Bjorn kennende zullen er daar wel 50 van gelogen zijn.quote:
Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar,dus als je wil gaan...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hoeveel mensen komen vanavond weet jij dat?
van de week was ze bezig in haar kast.....die puilde uit met die gigantische hoeveelheid kleding. Het past er niet eens meer in.....hoe dan? Altijd handig een vriendje die de boekhouding doetquote:
Bezoek krijgt besproken private time liet Bjorn zich tijdens Row's bezoek vd week ontvallen, hij vroeg iig of hun private time al ingegaan was.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar,dus als je wil gaan...
Ach het is 'n dag lopenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Room ligt Hoorn vlakbij Rotterdam.
Ging over Bronno...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef rowan634 het volgende:
bas pest iemand volgens cees, daar moet ie mee stoppen
volgens bas moet cees op zoek naar humor.
Ging volgens mij over Bjornquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef rowan634 het volgende:
bas pest iemand volgens cees, daar moet ie mee stoppen
volgens bas moet cees op zoek naar humor.
Helemaal gelijk,veel plezier.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
nee
ik ga me eigen feestje vieren met wijn en taart
En morgen komt het bezoek van Rob, ongeveer 10.30u krijgt die ook prive timequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Bezoek krijgt besproken private time liet Bjorn zich tijdens Row's bezoek vd week ontvallen, hij vroeg iig of hun private time al ingegaan was.
En dat in een RLS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |