooit meer teruggevonden, die bolide.

Nou ja, ik kan daar nu toch niets meer aan veranderen en hoop maar dat hij van de week nog een keer bij je komt jammen en dan ben ik van de partij hoor!

pi_479938
Sjees, Koos Voos, jij ook hier, da's een tijd geleden zeg, ober, geeft die fijne gozer hier wat van mij te drinken en neem zelf ook wat, zo he, wordt het toch nog gezellie hier op de vroege morgen!
pi_480252
Zo.. ben weer helder genoeg om je FF hierbij te bedanken Tante Bep.

bedankt Tante Bep ...hik

pi_480526
Dude is wat aan het rondhoppen en beland spontaan bij club Pannonica. Zacht komen de zoete jazztonen door de deur naar buiten.
Fuck, het lijkt wel Chet baker, das niet verkeerd.
Want wat is er nou lekkerder om jezelf gewoon relaxed in een hoekje van de bar ongegeneerd te laten vollopen met zijn muziek op de achtergrond.
Benieuwd of er ook nog leuke mensen binnen zijn.
Oké bartender, doe mij maar 2 whisky zonder ijs, en een overdosis jazz.
Een rokertje heb ik zelf al (heftige Maroc )
Een goeie wie mij nog deze tent uitkrijgt.

MEER MUZIEK GRAAG!!!!

"Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down until further notice"
pi_480985
quote:
Op 19 november 2000 07:04 schreef Net_geen_Ed het volgende:
*Net_geen_Ed vindt het trouwens jammer dat Liz er niet is!

Kom je gauw weer eens langs? Luisteren we samen wat muziek onder het genot van een drankje. En wie weet voeren we zelfs wel een goed gesprek

Dat klinkt leuk, alleen 7 uur 's ochtends is voor mij niet haalbaar.
Heb ik iets gemist, trouwens?
Ik kan sowieso de muziek niet luisteren.

Ik heb geen lol gehad, maar wel een kater.

Volgende week, schikt dat?

pi_483702
RealAudio, Liz. Je kunt een RealPlayer downloaden bij: http://www.real.com/products/player

Voor het eerst sinds donderdag weer eens naar BB gekeken. Voor mij hoeft het niet meer. Wat een domme weekopdrachten, en dan dat kleffe gedoe op de bank, het is helemaal niks (ja, ik kan dit overal gaan posten, er zijn zoveel topics voor, dus waarom niet hier?).
Gelukkig heerst in Club Pannonica nog de echte EdGeist. Binnenkort weer een nieuw concert! Bardienst hebben dan Qt en Tante Bep, en Net_geen_Ed controleert de plaatjes bij de ingang. Neppers niet welkom, natuurlijk.
Oh, en Koos Voos: vrijkaartje voor jou!

pi_483718
*Qt vindt het gezellig druk worden in de club

Lijkt me een fijne collega die Tante Bep! We vormen vast een leuk duo Tante Bep moet wel een beetje helpen met biertjes tappen hoor. Daar ben ik niet zo goed in. Maar ach, we zijn onder vrienden dus dat maakt vast niet zoveel uit...

Net_geen_Ed als portier, ook een mooi plan. Ik mis alleen BBAnnet nog als toiletjuffrouw Naja, zolang Mohammed Ali/Darius maar niet komt zingen..

pi_483741
Brrr... ik moet er niet aan denken! Alleen jazz, hoor!
  dinsdag 21 november 2000 @ 01:42:23 #69
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_483745
Er staat een aardig interview met Ed in het topic ' BB in de media '.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 21-11-2000 13:32]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_483820
Gezellig Harry, neem wat te drinken van me...

Je hebt dat hele stuk hopelijk wel kunnen scannen of knippen&plakken he? Toch niet lopen typen met die zere schouder?! Vond het leuk om te lezen iig.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 11:34:18 #71
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_484166
quote:
Op 18 november 2000 16:08 schreef Tante Bep het volgende:
Toe maar, Mr. Baker himself nog wel, mag ik dan hopen dat de club zich op de begane grond bevindt en zo niet dat dan de ramen in elk geval goed vergrendelt zijn. Het zou toch sneu zijn als hij, blijkbaar weergekeerd op aarde, nog eens uit het raam zou lazeren, daar komt zelfs een oude rot in 't vak geen tweede keer van terug vrees ik.
Ik denk juist dat het deze keer geen enkel probleem is. Sinds zijn laatste val heeft onze Chet er twee vleugels bij gekregen. Op z'n hoogst de ramen dicht houden om te zorgen dat-ie niet wegvliegt...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_484732
quote:
Op 21 november 2000 11:34 schreef Doc het volgende:
Sinds zijn laatste val heeft onze Chet er twee vleugels bij gekregen.
Zo is dat! Nu heeft hij geen heroine meer nodig om tot grote hoogten te stijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 16:23:26 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_484874
quote:
Op 21 november 2000 15:29 schreef Torp het volgende:
Zo is dat! Nu heeft hij geen heroine meer nodig om tot grote hoogten te stijgen.
Our Lord Almighty gave him an eternal high. Hallelujah!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_485460
* Tinkerbell komt even een biertje halen
Welverdiend, vanwege het slagen voor mijn opleiding! Proost!
pi_485522
Tinkerbell, jij drinkt vandaag van de zaak!
En omdat ik een goeie bui heb, krijgt iedereen die hier voor tienen aan de bar verschijnt, er ook eentje!
Je moet toch iets doen voor je klantenbinding.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 21-11-2000 21:47]

pi_487784
ik kom net binnenrennen ! En het is nog voor tienen (toch) hijg hijg !
Doe mij maar een wijntje!

Oh, effe tussendoor; Pannonica wordt volgend jaar (eind) geopend op de Prinsengracht te Den Haag!

LOL + LOL = HIHI
pi_488105
Wel een dag te laat, he! Maar vooruit, want jij komt met hele interessante informatie!
Voor jou heb ik hier een hele goede rode wijn: stevig en niet te zoet. Een aanrader in deze tijd van het jaar! We nemen er wat kaas bij, en ik drink een glaasje met je mee want deze wijn is te goed om te laten verpieteren.
Jammer dat we nog zo lang moeten wachten op de opening van Ed z'n club... wist hij er nog meer over te vertellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 22-11-2000 23:44]

pi_488130
voor de gelegenheid mijn zondagse trainingspak aangedaan..
pi_488158

Ah, daar is Koos! Kom erbij en drink ook een glas mee van deze goede wijn.
Koos, we moeten het nog eens over de inrichting hebben, jij bent immers in Nantes langsgeweest... Misschien kun jij hier nog eens tekeergaan met kwast en doezelstraal.
pi_488159
quote:
Qt schreef: Lijkt me een fijne collega die Tante Bep! We vormen vast een leuk duo Tante Bep moet wel een beetje helpen met biertjes tappen hoor. Daar ben ik niet zo goed in. Maar ach, we zijn onder vrienden dus dat maakt vast niet zoveel uit...
Tante Bep ziet de samenwerking met Qt ook met veel plezier tegemoet, weet jij het werkrooster al? En in een beetje jazz club hangt de clientele gewoon met z'n snufferd onder de tap hoor dus je hoeft niet echt een biertap expert te zijn, gewoon in een keer openzetten die pomp en zodra de klant rood aanloopt kan ie weer dicht, makkelijk toch!
pi_488164
Het is wel een EXCLUSIEVE jazzclub, Bep! Overigens de enigste waar ook adrenaline getapt wordt...

*Torp kruipt vanavond vroeg onder de wol en geeft de bar graag over aan Tante Bep

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-11-2000 00:26]

pi_488215
prima sfeertje hier..

doe tafel 3 nog wat van mij Tante Bep..

pi_488225
Even voor alle duidelijkheid die meid met die spliterwten is niet Tante Bep!!
Rondje van Koos Voos dames en heren, wat mag het zijn...

Zegt u, of die hapjes Koosjer zijn, ik dacht het wel hoor, Koos Voos heeft ze net zelluf, hoogstpersoonlijk staan te bollewokken, dus Koosjerder kunnen we het toch niet maken.

pi_488228
*Torp staat al bij de uitgang en trekt z'n kraag overeind, om de nachtelijke kou in te gaan. Nog even draait hij zich om

Aaah...! Club Pannonica: nu al een plek waar men graag gezien wil worden, voor vogels van diverse pluimage - uit de showbusiness en uit de politiek! Goed zo, Koos! Maar waar zijn de gifgekleurde stoeltjes gebleven?
Tante Bep, kijk je altijd zo koeltjes, als je achter de tap staat?

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-11-2000 00:36]

pi_488309
quote:
Op 22 november 2000 23:56 schreef Tante Bep het volgende:
Tante Bep ziet de samenwerking met Qt ook met veel plezier tegemoet, weet jij het werkrooster al? En in een beetje jazz club hangt de clientele gewoon met z'n snufferd onder de tap hoor dus je hoeft niet echt een biertap expert te zijn, gewoon in een keer openzetten die pomp en zodra de klant rood aanloopt kan ie weer dicht, makkelijk toch!
Nou Tante Bep, ik wacht eigenlijk ook nog op wat meer info van onze nieuwe werkgever. Maar in het weekend is het vast zo druk dat we het saampjes vast heel druk zullen hebben... Torp lijkt de doordeweekse dagen grotendeels voor zijn rekening te nemen, dus dan kunnen we mooi zelf wat ontspannen hier. Het wordt hier steeds gezelliger!

Verder ben ik blij met de tips over het tappen. Dat moet Qt toch lukken! Zijn er vrijwilligers in de zaal waar ik wat op mag oefenen? Misschien durft Koos Voos het aan, dwz als ie het niet te druk heeft daar aan tafel 3...

† In Memoriam † donderdag 23 november 2000 @ 01:36:21 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_488314
Zo, ik kom ook heel ff kijken hiero. 't Is m'n eerste bezoekje hier en ik heb helaas weinig tijd. Maar wat 'n gezellige tent! Maarre, ik heb dorst en lust wel 'n litertje bier, dus zet die pomp maar open!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_490631
Goedenavond.. mag ik een goed glas teleurstelling.. doe maar de hele fles.
pi_490651
* Tinkerbell is er ook weer even

Ben aan een flinke borrel toe, tante Bep! Welk een drama zich vanavond weer voltrokken heeft, de spanning waaraan ik bloot heb gestaan... 't Is niet te beschrijven!
Schenk maar lekker in enne neem er zelf ook 1!

pi_490672
Goeiesmorgens allemaal! Al een beetje bijgekomen van dit zenuwslopende avondje ?! Ik ben persoonlijk aan een dikke martini toe; doe maar dubbel met 1 blokje ijs!
Hé, broer van Robin, mag die muziek wat harder !!
LOL + LOL = HIHI
pi_490695
*Qt zet de tap open voor Cynix...

En haalt dan - omdat Tante Bep ff haar neus aan het poederen is - voor Koos Voos een lekker flesje tevoorschijn om zijn verdriet te verdrinken. Borreltje nog voor Tinkerbell en Malou... Ot begint het al aardig onder de knie te krijgen dat barwerk Proost jongens!

† In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 00:48:29 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490721
Hallo, mij ook graag 'n flesje teleurstelling. Doe maar 'n magnum. En leg er alvast maar 'n paar koud, want ik ben er nu wel ff aan toe. Wat erg allemaal.

En knal er ook meteen maar ff 'n goed stukkie muziek in. Als 't maar geen Gordon is. Ik moet alle associaties met BB ff uit de weg gaan. Tot m'n bloeddruk weer gezakt is iig.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_490729
PROOOOOOOST !! En schenk er nog maar vast een in hooor !
LOL + LOL = HIHI
pi_490750
Ik sta klaar bij de deur om Gordon te stoppen, mocht ie het onzalige plan opvatten om te willen komen zingen. Instructies van de baas: Neppers zijn hier niet welkom! Geen zorgen dus Cynix...
pi_490751
Gezellie .. iedereen strompelt zwaar aangeslagen naar binnen.
NEEEEEE .. laat maar.. ik weet wat je voelt,denk maar 's aan die jongen van 17 en vriendschap, daar knap je van op.
pi_490767
Je hoort het Cynix, die Gordon zal je hier niet horen.

*Qt geeft maar ff een rondje om iedereen wat op te beuren...

pi_490768
Jeeetje ik wist niet dat het hier zo gezellig was... Dat komt ff goed uit na deze uitzending...uuh....gin-tonnicje voor mij...en een portie bitterballen! Of is dit zo'n trendie tent waar alleen sushi wordt geserveerd???
Enne...worden ier ook honden binnengelaten??
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 01:15:32 #97
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490832
He lekker, 'n goed glas en wat muziek, daar knap ik van op. Pfffieuw, wat een avond. Ik zit nog na te trillen van de uitzending. Ik moet gewoon sneller drinken, dat is duidelijk.

Bedenk me net dat de uitzendingen inmiddels aardig 'ont-esther-t' zijn. Alleen ff 'n stukkie vliegen, meer niet. Zie je wel, hoe meer ik drink, hoe meer positiefs ik alweer in de uitzending zie. Barman! nog eentje!

pi_490847
gelijk heb je Cynix.. viel mij ook op.

heb jij nog leuke ideetjes om dit programma nog enigzins te redden ?
je kan ze mailen hoor.. ze weten het zelf ook niet meer.

pi_490856
Nog ff een nachtmutsje

Kunnen we ook gelijk niet bedenken hoe we ons van &*^%()#@!Jensen kunnen ontdoen?

pi_490866
Jensen eruit... Nico erin
pi_490874
*Qt zegt tegen Cynix dat ze de barvrouw is...

Schenkt dan nog vrolijk wat drankjes in voor de gasten en gooit de muziek wat harder. Sowwy, lekker nummertje...

Tuurlijk hebben we bitterballen hier. Ik had ze al in het vet gegooid net. Alsof ik voelde dat die Fashionably_late aan de bar zou schuiven. Eet ze lieverd, maar pas op, ze zijn wel warm hoor!

[edit]nog een typo [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 24-11-2000 19:13]

pi_490878
lekker QT, mijn dank is groot!
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 01:33:21 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490882
Sorry, Qt. Ik had me even helemaal van de buitenwereld afgesloten. Was al een beetje bezig met de after-BB dip...

Niettemin, gezellie hier! Had ik net ff nodig.

pi_490886
zou die caravan nog gebruikt worden vannacht ?
pi_490888
Idd jongens, lekker plekkie hier om ff bij te komen van eventuele BBdipjes. Kom maar gezellig wat hangen hier!

Ik zal de portier ook ff wat te drinken brengen. Let jij ff op de tap Cynix?

pi_490891
staat die er nog?
pi_490892
de caravan, bedoel ik
pi_490894
quote:
Op 24 november 2000 01:35 schreef Koos Voos het volgende:
zou die caravan nog gebruikt worden vannacht ?
Misschien door Dees en haar Jody?
pi_490895
lekker wietje..oeps

BB-dipsausje bij de bitterballen ?

pi_490900
Wietje??? In de tuin??? goed!!
pi_490909
*Qt vind het steeds gezelliger worden!

Steekt ook een lekker blowtje aan. Hoop dat dat vandaag mag onder werktijd...

Hier is ook je dipsausje Koos. Speciaal met allemaal 'Back to Basic' ingredienten. En als bonus nog wat fijne loempiaatjes om de feestvreugde te verhogen.

pi_490915
dat cameraatje van jou heb ik ook nog ergens..zoek ik FF op
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 01:46:17 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490920
De caravan kan vannacht natuurlijk prima dienst doen als hondenhok. Ik zelfs mogelijkheden voor 'n kinderdagverblijf, kan Indy ook eens ingevlogen worden.

*Natuurlijk let ik even op de tap, Qt
Sterker nog, die verlies ik geen moment uit het oog, ik ben de eerste die 't ziet wanneer het vat gewisseld moet worden. We konden eens droogvallen. Moeten we niet hebben, niet vannacht.

pi_490932
O gelukkig Qt heeft zich over de bar ontfermd, lief van je want dat kan ik er ff niet bijhebben hoor na zo'n avond, doe mij maar een Four Roses met ijs alsjeblieft en blijf voorlopig maar aanvullen wijffie.

Ha die Cynix, heee Koos Voos, joo Tinkerbell, hmm voelt zich nu toch al een pietsie beter in dit gezelschap, gedeelde smart is halve smart nietwaar, kom laten we ons verdriet dan maar verzuipen.

En Bep geeft een flinke slinger aan de bel..

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 24-11-2000 01:53]

pi_490940
rondje voor de hele zaak?? Toppie Bep! Gin-tonnicje voor mij dan maar! Goed dat hier geblowed mag worden. zouden ze in het huis ook toe moeten staan. Gezallig!!
pi_490950
*Qt stond ff buiten bij Net_geen_Ed...

Neemt Havoc mee naar binnen en gaat nu snel drankjes inschenken. Proost maar weer.

vrijdag 24 november 2000 @ 02:04:46 #117
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490957
* Havoc schuift netjes de stoel van Qt aan en geeft haar snel en stiekem een op de wang

Lekker hierzo.. komt er nog een optreden of is het CD de hele avond ?

pi_490961
*Simba slaat geen gratis drankjes af
Ben ik net op tijd binnen? Doe er dan maar eentje zonder ijs. (brutaal heh?)
Proost Tante Bep!
Ruikt hier lekker trouwens, beetje kerstboomgeur .
*Simba kijkt eens rond
Havoc, Qt, wat gebeurt hier allemaal?

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 24-11-2000 02:09]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_490962
Koos, staat dat plaatje van Dees bij Clinton aan tafel wel in het Fakepickture topic....ik vind hem weer ijzersterk!!!
Dag Havoc, ga lekker zitten!
pi_490971
Er is helaas geen live muziek vandaag. Cynix wilde Gordon er niet bij hebben, vandaar...

Maar Torp zorgt - dacht ik - van het weekend weer voor een topact! Dus niet vergeten nog eens terug te komen hoor...

Iemand nog iets drinken?

pi_490975
*Qt vindt het erg gezellig om Simba te zien!

Hier, neem een drankje van het huis en schuif gezellig aan.

vrijdag 24 november 2000 @ 02:17:34 #122
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_490978
Dank je voor het welkom !

Ik lust nog wel een Cuba Libre Qt

of een Mexicaans biertje zoals Corona gaat er ook wel in. Kan ik vast wennen :0

pi_490982
* Simba vindt het ook heel leuk om Qt te zien!
Nou vooruit een laatste biertje dan voor ik moet gaan, kan je nog ff oefenen en het spoelt die four roses nasmaak een beetje weg.
pi_490984
Komt ie, biertje voor Simba en Havoc... Proost maar weer!
pi_490989
Bep vinnut hier zteedz gezzelliger worduh, ben een beezje tipzie maar wahgeeffut, azzewe maar lol hebbuh, toch! Hihi, ik zzat ineenz te bedenkuh dat die Zjorzie toch ook uit den Haag komp, mizzchien wonuh die ouderz van um wel hiero in de buurt joh, lachuh. Weet iemand wat die goozzer zun achternaam izz, zoekuh we toch ff het adrezz op in het telefoonboek... Geinige ideezjez krijgie toch he met een zlokkie op.

Tingelingeling, Bep zwaait zichzelf met behulp van de bel van de ene naar de andere kant van de bar en landt daar sierlijk op een barkruk.

Kijk liefiez zzzoo geevie paz met hart en zzziel een rondje weg, bijtankuuuuh!!

pi_490990
*Qt ziet dat Tante Bep helemaal los komt!

Kom, laten we nog maar wat te drinken nemen dan om de feestvreugde te verhogen. De telefoon staat achterin de zaak. Hier heb je een paar kwartjes om te bellen...

pi_491003
*Net_geen_Ed roept heel hard om wat drinken...

Uiteindelijk duurt het me te lang. Ik denk dat Gordon niet meer zal komen. Kan vast ff mijn post verlaten om eens binnen te kijken daar in die club. Wat denk je? Liggen ze daar alemaal op apegapen! Wat een zooitje in deze club!! Geen bardame op haar plek, is het hier zelfbediening? Alleen Simba heeft zo te zien zijn huis nog gered...

Tante Bep ligt out in een hoekje bij de telefoon met een gelukzalige glimlach op haar gezicht. Tinkerbell en Fashionably_late liggen met Koos Voos onder tafel 3 hun roes uit te slapen. Cynix en Malou hangen over de bar, vlak bij de - inmiddels lege - tap. En Qt ligt gezallich in de armen van Havoc te slapen, omringt door lege Coronaflesjes.

*Net_geen_Ed schenkt zichzelf maar een colaatje in en bekijkt de ravage die is aangericht

Zo te zien een gezellige avond geweest baas. Ik denk dat ik zo maar eens naar huis ga. Deze jongen is nog broodnuchter en gaat lekker ontbijten. Gordon zal zich vast niet meer laten zien hier vanmorgen. Ik hoor het wel weer als je me nodig hebt.

pi_491008
Zzzzzzz...Zjooordzjie... mompelmompel.... hond... mompelmompel...... caravan.... hips.... zzzzzzz.... snurk..... zzzzzzzzz...
pi_491022
*Qt wordt half wakker van het gemompel van Tante Bep...

Kijkt ff op in de richting van het geluid. Maar ze is te moe en te stoned om te reageren. En slaapt dan bijna onmiddelijk weer heerlijk verder...

pi_491034
* Tinkerbell werd net wakker onder tafel #3, met Koos Voos en Fashionably_Late.

In slaap gevallen! Alle gezelligheid gemist

Vanavond een herkansing

pi_491260
* Torp komt nietsvermoedend binnen...

WAT IS HIER AAN DE HAND???!!!
Wat een puinhoop! En wie gaat dat weer opruimen? NOU???!!!

Begint het eindelijk een beetje te lopen , mis ik alles...

pi_491267
weet iemand waar ik me bevind misschien... ?

word net wakker en kijk tegen de onderkant van een gifgroene tafel aan.
was het gezellie gisteren ?

pi_491392
Koos! Daar hebben we de dader!!!
Ga jij maar eens even opruimen! Hier is de zwabber, en gooi al het kapotte glaswerk maar in deze bak.
Koffie?
pi_491495
*Simba belt niets vermoedend op
Heb ik mijn paraplu soms laten liggen? Moest gisteren plots weg.

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 24-11-2000 16:05]

pi_491523
Paraplu? Een gele met bruine ballen, soms? Die ligt hier voor je klaar. Hij stinkt wel een beetje naar oud bier.
pi_491535
Weenie zeker of dat de mijne is, kom vanavond wel even langs dan. Bedankt voor het zoeken. *Simba moet weer aan het werk en hangt weer op
pi_492027
*Qt schrikt ook wakker...

Zo laat alweer? De tijd vliegt als je plezier hebt! Ik ga me maar ff thuis wat opfrissen. Hoop dat ik vanavond geen bardienst heb, moet eerst nog wat bijkomen hoor Torp!

pi_492106
eehh.... goeiemorgen....eeehh, ja, ikkeeeh, o
, helpen met opruimen?? Ik?? Waar is iedereen??? Het enige wat ik nog weet is dat ik een blowtje ging roken met KoosVoos in de tuin....en hab Tinkerbell nog ingestopt...geloof ik...
pi_492203

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 25-11-2000 01:06]

pi_492206
goeie(morgen) banner !!
pi_492208
dank je Koos, nu nog even naar het fp-topic
pi_492210
vond ook nog wat sporen van gisteren..

.. nou, dan weet je het wel GEZELLIE

pi_492216
Daar was ik niet bij Koos!
  zaterdag 25 november 2000 @ 01:28:03 #144
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492227
Verrek zeg, zitten jullie allemaal hier?

Gezellig.

Mag ik een driedubbele quarante-y-tres? Ben nog steeds mijn verdriet aan het verdrinken

hips

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_492238
*Qt komt ook ff binnenvallen om wat verdriet te verdrinken...

Gezellig Sanne, ik schuif ff bij jou aan. Je hebt me net ook al zo laten lachen met je limericks. Ik kan nog wel een paar grappen en een stevige borrel gebruiken!

pi_492242
de harde kern schuifelt weer binnen, iets beter als gisteren zo te zien.

ik neem maar 's een Guaranaatje ... Nico al gelezen ?

pi_492245
Hey Koos! Had je net ff niet gezien.. maar gezellig weer. En nee, heb Doordevil nog niet gelezen. Goed idee, ik ga het meteen even doen. Altijd weer leuk!
  zaterdag 25 november 2000 @ 02:03:48 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492249
Yep, Nico gelezen, vond vooral dit stukje erg fijn:
quote:
Was wel erg in verwarring vanavond. Weet niet waar ik een grotere hekel aan heb, aan honden of aan Ferdi’s. Zelfde beharing ook, dat maakt het zo moeilijk. En honden versta ik in het algemeen beter dan Ferdi. Die blijft toch klinken alsof er een stuk klapperend zeildoek uit zijn mond hangt. Honden articuleren beter. Zeker die van Desiree. Kan inmiddels heel duidelijk zeggen: “niet huilen, je vindt heus wel iemand.”
Ik zie het die hond gewoon zeggen!
Wat een kolos was dat zeg.

Verhip, glas alweer leeg, ober!!!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 november 2000 @ 02:07:39 #149
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492253
Vanavond "The talented mister Ripley" gezien, ben spontaan verliefd op Jazz. Via een zoekopdracht op een obscure website met als zoekopdracht 'dronken mensen in jazzclub' hier terecht gekomen. Gezelly! Ik zie dat er ook martini's worden geschonken? Graag eentje zonder piment in de olijf. Wa kost da eigeluk?
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 25 november 2000 @ 02:07:47 #150
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492254
dubbel, en dat zonder drank....

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 25-11-2000 02:08]

pi_492256
*Qt lust ook nog wel een borreltje...

Gezellig dat ook Roache de weg naar Pannonica heeft gevonden! Staat er eigenlijk wel iemand achter de bar vandaag, of is het zelfbediening?

Zag net ook een fraaie uitnodiging staan in het 'Fake Picture Topic'. Bravo voor onze PRman!!!

zaterdag 25 november 2000 @ 02:16:47 #152
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492259
Hoi QT en alle anderen. Best leuk hier! De barman is geloof ik even naar het toilet. Heb die Martini n.l nooit gehad.....
pi_492263
Nou Roache, ik ben vanavond eigenlijk niet in functie -weet ook niet of Torp me nog wil hebben na vannacht - maar ik stap wel ff achter de bar.

Hier joh, een lekkere Martini. Ik draai zelf maar een blowtje denk ik, het is tenslotte weekend. En het beviel gisteren ook wel goed!

zaterdag 25 november 2000 @ 02:34:43 #154
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492271
* Sanne gooit haar zak wiet naar Qt

Hier wijffie, echte Widow

Nu nog even wat Bob Marley op de achtergrond....

MMmmm lekkur!

pi_492277
*Qt draait een grote joint van de wiet, steekt hem aan en inhaleert diep

Lekker Sanne!!

Hier, neem zelf ook een trekje... Gezellig wel met Bob Marley. Niet zo jazzy, maar wel een lekker sfeertje zo.

zaterdag 25 november 2000 @ 02:58:22 #156
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492286
Doe mij dan een valiumpje, daar wordt je volgens sommige posters echt helemaal *!!@* WAUWS!@@* van!! Weet je wat, mik een handje in de Martini en laat die olijf dan maar zitten. Wow, en dadelijk nog naar huis rijden ook, Te Gek Man!!!
  zaterdag 25 november 2000 @ 02:58:59 #157
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492289
Hee pin, geef eens effe door!!
  zaterdag 25 november 2000 @ 03:01:23 #158
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492294
* Sanne passed de joint en de Ritalin door

Valium heb ik niet in de aanbieding... Daarvoor moet je bij Georgie wezen

(en dat inspireert mij weer tot een nieuwe FP, zo kom ik nooit in bed)

† In Memoriam † zaterdag 25 november 2000 @ 03:08:04 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_492302
Ben ik ook nog ff, wordt er nog getapt? 'k Lus wel iets, al heb ik eigenlijk irl ook al behoorlijk gezopen in België vanavond...

WiCootje, svp.

zaterdag 25 november 2000 @ 03:16:38 #160
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492306
Het zou beter zijn als ik niet meer ga rijden. Vinden jullie het goed als ik stilletjes onder de bar kruip en ga slapen? Beloven jullie dat je niet af en toe porren of ik er nog ben? Want ik blijf echt nog wel even.... P.S, de filter van die joint was ECHT perfect gedraaid, niet eens eens labello nodig gehad om hem van mijn onderlip los te weken!!! Tof man, te gek weejewel!! *snurk*
pi_492323
*Qt zat ff niet op te letten, sowwy...

Tijd voor een nieuw muziekje. Vind zelf Spearhead wel relaxed. Voor de liefhebbers op video via RealPlayer of zonder beeld met de Liquid Player.

Dan ook nog maar wat te drinken voor Cynix, of heb je jezelf al geholpen? Ik zie dat Roache al ligt te slapen onder de bar. We kunnen er wel Hotel Pannonica van maken... Lijkt me wel wat als ze hier ook ontbijt serveren. Enne Sanne, niet teveel van die Ritalin snoepen he!

zaterdag 25 november 2000 @ 03:46:01 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492327
Ik was alweer op de Valium overgestapt

(zie FP topic)

Maareh, ik geloof dat Cynix omgevallen is.
Mag ik er dan nog één?

pi_492331
Ik zie het Sanne, hij is weer mooi!

Maar het is een heftige combinatie samen hoor, dat zie je aan Roache..

Laat Cynix maar lekker zijn roes uitslapen, we leggen hem wel ff naast Roache. Nemen wij nog een borreltje. Weinig jazz vanavond, maar wel een leuke avond!

zaterdag 25 november 2000 @ 03:52:10 #164
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492336
Ik mis die jazz niet eens, hoor nog steeds The Legend van Bob Marley (staat op repeat)
  zaterdag 25 november 2000 @ 03:55:17 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492342
Qt, we gaan gewoon hiero verder:

www.startpagina.nl/~bomme078/hearme2.htm#

pi_492343
*Qt denkt dat Sanne teveel van de valium heeft gesnoept...

We zijn in de club alweer een ceedeetje verder lieverd. Maar geeft niet, deze gasten hebben ook dreads, en er speelt geloof ik zelfs een nazaat van die Marley mee. Dan is vergissen zo gebeurd...

zaterdag 25 november 2000 @ 03:57:16 #167
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492348
^$@^%$@ HUH?!?! *^%$&%#@*%

*snurk*

zaterdag 25 november 2000 @ 03:59:27 #168
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492352
Ja sorry, met een paar jointjes en drankjes en 2 fora en een chatbox etc. wordt het nog wel eens moeilijk op dit tijdstip...

Lekker muziekie trouwens!

pi_492357
*Qt klikt op Sanne d'r linkje...

Moet dan iets gaan installeren en ziet allerlei schermpjes verschijnen... En ze had er al zoveel. Daar heeft Qt het nu ff te druk voor Maar icq is ook nog een optie toch? Ik stuur je wel ff een berichtje daar.

pi_492364
* Moor zegt jullie allemaal welterusten

En netjes blijven hoor, de Fok-camera's staan op jullie gericht !

zaterdag 25 november 2000 @ 04:12:47 #171
5955 Miracle
Been there, done that
pi_492379
'navond! Miracle heeft het helaas veel-se-te-druk de laatste tijd en komt daarom pas nu de club binnen.
Torp heeft zich iig als waardig bedrijfsleider opgeworpen en mooi om te zien dat we hier inmiddels met een hippe club te maken hebben. Zag dat Liz zich tussendoor ook al heeft gemeld dus met het Ed gehalte zit het wel gebeiteld.
Uit ervaring weet ik dat er geen betere manier is om een kroeg binnen te komen als een rondje voor de zaak neer te zetten, dus bij deze. Sterk mag ook.
Als dispensatie voor het nu alweer meteen afhaken ruim ik morgenochtend de bar wel op, lijkt me een mooie deal.
Tot later.
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:18:23 #172
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492392
Hopla, en wakker!!

Doe mij een frisje.

zaterdag 25 november 2000 @ 04:21:20 #173
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492396
Schrik me rot Roache!
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:26:02 #174
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492401
quote:
Op 25 november 2000 04:21 schreef Sanne het volgende:
Schrik me rot Roache!
Het viel me trouwens op vanavond, in de korte tijd dat ik er was, dat er toch aardig wat geschopt wordt aan de bar. Gaarne in het achterhoofd houden dat daar weleens iemand kan liggen!!!!! Maar om nu te schrikken vind ik ook een beetje overdreven!!( Het spijt me oprecht dat ik met mijn resurectie mensen heb laten schrikken. Het spijt me oprecht). Ik doe nogmaals een poging naar huis te gaan, vermits het nog gezelliger wordt, dan blijf ik nog effe.

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 25-11-2000 04:27]

pi_492407
*Qt wenst Moor en Miracle een goede nachtrust toe

Nou Moor, we zullen proberen om het vandaag niet uit de hand te laten lopen. De meeste gasten liggen toch alweer te slapen, het lijkt het BBhuis wel!

Enne Miracle, bedankt voor je aanbod. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel schoonmaken!

Ik zie dat Roache ook weer wakker is, gezellig! We drinken er maar 1 op Miracle's gezondheid dan... Proost!

zaterdag 25 november 2000 @ 04:29:11 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492409
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet!

Ik kan niet meer rijden, blijf hier ook maar pitten

zaterdag 25 november 2000 @ 04:33:12 #177
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492415
Kunnen we onder jouw jas? De mijne is nogal dun.... Ben hem trouwens ook al kwijt... Het is een corduroy, beige met leer ingezette pailetten, iemand?!
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:34:25 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492417
Kom maar hier hoor, mijn jas is erg warm en zeer comfortabel
pi_492418
*Qt kijkt voor Roache in de doos met gevonden voorwerpen..

Nope, ik denk dat Moor hem mee heeft genomen per ongeluk..

zaterdag 25 november 2000 @ 04:36:23 #180
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492420
Best leuk onder één jas met Sanne. Ook een beetje een eer. Dank je!!
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:37:37 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492424
*knuf naar Roache*

Nog één jointje dan voor we gaan slapen?

zaterdag 25 november 2000 @ 04:39:00 #182
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492426
kleintje, goed? Laat mij maar draaien. (Jeugdsentiment snappie)
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:42:05 #183
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492429
ok, hier zijn de vloeitjes en de tippies
  zaterdag 25 november 2000 @ 04:44:43 #184
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_492431
*Flits*
-inhaleer-
Ja, da's dus duidelijk te lang geleden......

*Truste!*

Bdnkt Snne.....snrk....

edt: ng effe een 'e' rtssen gepltstttt.....

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 25-11-2000 04:45]

zaterdag 25 november 2000 @ 04:45:51 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_492433
*slaap zacht*
  zaterdag 25 november 2000 @ 05:04:03 #186
5955 Miracle
Been there, done that
pi_492457
Nou sjunkies, ff de voeten omhoog dan kan ik de bezem er onderdoor halen.
En bedankt.
pi_492500
Heee hallo, is er nog iemand? Ja sorry ben inderdaad een pietsie aan de late kant, of moet ik zeggen vroeg, want ik had me toch een kater zeg. Ik werd vanmorgen om een uurtje of 11 wakker, wist eerst niet waar ik was, maar toen ik een tijdje om me heen had liggen kijken begreep ik dat ik hier in slaap moet zijn gevallen. Heb geen idee waarom en hoe ik helemaal achter in de zaak onder de wandtelefoon terecht ben gekomen want ik hang anders altijd steevast aan de bar!?

Heb er 3 kwartier over gedaan om van die plek naar de bar te komen, want een smaak in m'n bakkes en een pijn in m'n harses, dat wil je niet weten.

Na 4 glazen verse jus, 2 koppen sterke koffie en 3 paracetamolletjes ben ik een taxi ingestrompeld en heb verder de hele dag op m'n nest gelegen.

Ben nu dus zo fris als een hoentje maar nou is er niemand om ff mee te beppen en een neutje mee te drinken.

pi_492507
*Qt wordt wakker van Tante Bep...

Goedemorgen! Je ziet er uitgerust uit Ben zelf weer lekker aan de rol geweest vannacht. Je hebt wat gemist hoor Tante Bep....

Maar niet getreurd, neem wat te drinken en luister gezellig mee naar onze nieuwe ceedee. Hij staat inmiddels op repeat merk ik. Qt houdt je wel ff gezelschap tot ze weer gaat slapen.

pi_492513
Lief dat je me nog ff gezelschap hebt gehouden Qt, doe mij dan nog maar een Irish Coffee, met de nadruk op Irish en dan ga ik eens een lekkere Scheveningse strandwandeling maken. Daar krijg ik vast slaap van en wie weet, kom ik Ed wel weer tegen bij z'n ex toko, in dat geval maken we er gewoon een dolle dag van.
pi_492545
* Tinkerbell heeft weer alle gezelligheid gemist

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 25-11-2000 09:34]

pi_492624

Alles mooi opgeruimd, glaswerk schoon in de kast: bedankt Miracle!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 25-11-2000 11:40]

pi_492819
quote:
Op 25 november 2000 02:19 schreef Qt het volgende:
Nou Roache, ik ben vanavond eigenlijk niet in functie -weet ook niet of Torp me nog wil hebben na vannacht - maar ik stap wel ff achter de bar.
Qt, je bent een prima barkeeper! Altijd een luisterend oor voor de klanten, en een groot plichtsbesef. We kunnen je niet missen.
pi_493363
* Fashionably_late komt binnen gerend*
Ik ben er hélemaal klaar voor.......

eeh...stilte voor de storm?

pi_493386
* Simba loopt weer eens binnen.
Oeh lekker warm hier binnen.
Heb je ook zo'n trek in een biertje, Fashionably_late ?

* Simba kijkt achter bar
Nee, die paraplu met die stippen is niet de mijne, maar ik zal hem voorlopig maar nemen ipv de mijne, onthouden jullie dat ik hem heb als iemand er eens om vraagt?

pi_493392
*Fashionably-late is blij

Lekker Simba, doe mij maar een witte met citroen...
paraplu met stippen? Heb je toch niet nogig, joh? Het is hier lekker warm en droog.

pi_493427
[Simba is ook blij ]
De smaken komen hier wel aardig overeen met de mijne zie ik.
Is Hoegaarden goed, vindt ik zelf het beste witbier. Mhm, Zolang we geen barpersoneel zien zullen we er toch wel eentje zelf mogen pakken?
*Simba schenkt 2 Hoegaarden in en geeft er een aan Fashionably Late
Proost!
pi_493438

* LIVE JAZZ IN CLUB PANNONICA:
MEER INFORMATIE VOLGT BINNENKORT

pi_493476
Ludovic Navarre ..

met Tourist ... ?

pi_493822
Soory, ik heb mijn biertje een beetje dood laten slaan. Maar gelukkig is de voorraad overdadig hier...Neem ff een flesje hoegaarde mee de straat op en ga wat mensen zoeken om mee terug te nemen.....laturrr
pi_493955
Daar zijn we dan.....hallo lo lo o o(echo)
pi_493990
Bep komt uit de keuken met een grote schaal met vlammetjes en gaat er mee rond langs alle clubgasten.

Heb maar ff wat in de frituur gedonderd want ik was een beetje flauw, niet meteen dat hele ding in die laadkleppies steken hoor, want ze zijn gloeiend heet. Zo, nou nog een lekker koel pilsie er bij om te blussen en dan kan ik er wel weer even tegen, want de nacht is nog jong.

(wat is de code om tekst rood weer te geven?)

zondag 26 november 2000 @ 03:35:29 #202
4139 Qt
Kjoetie
pi_493993
*Qt komt ff binnenvallen om een vlammetje van Tante Bep te proberen...

Zet je tekst tussen zulke haakjes [] Tante Bep. Typ tussen die haakjes ook ff een * voor je tekst, dan voel je jezelf kleuren.

zondag 26 november 2000 @ 04:06:20 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_494016
* Sanne struikelt naar binnen en is zo blij dat er Vlammetjes zijn!

Goedenavond dames, mag ik er ook een Grolschje bij?

zondag 26 november 2000 @ 04:08:54 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_494017
Je m'excuse

streamverslagen horen hier natuurlijk niet thuis

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 26-11-2000 04:17]

zondag 26 november 2000 @ 18:37:53 #205
5955 Miracle
Been there, done that
pi_495331
Wat een topidee was dat om hier gisteravond de beamer met scherm op te hangen zodat we de streams vanaf de bar konden volgen.
Helemaal mee eens dat de jazzclub niet 100% jazz hoeft te zijn, maar dat een beetje BB op z'n tijd ook gezond is.
Nadeel was wel dat ik normaal al moeilijk naar huis ga, maar vandaag was ik al helemaal, zoals mijn moeder zou zeggen, geen knip voor de neus waard.
Iig voor herhaling vatbaar.
pi_496132
Goedesavonds jazzmoppies,

Torp had een briefje op het prikbord achter gelaten met de bardiensten voor de komende week want we zullen de tent zelf moeten draaien er is nl. (nog) geen geld voor personeel. Een salaris wordt er dan ook niet voor gegeven maar je mag als je bardienst hebt wel de hele avond gratis eten, drinken en blowen.

De planning is lukraak gemaakt dus als je geen bardienst op die avond
kunt of wilt draaien moet je je dienst maar ff met een ander ruilen. En als je helemaal geen bardiensten wilt doen dan graag even melden zodat we de lijst aan kunnen passen en we je als er een rondje wordt gegeven gewoon kunnen negeren. Mensen die er niet bij staan er wel voor voelen kunnen zich opgeven bij de desbetreffende persoon met bardienst

Ma Roache en Sanne
Di Coos Voos en Tante Bep
Wo Tinkerbell en Miracle
Do fashionably_late en Cynix
Vrij Torp en Net geen ed
Zat Havoc en Simba en Qt

pi_496143
Ok tante Bep, donderdag komt helemaal in orde...dan kan ik de life uitzending lekker op het grote scherm kijken!!!
pi_496242
Woensdag komt het mij niet uit, want dan ga ik een diplomaatje (4 jaar me te pletter gestudeerd)ophalen

Een ander dag draai ik met plezier bardienst, alleen moet QT me dan nog wel leren tappen

zondag 26 november 2000 @ 23:19:40 #209
5955 Miracle
Been there, done that
pi_496275
Ai, als je echt wilt leren tappen zul je woensdag dat diploma toch moeten laten schieten, I'll show you the trick!
Maar OK als je er echt hard voor geleerd hebt snap ik het wel, hee waarom eigenlijk geen afstudeerborrel in de club, de bierprijs is voor personeel de helft, dus waarom niet?
Wel goed om nu meteen ff af te spreken dat als je niet kan je zelf voor vervanging zoekt, alhoewel ik het komende woensdag trouwens ook wel alleen af kan.

Ik moet me denk ik tot Torp richten voor het verzoek om meer jazz, het is hier wat stil lately. Ik snap natuurlijk dat we als starters nog met een beperkt budget te kampen hebben, maar dan moeten we de gaten maar met wat achterkamer musicisten vullen, zolang er schappelijk geluid uitkomt is het al goed.

pi_496287
Okee Miracle, ik ga mijn diploma halen en dan kom ik daarna gelijk naar de club. Leer mij maar eens tappen dan

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 27-11-2000 09:40]

pi_496308

Miracle, het komt echt goed... Maar we willen natuurlijk wel een beetje kwaliteit in de club (Dariussen genoeg, maar Ed's die vind je niet zo makkelijk)
pi_496320
Zou Liz nog komen vanavond?
pi_496326
Ach kom, ik gooi er nog een banner tegenaan!

pi_496470
pi_496520
Nou Koos jij tapt een mooi biertje zeg, dus als jij je woensdag over de tap wil ontfermen, want bij mijn tappies gutst het er altijd overheen.

dan doe ik de de wijntjes oke.

en ik maak ook hele lekkere cocktails

heel schattig met een olijfje

pi_496545
quote:
Op 25 november 2000 14:16 schreef Torp het volgende:
Qt, je bent een prima barkeeper! Altijd een luisterend oor voor de klanten, en een groot plichtsbesef. We kunnen je niet missen.
*Qt bloost en dankt Torp hartelijk voor zijn mooie woorden...

Had helemaal vergeten op het prikbord te kijken. Zie nu pas dat ik met Simba en Havoc ingeroosterd sta voor de zaterdagavond. Dat moet wel gaan lukken.

*Qt feliciteert Tinkerbell met het behalen van haar diploma!

Ik wil je best leren tappen wijffie... De tips van Tante Bep hebben mij erg goed geholpen! Maar ik zag dat Miracle je de kunst ook wel wil bijbrengen. Dan ben je in goede handen lijkt me.

pi_497779
Goeiemiddag altesaam, oh, ben ik de enige ?! Schenk mij maar weer een dubbele martini in, want mijn pc loopt elke keer vast......
Geen streams, helemaal niks verdorie!
Hebben we al Mr.Zap aangeschaft bij Pannonica eigenlijk ?!!
Oh mag ik een tosti kaas met pindasaus asteblief, heb enorme trek.
LOL + LOL = HIHI
pi_498902
HIK, eeeeh, is hiear nogg BUUUURP iemand... ik bugin aaaarrrdig buzooooooope te rake hooHIK hoor !! De martjienie iss ook opf, enne ik had allaaang wat warms willu bestelluHIK, maarr er sssstaat nniemand meer achter du bar !HMPFRPS, oh sorry, sbinnensmondse boer HAHA, HIK, nou eeh, tabée, ttotz morrege !
LOL + LOL = HIHI
pi_498917
Hee, Malou
Kom zetten we stiekem ff De Bus aan op het grote scherm, biertje?
*Simba schenkt 2 biertjes in
Proost, Malou.
pi_498921
lekker bakkie dan maar ... ?

hoppa een expresso met koekje van de zaak...

bonnetje 12 x martini incl. tip 175 piekjes

pi_498950
Dat doe je weer goed Coos, schrijven met een vork, zo komt de zaak tenminste een beetje uit de financiele problemen en hou je er zelf ook nog wat aan over, als je het bij mij maar laat!

Zijn Sanne en/of Roache er (nog) niet, nou als jij er dan toch al staat doe mij dan ook maar een bakkie Coos.

Ha lekker, dank je wel.

pi_498964
Shit, is de koffie nog vers... heb ik net thuis al een bakkie gehad!
  maandag 27 november 2000 @ 21:56:47 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_499039
He, he, daar ben ik dan.

Jullie hebben zelf al wat gepakt?

pi_499061
Hij is al weer op, maaruh doe maar een capucino als het er is voor mij en doe de anderen ook nog maar, ben nou toch al bezig.
Heeft iemand al nieuws over Ed trouwens?
pi_499072
Ha daar ben je, dag lieverd, ja ik wist niet of iedereen het werkrooster wel op tijd binnen had gekregen maar Coos heeft zolang de honneurs waar genomen, hij was alleen het koekie vergeten.

Doe mij dan nog maar een bakkie San en ik lust er ook wel een Grand Marnietje bij. Dus je bent de hele week overdag vrij van je werk, lekker zeg, ga je nog wat lolligs doen?

maandag 27 november 2000 @ 22:05:02 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_499076
Ik heb nog niets van Ed gehoord.

Laat dat beeld maar even op De Bus staan, Koen is pislink op Mariska; wel leuk om te zien.

dinsdag 28 november 2000 @ 15:04:14 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_500997
Is er inmiddels een nieuwe barkeeper? Of sta ik hier nog steeds alleen?

Ik wil graag een capuccino, met een koekje. Dat heb ik wel even verdiend

pi_502181
morgen na het vertrek van Hieke eerste consumptie gratis.
  woensdag 29 november 2000 @ 01:49:40 #229
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_502419
Hoi effe een cameo, heb ik een paar dagen geleden m'n bovengebit laten liggen? Probeerde een shaggie te roken maar kreeg m'n lippen niet op elkaar...
pi_502426
*Qt kijkt weer eens in de doos met gevonden voorwerpen...

Hier Roache, je gebitje. En neem wat te drinken van me!

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 02:00:05 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502434
Ik geef nú alvast 'n rondje op 't vertrek van Hieke. Maar waar hangt toch die bel? Of zullen we de digiridoo van Fewrdi hier ergens ophangen in plaats van zo'n saaie bel?

Afijn, doe mij zlef maar 'n glaasje 'hoop'. Is lekkerder dan dat flesje 'teleurstelling' dat ik hier laatst heb gedronken. Héb ik toen toch een kater aan overgehouden, niet te filmen! Zelfs niet met 24 camera's...

woensdag 29 november 2000 @ 02:01:28 #232
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_502436
Dank! Ik wist al niet waarom ik de afgelopen dagen zo chagerijnig was, maar nu na een vers sjekkie weet ik het! Wat hemeltergend....
pi_502439
*Qt schenkt een glaasje hoop in voor Cynix en Roache

En kom, ik neem er zelf ook 1...

Btw, waar zijn de barkeepers van vandaag? Liggen Tante Bep en Koos Voos al weer laveloos achter de bar?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 29-11-2000 02:05]

woensdag 29 november 2000 @ 02:04:26 #234
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_502440
Trouwens, sorry van het niet komen opdagen tijdens de bardienst, maar ik had corvee hierzo. Goedmakertje? Ik dweil vanavond wel na afloop.

-edit- ardienst is niks, Bardienst wel

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 29-11-2000 02:05]

woensdag 29 november 2000 @ 02:16:19 #235
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_502456
Sprak alweer voor m'n beurt, moet morgen weer werken....Vergiste me dus een dagje. Vermits narigheid dezerzijds dweil ik morgen een rondje mee. Ik heb hier trouwens de soundtrack van de film Snatch liggen, willen jullie die nog horen? Is erg leuk allegarisch (=gewoon allegaartje opgeleukt) qua muziekbeleving. Gaat ook perfect bij een Grolsch of een joint voor de liefhebber.
Ik nok. Moet ik me nog afmelden in goedemorgen/welterusten, of zou dit genoeg zijn?
pi_502458
*Bep komt uit de keuken lopen met een bord met daarop een broodje frikandel, 2 ballen gehakt, een bamischijf, een shaslick, een vuurvreter en een vietnamese loempia en kijkt stomverbaasd naar de gasten die ineens aan de bar zitten

Krijg nou tieten, waar komen jullie ineens vandaan? Joh, ik heb me de pest staan te vervelen de hele avond achter die bar.

Kreeg ik toch een klein beetje trek daarstraks dus ik dacht, ik kan nou wel ff een kleinigheidje te eten gaan maken.

Nou, wordt het toch nog gezellig, willen jullie ook wat, hier neem maar hoor, ik pletter zo nog wel wat nieuwe dingetjes in de frituurpan, he gezellie...

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 02:21:43 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502461
Lekker Bep, doe mij dat ook maar. Zo'n dienblaadje 'plus' lust ik ook wel. Effe de vetspiegel ophogen. Hmmmm.
pi_502462
Heej Roache, ga je nou al weer weg, nou welterusten dan maar.

*Bep vraagt zich af of ze misschien naar frituurvet stinkt.

pi_502465
Haai Cynix, voor jou ook zo'n bordje doen ja, oke dan ben ik ff in de keuken he.

O ja, ik heb ook nog sateetjes met een bizar lekker pindasaussie, zal daar ook nog een paar stokkies van bij doen want het is wel een beetje weinig, zie je zo.

pi_502466
quote:
Op 29 november 2000 02:18 schreef Tante Bep het volgende:
Bep komt uit de keuken lopen met een bord met daarop een broodje frikandel, 2 ballen gehakt, een bamischijf, een shaslick, een vuurvreter en een vietnamese loempia en kijkt stomverbaasd naar de gasten die ineens aan de bar zitten.
navond samen, navond Bep, al 'n beetje bekomen van de verwarring door Moor's 'analyses' ?
pi_502475
*heb je daar nog op gereageerd dan, sorry maar dan heb ik dat nog niet gelezen, ik kon nl. de hele avond niet op het forum inloggen, zit nu tussendoor alles bij te lezen.

Tuurlijk niet, je spreekt in raadselen sailor, maar ik was net op weg naar de keuken om wat bij te gaan bakken, voor jou ook maar zo'n bordje doen, of moet ik een blik spinazie voor je open trekken?

*Sjees Moor, ik vond die vorige pic al te erg voor woorden maar hoe je jezelf nu toch toegetakeld hebt, het lijkt wel een identiteitscrisis.

pi_502478
*Qt is dol op sateh!

Lekker Tante Bep Mag ik ook nog een drankje erbij?

pi_502480
quote:
Op 29 november 2000 02:39 schreef Tante Bep het volgende:

*Sjees Moor, ik vond die vorige pic al te erg voor woorden maar hoe je jezelf nu toch toegetakeld hebt, het lijkt wel een identiteitscrisis.

Tsja, iets teveel naar Koen-met-de-1000-gezichten gekeken, denk ik. Ik kan het ook niet helpen, die foto hangt nu al als poster boven m'n bedje, naast die van Hummie, en ik weet echt niet meer wat ik met al die gevoelens aan moet....
pi_502499
*Bep komt de zaak binnenlopen met 2 borden waarop de snacks zo hoog liggen opgestapeld dat ze totaal geen zicht meer heeft. Het ziet er naar uit dat ze elk moment de snacks met pindasaus en al bij de bargasten in de schoot zal gaan werpen....
pi_502502
Pfff...FOK! onbereikbaar de hele tijd ? Of heb ik dat alleen ?

Kom maar op met die snacks, Bep, jij weet wat nachtelijke netters nodig hebben !

† In Memoriam † woensdag 29 november 2000 @ 03:35:58 #246
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_502504
*hiero ook er zeker 20 minuten uitgeknald

Lekker Bep! Van dat drinken krijg ik honger. En van dat eten strax waarschijnlijk weer dorst. Dus zo komen we de nacht wel door. Proost! En eet smakelijk!

pi_502517
*Zoals ik als zei, ik kon de hele avond niet inloggen, pas om 00.30 kreeg ik voor het eerst verbinding en nu net dus weer een tijdlang niet.

Zo mensen dat ging maar net goed met die ballen gehakt e.d., ik dacht toch echt even dat ik een zwieper ging maken, jammer, volgende toch iets beter m'n best doen.

Bep drinkt nog 1 drankje met jullie samen, is van da huis peukie d'r bij en dan ga ik m'n mandje opzoeken.

Roache zou dweilen maar die is er niet meer, die moet dat morgen dan maar doen voor aanvang de bardienst.

Morgenavond hebben we een feessie ter ere van Tinkerbell die na 4 jaar blokken en bikkelen haar felbegeerde diploma morgen krijgt uitgereikt! Nou, dat zullen we dan ook op gepast wijze gaan vieren!

Dag lieffies, tot morgen, sluiten jullie zelf even af, hier heb je de sleutel Moor, die moet je alleen wel morgen even aan Miracle geven want hij heeft morgenavond bardienst, anders kan hij er niet in.

Truste..

pi_502520
Zo mensen
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_502521
dit was het alweer
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_502522
ik heb hier weken tegenaangekeken
pi_502523
het is nu wel tijd voor een
pi_502524
slotje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')