Nee oké. Die zoete rommel moet je links laten liggen als je in bed belandtquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vond zij wel leuk.
Doelde op zoete rommel.
Mja, als ik opgewonden ben vind ik alles wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee oké. Die zoete rommel moet je links laten liggen als je in bed belandt
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, als ik opgewonden ben vind ik alles wel leuk eigenlijk.
De smaak of de structuur? Of in het algemeen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind sperma best wel vies. Vergeleken bij vloeistoffen die wel bedoeld zijn om te drinken.
hahahahaahahh lokjequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, geitenkaas vind ik ook best vies en toch gaat het zonder enige bedenkingen naar binnen.
Lekkere fatty van mequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar goed, geitenkaas vind ik ook best vies en toch gaat het zonder enige bedenkingen naar binnen.
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Divje het volgende:
[..]Same
Maar die zoete rommel dus echt nóóit weer.
[..]
De smaak of de structuur? Of in het algemeen?
Zei ik toch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Zag een foto van mezelf met blond lang haar, godverdomme lekkerwijf
Mjah, de ene keer was 't wat ziltiger dan de ander. Maar ik walg er niet van zoals veel mannen zeggen die het nog nooit geproeft hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
wel nice, dacht dat bijna iedereen eigen sperma vies vond. Dat zal nog steeds wel zo zijn en jullie toevallig uitzondering maar nice
Zeepachtig?!quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.
Okeeeee... Dat ligt hopelijk aan jouw ervaring en niet aan de man waarvan het afkomstig isquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het smaakt een beetje als zeepachtige dunne snot zoals het uit een loopneus komt.
Ja, het heeft echt iets zepigs over zich. Of hoe noem je het, een basisch smaakje.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeepachtig?!
Dat dunne snot wel ja, dat is ook niet fijn.
En als het in douche is en in aanraking met water oid dan doeiiii, ga maar door het putje
Probeer eens met goed warm/heet water..quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeepachtig?!
Dat dunne snot wel ja, dat is ook niet fijn.
En als het in douche is en in aanraking met water oid dan doeiiii, ga maar door het putje
welkequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Zag een foto van mezelf met blond lang haar, godverdomme lekkerwijf
http://sexuelegezondheidman.nl/hoe-kun-je-meer-sperma-produceren/quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het wel tof vinden als er wat meer uitkwam.
Goeie shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Lang geleden :$quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Maar vertrouw maar niet op mijn herinneringen hoor, ik weet niet eens meer van wanneer die zijn.
Heb wel eens zo'n schema gevolgd. Het hielp wel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:18 schreef Divje het volgende:
[..]
http://sexuelegezondheidman.nl/hoe-kun-je-meer-sperma-produceren/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |