Die 1 op 1 redding was mooi.quote:Op maandag 4 april 2016 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Die Gudmundsson kan ook wel ballen zeg, heerlijk technisch spelertje. Koopmans is ook een prima doelman.
Allemaal eigen jeugd.quote:Op maandag 4 april 2016 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Die Gudmundsson kan ook wel ballen zeg, heerlijk technisch spelertje. Koopmans is ook een prima doelman.
Dat staat als een Paal boven water.quote:
Toch verbaast het me dat hij al zo snel de kans krijgt bij PSV in de hoofdmacht.quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat staat als een Paal boven water.
Is dit sarcastisch Stijn?quote:Op maandag 4 april 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch verbaast het me dat hij al zo snel de kans krijgt bij PSV in de hoofdmacht.
Nee, ik bedoel het in het perspectief dat je alleen een intens matige Locadia als back-up hebt voor die positie, eventueel.quote:
Zaterdag met 1-2 verloren van Sparta B1.quote:
Ik zag het ja, wel een goal.quote:Op maandag 4 april 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zaterdag met 1-2 verloren van Sparta B1.
Hij is 19 he. Zal ik je verklappen dat ik had verwacht dat hij zich dit jaar al in de basis zou hebben gespeeld.quote:Op maandag 4 april 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het in het perspectief dat je alleen een intens matige Locadia als back-up hebt voor die positie, eventueel.
Ik had hem ook vaker verwacht, maar ja, Locadia was opeens de man voor die positie.quote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is 19 he. Zal ik je verklappen dat ik had verwacht dat hij zich dit jaar al in de basis zou hebben gespeeld.
Piroe is daar de laatste tijd goed in vorm. Die heeft nog steeds geen contract. Schat dat die na dit seizoen afscheid neemt en naar het buitenland vertrekt.quote:
Moet PSV gewoon niet eens kijken wat het met Locadia en Jozefzoon aanmoet?quote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is 19 he. Zal ik je verklappen dat ik had verwacht dat hij zich dit jaar al in de basis zou hebben gespeeld.
Jozefzoon is niet minder dan Narsingh.quote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet PSV gewoon niet eens kijken wat het met Locadia en Jozefzoon aanmoet?
Ajax heeft alleen een matige back-up voor de linksbuitenpositie. Verder niet echt een redelijke spits achter Milik. Wel veel goeie rechtsbuitens.quote:Op maandag 4 april 2016 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jozefzoon is niet minder dan Narsingh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |