http://www.dokterdokter.nl/aandoening/breath-holding-spell/quote:Op donderdag 7 april 2016 23:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje wat eng Gevalletje! Ik had ook gebeld hoor, dat is toch niet gek? Kan een kind zoiets ook afleren? Of is het gewoon iets wat het ene kind wel doet en het andere niet?
Ik snap echt niks van je postquote:Op donderdag 7 april 2016 23:28 schreef faptist het volgende:
Buikgriep..
Ik ben er zelf ook nooit blij mee, maar ainds ik mvc en +1 heb ontmoet kan ik er opeens positief naar kijken.![]()
Zij hadden het over afvallen. Minus 3 kg?![]()
Maarre beterschap!
Faptist bedoelt:quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van je post![]()
Huishouden.. Hier ook door hulp van mams en schoonmams. Als ze een week niet zijn geweest is het huis een soort post-apocalyptisch oorlogsgebied.
Ohja en nog eenvoor JMs spoiler en een
voor Boaz die mama zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah! Ja nu snap ik het. Tien kilo, wat goed! Dat wil ik ook wel.. Maar liever gewoon geen buikgriepquote:Op vrijdag 8 april 2016 06:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Faptist bedoelt:
In januari kreeg ik de buikgriep over van Shopaholic en haar kinderen. 48 uur lang alles eruit gegooid... 3 kilo kwijtDat was het begin van 10 kilo kwijt. Dus buikgriepen kunnen nuttig zijn
Bij ons gaat dat ook wat chaotisch hoor, maar goed, het is ook niet zo'n heel gestructureerd kdvquote:Op vrijdag 8 april 2016 10:37 schreef Fazzoletti het volgende:
voor niet begripvolle mannen!
![]()
Schattig Snoenk![]()
Ik heb woensdag voor het eerst een 15 min gesprek gehad op het kdv. Werd wel eens tijdF doet het goed, is heel vrolijk. Het enige puntje dat ze hadden is dat hij in z'n enthousiasme wel eens op andere kindjes/babies gaat zitten
![]()
Ik gaf wel aan dat ik ergens wat communicatie mis. Aan het begin heb je een intake gesprek waarin je ritme van baby bespreekt, wanneer eten/slapen & wat wel en niet eten. Maar nu is F geen 4 mnd meer maar bijna 2. Dan ligt alles toch anders. Hoe doen jullie dat? Is dat, net als bij ons, tussen het brengen/halen wat delen hierover of gaat dat wat gestructureerder?
Nou ja, er zijn elk half jaar 15 min gesprekken waarop je kunt intekenen en als er echt iets is trekken ze aan de bel. Maarja, vriend die vaak haalt/brengt ziet die briefjes nooit hangen (quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:16 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat is wel erg weinig communicatie idd, Fazz. Helemaal geen gesprek gehad in 1,5 jaar?? Wij hebben 2x per jaar een half uur gesprek en verder bij halen en brengen over kleine dingetjes als: O eet geen kaas op brood hier dus mag ze wat anders in haar brooddoosje, tot O heeft zo fijn gespeeld vandaag, we hebben dit-en-dat gedaan.
Goede vraagquote:Op vrijdag 8 april 2016 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt mij eigenlijk wel normaal, fazz. Wat mis je zelf nog?
dat kwam bij ons in de intake ter sprake. Andere dingen bespreken we idd tussen neus en lippen door. Klinkt mij wel bekend ja.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
Ik kan er ook niet zo goed de vinger opleggen. Ik ben denk gewoon benieuwd in hoeverre de gang van zaken op het kdv besproken wordt bij jullie.
Bijv ik wil graag dat F water drinkt en geen limo. Dit is dan een keer, toevallig, ter sprake gekomen. Maar zonder overleg hebben ze dat in eerste instantie wel gegeven omdat ze nu eenmaal 1x per dag zo'n moment hebben. Heb ik dat dan gemist, moet ik duidelijker zijn wat in 'hoe wij het willen', of is het aan hen om dat beleid met de ouders te delen?
Ligt er aan of het normaal geacht wordt. Het geven van limo klinkt mij niet vreemd op een kdv, dus daar heb ik naar gevraagd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 12:10 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
Ik kan er ook niet zo goed de vinger opleggen. Ik ben denk gewoon benieuwd in hoeverre de gang van zaken op het kdv besproken wordt bij jullie.
Bijv ik wil graag dat F water drinkt en geen limo. Dit is dan een keer, toevallig, ter sprake gekomen. Maar zonder overleg hebben ze dat in eerste instantie wel gegeven omdat ze nu eenmaal 1x per dag zo'n moment hebben. Heb ik dat dan gemist, moet ik duidelijker zijn wat in 'hoe wij het willen', of is het aan hen om dat beleid met de ouders te delen?
Chips is voor mij vanzelfsprekend dat ze het niet doen hequote:Op vrijdag 8 april 2016 13:33 schreef Fazzoletti het volgende:
@Kwak, bij onze intake ook, alleen dronk hij toen nog alleen melk en mocht hij verder niets![]()
@Away, ik heb echt geen idee wat normaal in op een kdvdus limo of chips (
echt, geven ze dat?), daar heb ik zelf nooit actief naar gevraagd.
Maar wel dus herkenbaarheid over het niet 'updaten' van vragen die tijdens een intake gesteld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |