Goed puntquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst beginnen met een ritme.
Na 3 dagen wordt sperma weer afgebroken. Ik denk dat we niet vaker dan 1 keer per 3 dagen moeten meten dan.
Warme melkquote:
En toen heb je ze in de toiletten afgetrokken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:36 schreef Fylax het volgende:
vandaag politiekgenot in de klas waren mensen van jongerenpartijen er. Jonge Democraten wilde me graag hebben
Ook wel benieuwd naar ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort eindelijk een boek lezen. http://www.emmen.nu/nieuw(...)n-stoer-wijffie.html Deze. Mijn moeder heeft hem gekocht dus kan ik hem mooi lenen.
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel ziequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En toen heb je ze in de toiletten afgetrokken?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel zie
Mijn moeder leest nooit boeken maar die heeft hem in 1 dag uitgelezen.quote:
Saai levenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee heb de flyer in ontvangst genomen en gezegd dat ik wel zie
Wat vond ze er van ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder leest nooit boeken maar die heeft hem in 1 dag uitgelezen.
quote:
Jep. Maar kan me wel voorstellen dat het kan opluchten. Ga je hem kopen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel knap van die man om relatief kort na die gebeurtenis een boek te schrijven.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Maar kan me wel voorstellen dat het kan opluchten. Ga je hem kopen?
Zo'n 400-500 meter verderop in de straat. Raar gebeuren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het heel dichtbij je huis gebeurd?
Brrr.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n 400-500 meter verderop in de straat. Raar gebeuren.
Ben er waarschijnlijk te nuchter of afgestompt voor maar heb er nooit echt nare gevoelens bij gehad.quote:
Vreselijk, ineens je kind dood. En dan ook nog eens vermoordquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben er waarschijnlijk te nuchter of afgestompt voor maar heb er nooit echt nare gevoelens bij gehad.Wel zoiets van 'Wow' en een rare drang om te gaan kijken (niet gedaan overigens, hekel aan zulke mensen die dan ook opeens van alles te melden hebben
).
Vond en vind het nog steeds erg sneu voor die familie
Ja onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vreselijk, ineens je kind dood. En dan ook nog eens vermoord
Je bent op meerdijk nu?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:17 schreef Divje het volgende:
Met al dat geschreeuw wat er hier bij het stadion weg komt zou je denken dat Emmen 3-0 voorstaat ofzo.. Maar nee. 0-0tssspff
Oh lolquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee zit in Emmerhood nuwind staat deze kant op
Dat is ook nooit veranderdquote:
Ik vind VI matig vanavond.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Hehequote:
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..
1-0![]()
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komtquote:
Ik kijk het niet meer iedere maandag en vrijdag. Vroeger wel. VInd het tegenwoordig ook maar matig ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komt
lol dit was ik al vergeten manquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Valentijn Driessen lacht zo mogelijk nog grappiger dan Gijp
Is net een paard wat zich versliktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol dit was ik al vergeten man
Die van mij woont wel in Angelslo maar hoor haar er nooit over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |