abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161234145
Hoe is het inmiddels in huize pluis?
  woensdag 6 april 2016 @ 21:50:29 #252
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161236728
Hoe is het met pluis en met jou razz? heeft de buikpijn bij jou doorgezet?
Over je kdv. Zoals SQ al zei; die norm is ook helemaal niet haalbaar. Precies zoals ze uitlegt.. Zij maken alles schoon, geven netjes jouw afgekolfde melk op de goede temperatuur, maar een ander kindje kotst over hen heen / raakt ze aan met zandbakhandjes of neemt even een hap van het voorhoofd. Je kunt niet alles voor zijn.

Hier was ik eventjes niet zo tevreden over mijn kdv. Twijfelde ook of ik Ro moest weghalen.
Totdat ik een van de altijd zo sago leidsters zag huilen terwijl ze met haar baas sprak. Ik overhoorde hun gesprek (niet zo netjes.. I know), maar ze had echt heel veel soortgelijke gevoelens als die ik heb tijdens mijn werk en opeens klikte het. Nu is het echt weer leuk wanneer ik binnen stap. Staan er opeens attente verhaaltjes in Ro's schriftje en slaapt ze gewoon 2 uur achter elkaar in bed :o
IN BED! O+
zonder te huilen O+
Dat moet ik nog onder de knie krijgen :@

En sorry voor de ego post.. maar .. ik ben even ZO gelukkig.
Ik werd vanmorgen ongesteld. Ik ben al in geen jaaaahaaaaaaaren meer ongesteld geweest. maar ommefokkinggot.. ik ben nu gewoon uit mezelf ongesteld geworden.. *O*
Ik moest dus huilen. Weekdier enzo.
Oh en Ro heeft een kies. Arm kind. Arm, arm kind. Wat is dat voor verschrikkelijks?
pi_161246523
*O* Bloed voor Faptist *O*

Team Zombie meldt zich. Sjaak heeft een nieuwe feature, namelijk Niet Willen Slapen. Het bedritueel duurt nu 1,5 uur en dat mochten we vannacht herhalen, maar toen duurde het 2 uur voor hij sliep.
Hij is net drie dagen van de antibiotica af en heeft weer dezelfde klachten als ervoor, dus we gaan maar weer naar de huisarts. Ik word er een beetje moedeloos van. Tweede chemokuur van vrouw en tweede keer dat Sjaak tegelijk ziek wordt. Kan hij niets aan doen, maar ik kan het slecht hebben.
pi_161246785
w/ voor Fap!

En bweuh MwC, dat is ook wel heel naar, zeker in combi ;( Dikke :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161246875
In huize pluis gaat het op zich wel. A is er nog lang niet, ze is nog heel sneu en hangt het liefst op de bank met een dekentje en Zandkasteel . Maar.. we hadden gisteren zowaar erwtensoeppoep ipv slootwaterpoep! Dat scheelt toch zo'n 4 wassen per dag. En ze wilde ook weer een broodje eten *O* . Ze vroeg zelfs om 'apepoep op boot' - appelstroop dus :+ . De ORS-in-sap-truc heeft ze inmiddels door :') dus we zijn weer terug bij gewoon water en sap want de ORS werd steeds met een heel puberaal "NEEHEE" geweigerd, en er moet toch vocht in..

Ik voelde me zelf echt hondsberoerd gisteren, misselijk en diarree, maar dat lijkt nu over te zijn. Fingers crossed, want m'n lief gaat vanaf vandaag weer aan het werk na een maand ouderschapsverlof dus dat zal even wennen zijn. Gelukkig heb ik nog wat hulp van O+ oma's O+ op dinsdag en donderdag.

Hij wil A overigens wel van het KDV afhalen. Dat was een fijne discussie gisteren :{ .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2016 08:07:26 ]
pi_161246896
Fap wat fijn voor je *O* ! En kiezen, huuuu, arme Ro! A heeft pas 6 tanden dus er staat ons nog heel wat te wachten..

MwC wat rot zeg -O- het klinkt heel zwaar. Heb je een beetje hulp van familie of vrienden? Dat niet alles op jouw schouders komt?
pi_161247066
Fap ongesteld! Wat goed *O* en buh kiesje voor Ro. Hopelijk is de pijn snel over!

Zwaar MwC :* heel, heel, heel veel sterkte! Ik hoop wel dat je wat hulp uit de omgeving krijgt, want alleen is dit bijna niet te doen denk ik.

Razz fijn dat A. langzaam weer wat beter wordt. Spannend dat je vanaf nu alleen bent met de kindjes. Hopen dat de buikgriep jullie huis nu verlaten heeft!

Groente-in-dreumes-krijg tips hebben helaas nig niets opgeleverd, maar ik probeer vrolijk verder. Gister en vanmorgen Tartex op brood gesmeerd, maar dat wordt niet opgegeten. Dat wordt door de kamer gesmeten. Bij de lunch een groente omelet gemaakt, ook die ging vliegen. Vandaag hartige pannenkoek proberen.
Gisteravond is hij zonder eten naar bed gegaan :(. Hij was zo boos en overstuur dat hij geen koekje mocht in plaats van normaal avond eten dat hij ook zijn toetje weigerde en zijn melk liet vliegen. Vriend was het zat en heeft hem naar bed gebracht. Snap ik wel, maar dit moet wel gaan veranderen natuurlijk. Pfff.
Verder is hij heel vrolijk en eet hij genoeg hoor gelukkig, maar dat avondeten blijft een dingetje.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_161247319
Saar maakt op dit moment ook drama van avondeten, pasta is goed en aardappelpuree, oh en vlees. Maar groente... :{w :N Ze was altijd dol op boontjes maar ook die zijn van puur gif tegenwoordig. Zal wel een fase zijn... vermoeiend is het wel.

Tot voor kort kreeg saar s'middags en s'avonds nog een fles warme koemelk, die dronk ze dan liggend op schoot leeg, en viel dan bij ons in slaap en konden we haar overleggen. Maar sinds kort drinkt ze die flessen half leeg en wil daarna in bed gelegd worden en dan moeten wij weg. Dan valt ze ook zelf in slaap. Hardstikke goed natuurlijk maar ook wel een beetje ;( , Kleintjes worden groot.
S. 2014
J. 2016
pi_161247693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef faptist het volgende:
Hoe is het met pluis en met jou razz? heeft de buikpijn bij jou doorgezet?
Over je kdv. Zoals SQ al zei; die norm is ook helemaal niet haalbaar. Precies zoals ze uitlegt.. Zij maken alles schoon, geven netjes jouw afgekolfde melk op de goede temperatuur, maar een ander kindje kotst over hen heen / raakt ze aan met zandbakhandjes of neemt even een hap van het voorhoofd. Je kunt niet alles voor zijn.

Hier was ik eventjes niet zo tevreden over mijn kdv. Twijfelde ook of ik Ro moest weghalen.
Totdat ik een van de altijd zo sago leidsters zag huilen terwijl ze met haar baas sprak. Ik overhoorde hun gesprek (niet zo netjes.. I know), maar ze had echt heel veel soortgelijke gevoelens als die ik heb tijdens mijn werk en opeens klikte het. Nu is het echt weer leuk wanneer ik binnen stap. Staan er opeens attente verhaaltjes in Ro's schriftje en slaapt ze gewoon 2 uur achter elkaar in bed :o
IN BED! O+
zonder te huilen O+
Dat moet ik nog onder de knie krijgen :@

En sorry voor de ego post.. maar .. ik ben even ZO gelukkig.
Ik werd vanmorgen ongesteld. Ik ben al in geen jaaaahaaaaaaaren meer ongesteld geweest. maar ommefokkinggot.. ik ben nu gewoon uit mezelf ongesteld geworden.. *O*
Ik moest dus huilen. Weekdier enzo.
Oh en Ro heeft een kies. Arm kind. Arm, arm kind. Wat is dat voor verschrikkelijks?
Wat een heerlijk feelgood bericht!! Ik kan me voorstellen dat je dan even heel blij wordt van bloed! :D. En Ro al aan de kiezen?! OMG, mijnes heeft nog steeds maar 2 ondertandjes _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_161247707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
*O* Bloed voor Faptist *O*

Team Zombie meldt zich. Sjaak heeft een nieuwe feature, namelijk Niet Willen Slapen. Het bedritueel duurt nu 1,5 uur en dat mochten we vannacht herhalen, maar toen duurde het 2 uur voor hij sliep.
Hij is net drie dagen van de antibiotica af en heeft weer dezelfde klachten als ervoor, dus we gaan maar weer naar de huisarts. Ik word er een beetje moedeloos van. Tweede chemokuur van vrouw en tweede keer dat Sjaak tegelijk ziek wordt. Kan hij niets aan doen, maar ik kan het slecht hebben.
:* :* :* Heel begrijpelijk dat je er dan doorheen zit. Wat balen zeg ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 april 2016 @ 09:26:54 #261
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_161247747
Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat in huize pluis razz

Bloed voor fap *O*

Een hele dikke knuffel voor mvrcactus :*
pi_161247813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:26 schreef Sicilia het volgende:
Fap ongesteld! Wat goed *O* en buh kiesje voor Ro. Hopelijk is de pijn snel over!

Zwaar MwC :* heel, heel, heel veel sterkte! Ik hoop wel dat je wat hulp uit de omgeving krijgt, want alleen is dit bijna niet te doen denk ik.

Razz fijn dat A. langzaam weer wat beter wordt. Spannend dat je vanaf nu alleen bent met de kindjes. Hopen dat de buikgriep jullie huis nu verlaten heeft!

Groente-in-dreumes-krijg tips hebben helaas nig niets opgeleverd, maar ik probeer vrolijk verder. Gister en vanmorgen Tartex op brood gesmeerd, maar dat wordt niet opgegeten. Dat wordt door de kamer gesmeten. Bij de lunch een groente omelet gemaakt, ook die ging vliegen. Vandaag hartige pannenkoek proberen.
Gisteravond is hij zonder eten naar bed gegaan :(. Hij was zo boos en overstuur dat hij geen koekje mocht in plaats van normaal avond eten dat hij ook zijn toetje weigerde en zijn melk liet vliegen. Vriend was het zat en heeft hem naar bed gebracht. Snap ik wel, maar dit moet wel gaan veranderen natuurlijk. Pfff.
Verder is hij heel vrolijk en eet hij genoeg hoor gelukkig, maar dat avondeten blijft een dingetje.
Avondeten is dé plek om de behoefte aan controle te botvieren, vergeet dat niet. Ik ben ervan overtuigd dat een kind zich echt niet uithongert. Er is net een baby bij (toch?), niet zo heel gek dat dreumes zich op deze manier uit. Persoonlijk zou ik er even niet zoveel aandacht aan besteden, meestal is het een fase die vanzelf weer over gaat. Eventueel 's middags al een monkey platter neerzetten met allerlei dingetjes? Tomaatjes, komkommer, wortel, augurk (zijn mijn beide kinderen dol op), reepjes paprika, blokje kaas, etc?

Lust dreumes pasta? In pastasaus kan je heel veel gepureerd verstoppen. Wij doen dat bijvoorbeeld met paprika in de tomatensaus. Even blenderen en alles gaat zo met de pasta naar binnen :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_161247822
En nog een yay voor Razz en pluis, fijn dat het beter gaat!!

*rent weer terug naar ander tabblad om écht aan het werk te gaan*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 april 2016 @ 11:08:13 #264
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_161249524
*tabblad boks*

Fap ongesteld! Wat goooeeedddd _O_
MwCactus, heel veel sterkte en hopelijk is Sjaak snel weer beter.
Vordering bij pluis O+
Sici hopelijk gaat de hartige pannenkoek er wel in! En ik vind de tips van Phaidra ook heel goed!
Hier sinds een paar weken ook wat moeizamer met eten.. maar de ene dag is het geen probleem en de andere dag gooit hij alles vakkundig op de grond.. kleine aap :P

Vanochtend riep VV heel hard baba-bol! Toen hij een zak krentebollen voorbij zag komen! :o O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_161250068
Hier werd vanochtend alles aan de kant geschoven al appel roepend..
Dus heb een peer gepakt (appels hadden we niet) en dat was inderdaad wat hij bedoelde. hij zat helemaal te glunderen toen hij met zijn vorkje stukjes peer zat te prikken! (met af een toe een vragend mama? voor hulp bij het prikken)

Sici succes met het groente voeren... hopelijk gaat de pannekoek wel. en anders geen strijd van maken inderdaad. blijven proberen, maar niet te beladen laten zijn.
oh en ik bedenk me dat het bij peuter een tijdje geholpen heeft dat wij vroegen of ze het wilde en dan deden of we blij waren dat ze het niet wilde. Dan gingen wij het heel blij opeten (en dan was ze jaloers! Nee! Mij!)

Rady: bababol, wat goed!
pi_161250581
Bababol O+

Pluisje die weer kleine stapjes de goede kant op zet O+

Groenten... Geen tips, hier wordt redelijk gegeten gelukkig. Die monkey-platters vind ik altijd wel heel erg leuk klinken!

Sjaak mag door voor de koelkast naar de KNO-arts, huisarts vond het nu toch ook wel te gek worden en zei dat er maar eens gekeken moet worden of de amandelen er allemaal uit moeten. Want die zijn nu ook weer wat opgezet. Oortjes ook weer een beetje rood, maar allemaal niet genoeg om iets aan te doen. We mogen dus door blijven modderen...
pi_161263855
Fijn dat A weer opknapt! MC sterkte weer! ;(

Schoenen las ik, ergens van de week ofzo. Wij wonen in schoenenland geloof ik, dus er was weer een monstermaatjes sale, mooie Bunnies gekocht voor de helft. R heeft nu precies maat 19, dus op de groei maat 20 en dan hopelijk de zomer over.
pi_161263983
Boaz zegt sinds vandaag dan echt mama O+ ... en niet alleen als ie verdriet heeft want dat deed ie al langer. Gewoon, echt bewust mama O+

Mc hopelijk biedt de kno uitkomst
pi_161264059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz zegt sinds vandaag dan echt mama O+ ... en niet alleen als ie verdriet heeft want dat deed ie al langer. Gewoon, echt bewust mama O+

Mc hopelijk biedt de kno uitkomst
Zo lief! O+

R ook!
Tegen papa :(
pi_161264178
Mama O+
En MwC, hoop dat de kno uitkomst biedt bij jullie :*

Ik ben vanavond onverwachts aan het werk bij een supervetgaaf concert *O* En

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161265031
Spannend JM!
  donderdag 7 april 2016 @ 22:06:48 #272
73386 Fazz
onderweg
pi_161266630
Oh Cactus :{ fijn de doorverwijzing maar nu heb je daar nog even niets aan... Sterkte! :*

Heerlijk hè als je dreumes mama leert zeggen O+ daar komen we vast nog een keer van terug :')

Spannend JM!

Sneu van de kiezen Fap :* Jeej voor bloed!

Vanochtend geen huils bij het kdv! Gelukkig, vorige 2x wel dus ik was er wel bang voor.... Verder gaat alles zo goed. Hij is lief, zingt voor hij gaat slapen, wil veel knuffelen en kusjes geven, en en en O+
Vriend komt morgen weer thuis *O* Kan ik weer een keertje uitslapen :{w ;)
pi_161266863
Goed nieuws JM.

En fijn dat het zonder tranen ging fazz. Lijkt mij zo naar als ze zo huilen.

Saar zingt heel de dag "zag 2 beren" maar dan alleen de hihihi hahaha... heel schattig, het gaat alleen niet meer uit ons hoofd.
:')
S. 2014
J. 2016
pi_161267254
Even een :* voor waar nodig (lees zo snel even MwCactus, wat naar dat ze beiden ziekzijn :* )

Reageren lukte weer eens niet zo goed de laatste week, zit weer eens niet zo lekker in m'n vel en soms blokkeer ik dan nogal :@
pi_161267696
Maargoed, wilde even wat van me aftypen eigenlijk.. Flink geschrokken net, klein uur terug. Gelukkig wist ik door m'n sm wat breathholding spells zijn (vriend had ze vroeger) maar mén die zijn niet zo leuk..
Q moest slapen, maar had een hanger gevonden en mepte er lachend mee op de grond. Geen idee waar ie nou lag, was em kort daarvoor al kwijt. Ik pakte hem af, zei dat ik hem ophing en dat hij moest gaan slapen. Dra.ma. Hij gilde boos, zo boos dat ie rood aanliep en huilde tot hij geen lucht meer had, gebeurd wel vaker. Altijd even een paar sec wachten tot ie doorgaat met ademen. En dat deed hij dus niet.. Hij bleef boos verkrampt, begon wat grauw te zien en advies van sm was dan in gezicht blazen, dus dat deed ik. Niks.. Grauw werd grijs, met blauwige lippen en hij werd slap. Heel eng gezicht is dat.. Gelukkig kwam er ineens een ademteug en ik snelde naar de bank, z'n ogen gingen open, draaiden weer weg, bleef grijs en slap en leek nog niet goed te ademen. Zag er zo naar uit dat ik even bang was dat hij in m'n armen zou sterven :'( Heb hard "Q!" gegild, "blijf bij me" gesnikt en in blinde paniek 112 gebeld. Duurde even voor ze opnamen, in de tussentijd kwam ie weer terug gelukkig en kwam vriend aangerend. Schaamde me even, omdat het weer beter ging, maar ze stelde me gerust en wilde me doorverbinden met HAP. Q was inmiddels keihard aan het brullen, vriend kreeg hem na paar min stil. HAP wilde weten of hij weer normaal reageerde, bij neerzetten ging hij gelijk weer aan de tafel staan gelukkig. Dus mocht hij gewoon gelijk naar bed, hij viel snel in slaap. Gerustgesteld dat alles nu weer ok is en dat hij als hij buiten bewustzijn is, hij vanzelf weer gaat ademen. Maar jee, ben wel 10 jaar ouder zeg.. En dat beeld blijft me vast ook nog wel even bij..

Sorry dat ik nou weer zo binnen kom walsen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')