Determinanten van het waarom eet men vlees + linear regression lijntje van kennis schadelijke effecten vlees op natuur in verband met hoeveelheid vlees dat men eetquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk dat er dan ook echt interesse naar is.
Waar gaat je scriptie over?
Ik ergerde me aan de woorden 'spoon me' en verder, ik vind het heerlijke muziek voor in de auto en vrolijke muziek maar niet mijn aandachtmuziek zegmaarquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. Nooit bij nagedacht eigenlijk. Als ik 2 weken niet masturbeer zit ik denk ik wel op de hoeveelheid die ik ook op m'n 16de spoot.
Denk ik.
Merk wel dat er vooruitgang is nu ik niet meer blow. Maargoed, stoned rukken is magisch dus dan doe je het ook 3/4 x per dagdan is het sowieso magertjes.
Ah, lijkt me wel boeiend wat er uit zo'n analyse komt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Determinanten van het waarom eet men vlees + linear regression lijntje van kennis schadelijke effecten vlees op natuur in verband met hoeveelheid vlees dat men eet
Dit is mn hbo scriptie hequote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, lijkt me wel boeiend wat er uit zo'n analyse komt.
Heb je al redelijk wat data verzameld?
Ik mag over drie weken beginnen met de mijne.
Dat 'spoon me' is idd wel een beetje irritant aanwezigquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ergerde me aan de woorden 'spoon me' en verder, ik vind het heerlijke muziek voor in de auto en vrolijke muziek maar niet mijn aandachtmuziek zegmaar. Niet waar ikn aar luister omdat ik het mooi vind perse
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Kan aan mij liggen natuurlijk.
Het is hier wel beduidend minder.
Oohh. Dan zal ik vanaf nu m'n productie even in de gaten houden. Onderzoekje dit datquote:
Ohhh, dacht even dat je voor je master al begonnen was.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is mn hbo scriptie he![]()
Dus al lang af, was literatuuronderzoek met echt 30 wetenschappelijke artikelen + enquete onder 132 mensen voor linear regression![]()
Waar ga je je scriptie over houden? Altijd spannend
quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Oohh. Dan zal ik vanaf nu m'n productie even in de gaten houden. Onderzoekje dit dat
Mjah dit wordt dan ook iets over 2,5 jaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Verstandig.
Had eigenlijk begin 20 moeten meten, nu is het niet wetenschappelijk.
Hou me op de hoogte.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Mjah dit wordt dan ook iets over 2,5 jaar.Puur voor de lol.
Zal het bijhouden in een spreadsheetje. M'n eet & drink patroon erin verwerken. Rekening houden met wat er achter blijft als ik m'n eventuele vriendin vraag even uit te lekken boven m'n maatbeker enzovoort.quote:
Ik ben wel je controlegroep.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zal het bijhouden in een spreadsheetje. M'n eet & drink patroon erin verwerken. Rekening houden met wat er achter blijft als ik m'n eventuele vriendin vraag even uit te lekken boven m'n maatbeker enzovoort.
Moet wel een degelijk onderzoek zijn natuurlijk.
Van mijn piemellengte.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie van sommige aspecten van je leven ook excelsheets?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mijn piemellengte.
Is een saaie sheet wel.
Donequote:
Ooit gehad van m'n uitgavenpatroon. Maar toen kwam bewind.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie van sommige aspecten van je leven ook excelsheets?
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag op youtube iemand die pizza maakte met tomatensaus, kaas, daarop patat en heel veel knoflooksaus.
Ik snap het gewoon niet zo goed, ken hier eigenlijk niks van natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohhh, dacht even dat je voor je master al begonnen was.
Die van mij gaat over het gedrag van de materialen in aardplaten wanneer ze naar diep beneden in de aarde gezonken zijn, en wat voor effect dat heeft op de stromingen daar. Beetje modellen schrijven. Heb er echt zin in, ook al klinkt het waarschijnlijk een beetje saai.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Divje, ik denk dat we deze nodig hebben:
[ afbeelding ]
Wat zou je eerste inschatting zijn qua hoeveelheid?quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n mini-maatbekertje, even jatten van m'n moeder, die verft haar haar met behulp van zo'n ding maar okay
En anders bij de blokker, kost niet duur.
In de aarde circuleert alle steen omdat het helemaal binnenin erg heet is, en aan de oppervlakte koud, dat kan omdat steen bij hitte steeds vloeibaarder wordt. Daardoor heb je materiaal dat opstijgt en dat gaat zinken, dat is waarom er platentektoniek is. Platen kunnen terug de aarde in zinken, en hoe het materiaal reageert op dat het steeds dieper en heter komt is belangrijk voor hoe snel het verder kan zinken. Als het steviger wordt gaat het langzamer, terwijl als het zwakker wordt, dat juist sneller gaat.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet zo goed, ken hier eigenlijk niks van natuurlijk![]()
Dus ja, kan er niet echt iets over vinden.
Vind je dat trouwens jammer, of extra leuk? Veel mensen zullen niet snel snappen waar je het over hebt blabla over die natuurlijke interesse zal er minder zijn zeg maar?
jeetje, klinkt een beetje als de steen der wijzenquote:Op vrijdag 1 april 2016 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de aarde circuleert alle steen omdat het helemaal binnenin erg heet is, en aan de oppervlakte koud, dat kan omdat steen bij hitte steeds vloeibaarder wordt. Daardoor heb je materiaal dat opstijgt en dat gaat zinken, dat is waarom er platentektoniek is. Platen kunnen terug de aarde in zinken, en hoe het materiaal reageert op dat het steeds dieper en heter komt is belangrijk voor hoe snel het verder kan zinken. Als het steviger wordt gaat het langzamer, terwijl als het zwakker wordt, dat juist sneller gaat.
Dat gedrag is waarop ik testjes moet gaan doen, in computersimulaties.
Vind het aan de ene kant wel leuk om met iets obscuurs bezig te zijn, maar het is soms wel een beetje lastig uitleggen omdat je eerst heleboel achtergrondinformatie moet geven voor je verhaal ergens op slaat.
Poeee ja. Geen idee eigenlijk. Ik zal morgenvroeg sowieso even een meting doen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je eerste inschatting zijn qua hoeveelheid?
We moeten natuurlijk wel een hypothese vormen.
Ik rook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Poeee ja. Geen idee eigenlijk. Ik zal morgenvroeg sowieso even een meting doen.
Dat ik nogal stevig rook heeft natuurlijk ook invloed, moeten we ook rekening mee houden.
Zou het handig zijn om een niet-roker als 2de proefpersoon te vragen?
Ja denk het wel, is met Kieft toch? Mijn favoriet met Boskamp samen.quote:
Samequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja denk het wel, is met Kieft toch? Mijn favoriet met Boskamp samen.
Dat moet wel lukken idd.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel voor een volle theelepel
Eerst beginnen met een ritme.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken idd.
Houden we ook het aantal uren tussen de metingen bij?
Lekker door de kkkkkoffiequote:Op vrijdag 1 april 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga van de week wel voor een volle theelepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |