Wat een heerlijk feelgood bericht!! Ik kan me voorstellen dat je dan even heel blij wordt van bloed!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef faptist het volgende:
Hoe is het met pluis en met jou razz? heeft de buikpijn bij jou doorgezet?
Over je kdv. Zoals SQ al zei; die norm is ook helemaal niet haalbaar. Precies zoals ze uitlegt.. Zij maken alles schoon, geven netjes jouw afgekolfde melk op de goede temperatuur, maar een ander kindje kotst over hen heen / raakt ze aan met zandbakhandjes of neemt even een hap van het voorhoofd. Je kunt niet alles voor zijn.
Hier was ik eventjes niet zo tevreden over mijn kdv. Twijfelde ook of ik Ro moest weghalen.
Totdat ik een van de altijd zo sago leidsters zag huilen terwijl ze met haar baas sprak. Ik overhoorde hun gesprek (niet zo netjes.. I know), maar ze had echt heel veel soortgelijke gevoelens als die ik heb tijdens mijn werk en opeens klikte het. Nu is het echt weer leuk wanneer ik binnen stap. Staan er opeens attente verhaaltjes in Ro's schriftje en slaapt ze gewoon 2 uur achter elkaar in bed![]()
IN BED!![]()
zonder te huilen![]()
Dat moet ik nog onder de knie krijgen
En sorry voor de ego post.. maar .. ik ben even ZO gelukkig.
Ik werd vanmorgen ongesteld. Ik ben al in geen jaaaahaaaaaaaren meer ongesteld geweest. maar ommefokkinggot.. ik ben nu gewoon uit mezelf ongesteld geworden..![]()
Ik moest dus huilen. Weekdier enzo.
Oh en Ro heeft een kies. Arm kind. Arm, arm kind. Wat is dat voor verschrikkelijks?
quote:Op donderdag 7 april 2016 07:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Bloed voor Faptist
![]()
Team Zombie meldt zich. Sjaak heeft een nieuwe feature, namelijk Niet Willen Slapen. Het bedritueel duurt nu 1,5 uur en dat mochten we vannacht herhalen, maar toen duurde het 2 uur voor hij sliep.
Hij is net drie dagen van de antibiotica af en heeft weer dezelfde klachten als ervoor, dus we gaan maar weer naar de huisarts. Ik word er een beetje moedeloos van. Tweede chemokuur van vrouw en tweede keer dat Sjaak tegelijk ziek wordt. Kan hij niets aan doen, maar ik kan het slecht hebben.
Avondeten is dé plek om de behoefte aan controle te botvieren, vergeet dat niet. Ik ben ervan overtuigd dat een kind zich echt niet uithongert. Er is net een baby bij (toch?), niet zo heel gek dat dreumes zich op deze manier uit. Persoonlijk zou ik er even niet zoveel aandacht aan besteden, meestal is het een fase die vanzelf weer over gaat. Eventueel 's middags al een monkey platter neerzetten met allerlei dingetjes? Tomaatjes, komkommer, wortel, augurk (zijn mijn beide kinderen dol op), reepjes paprika, blokje kaas, etc?quote:Op donderdag 7 april 2016 08:26 schreef Sicilia het volgende:
Fap ongesteld! Wat goeden buh kiesje voor Ro. Hopelijk is de pijn snel over!
Zwaar MwCheel, heel, heel veel sterkte! Ik hoop wel dat je wat hulp uit de omgeving krijgt, want alleen is dit bijna niet te doen denk ik.
Razz fijn dat A. langzaam weer wat beter wordt. Spannend dat je vanaf nu alleen bent met de kindjes. Hopen dat de buikgriep jullie huis nu verlaten heeft!
Groente-in-dreumes-krijg tips hebben helaas nig niets opgeleverd, maar ik probeer vrolijk verder. Gister en vanmorgen Tartex op brood gesmeerd, maar dat wordt niet opgegeten. Dat wordt door de kamer gesmeten. Bij de lunch een groente omelet gemaakt, ook die ging vliegen. Vandaag hartige pannenkoek proberen.
Gisteravond is hij zonder eten naar bed gegaan. Hij was zo boos en overstuur dat hij geen koekje mocht in plaats van normaal avond eten dat hij ook zijn toetje weigerde en zijn melk liet vliegen. Vriend was het zat en heeft hem naar bed gebracht. Snap ik wel, maar dit moet wel gaan veranderen natuurlijk. Pfff.
Verder is hij heel vrolijk en eet hij genoeg hoor gelukkig, maar dat avondeten blijft een dingetje.
Zo lief!quote:Op donderdag 7 april 2016 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
Boaz zegt sinds vandaag dan echt mama... en niet alleen als ie verdriet heeft want dat deed ie al langer. Gewoon, echt bewust mama
![]()
Mc hopelijk biedt de kno uitkomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |