Gisteren en vandaag heb ik het opgenomen, voortaan maar vaker doenquote:Op zondag 26 november 2017 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik was te laat wakker heb dus alleen laatste vijf ronden gezien. Jammer voor McLaughlin.
Ik ben al blij dat Ziggo het gewoon één op één overschakelt vanuit Australiëquote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:08 schreef Funzel het volgende:
Blijft een mooie klasse wel. Was het maar makkelijker te volgen.
Net even één uurtje later zou beter zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:10 schreef Funzel het volgende:
Ja maar het is op zulke onmogelijke tijden altijd.
Ik wilde op Ziggo even de herhaling/hoogtepunten gaan kijken, zenden ze dit dus uit:quote:Op zaterdag 3 maart 2018 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat Ziggo het gewoon één op één overschakelt vanuit Australië
Ziggoquote:17:15 V8 Supercars Tyrepower Tasmania SuperSprint Race 2 Highlights
Hopelijk kan ik die van zaterdag 8.30 live zien, de andere sla ik over...quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Vier races in Melbourne deze week. De eerste en derde van 130km, de tweede en vierde van 70km.
Vrijdag om 07.50 uur, zaterdag om 02.40 en 08.30 en zondag om 03.45 als ik me niet vergis.
Ik zie ze niet in het programma van Ziggoquote:Op donderdag 22 maart 2018 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik die van zaterdag 8.30 live zien, de andere sla ik over...
Dat had dus gewoon met tv-rechten te maken? F1 kennende is dat niet vreemd.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Nadat Melbourne niet uitgezonden werd zijn we dit weekeinde weer gewoon buiten de sferen van de F1
Ik weet het niet zeker hoor, maar het zou me niks verbazen. Ook op Twitter of YouTube verschenen nauwelijks beelden, itt anders.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat had dus gewoon met tv-rechten te maken? F1 kennende is dat niet vreemd.![]()
Als ik me niet vergis wordt deze race in Australië altijd uitgezonden door de zender die de F1-rechten heeft en niet door de zender die de rest van het seizoen uitzend.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar het zou me niks verbazen. Ook op Twitter of YouTube verschenen nauwelijks beelden, itt anders.
twitter:supercars twitterde op zaterdag 21-04-2018 om 08:55:12For the lead!McLaughlin steals P1 from Whincup with this slick move.#VASC https://t.co/QaRkcOlxmL reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |