abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7002128
Ik zag dat er al een centrale topic was over MB20, maar aangezien ze net een nieuwe cd hebben uitgebracht ff een nieuw draadje

Zaterdag viel dus de nieuwe cd op mijn deurmat. Hij heet More Than You Think You Are.

De cd is erg goed, maar sommige nummers moesten wel wat "groeien". Het openingsnummer, Feel, is lekker stevig. En heeft de typische MB20 sound. Nummer 2, Disease, gaat de nieuwe single worden. Erg goed keus! Behoorlijk catchy... En voor de overige 10 nummer moet je de cd maar kopen. Je krijgt er geen spijt van. Ik vind deze cd beter dan de vorige 2 cd's.

Meer info op:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006OFTZ/ref=pd_sr_ec_ir_m/103-9138242-7484620

Wat ik me alleen nog afvraag is waarom deze geweldige band niet in NL wil doorbreken... Het zal ook wel komen omdat ze geen airplay krijgen dus misschien moeten we eens een promo actie opstarten??

pi_7027081
Ik heb de cd alvast gedownload omdat ie hier in de winkels nergens te krijgen is Het is echt een rete goede cd!!! Bij bol.com kun je hem kopen voor 30 ¤ Beetje duur, niet?! Ik wil eigenlijk ook wel de nieuwe DVD storytellers gaan kopen, maar ook die is nergens te bekennen....Alleen op amazon.com dus.. Waarom komen ze ook niet een keertje in nederland optreden Dat zou zo VET zijn!!
pi_7028428
doorbreken in Nederland?
Volgens mij hebben ze hun beste tijd gehad........(?)

Ik heb op hun website "Disease" geluisterd maar ik vind het niet echt super. Blijf toch hun oude werk het leukste vinden, het tweede album komt vrijwel nooit de kast uit bij mij.

I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')