Jawel, ik zou eerder gek woorden als zo'n gastje onzeker blijft. Eerste keer is leuk, daarna moet het wel gewoon weer normaal wordenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij zou 't dus niks aan vinden als zo'n superzelfverzekerde vent je wel zou willen domineren?
Niks, gaat enkel over de eerste keerquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er positief aan onzekere mannen dan?
Ik vind het vooral zonde.
;s ;squote:Op vrijdag 1 april 2016 18:49 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij zou 't dus niks aan vinden als zo'n superzelfverzekerde vent je wel zou willen domineren?
Ahhhzo.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik zou eerder gek woorden als zo'n gastje onzeker blijft. Eerste keer is leuk, daarna moet het wel gewoon weer normaal worden![]()
Minder blowenquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:50 schreef Etsu het volgende:
ik heb echt een kortetermijngeheugen, ik wist niet meer dat crack het gezegd had
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
Oke, eten. Genoeg sekstalk voor vandaag
Dag dag
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben soms wel eens benieuwd naar reacties van vrouwen als ik een soort van seks met ze zou willen.
Welke soort?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben soms wel eens benieuwd naar reacties van vrouwen als ik een soort van seks met ze zou willen.
Wat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil opblaasdildo, echt zo tering graag ik wil het.
quote:
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.
En waarom koop je het niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is volgens mij ook wel leuker dan penetratie enzo met nieuw iemand en zeker als je maar een keertje doet, denkkkk ikquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Geen penetratie of iets, maar gewoon meer soort van uitgebreid voorspel. Beetje haar ontdekken en alles.
Ja maar weet ook echt niet meer wat er aan de hand is. Heb dit nog nooit zo gehad en vind het echt rete irritant want ja, het is er gewoonquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een opblaasbare dildo voor een dp.109,- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een opblaasbare dildo voor een dp.Mwah, denk het niet. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets voor jou Lokje?
Lijkt me na twee maanden wel vervelend worden hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar weet ook echt niet meer wat er aan de hand is. Heb dit nog nooit zo gehad en vind het echt rete irritant want ja, het is er gewoon.
Maar echt zeer overdreven, echt heel overdreven. Kan niet ophouden.
Nee maar als we het er toch over hebben, het is echt irritant?![]()
op de meest irritante momenten geil en dan kan ik ook echt even aan niks anders denken en ja weet ik het, ja kan niet uitleggen maar soms ook echt even in de weg. Meestal wel fijn en welkom.. maar ja weet niet. Sinds twee maanden oid dit
Na de eerste keer zijn ze ook niet meer interessant.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook wel leuker dan penetratie enzo met nieuw iemand en zeker als je maar een keertje doet, denkkkk ik
Dan hou ik mijn geld in mijn zak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Klopt, ik ga het ook kopen.. maar ik moet eerst kijken hoe het met mijn geld zit.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waarom koop je het niet?
ZO duur is het niet zie ik.
Ja, ik normaal ook wel maar het kan me ook allemaal niet meer schelen. Ik weet het niet, maar dat heb ik sowieso wel op dit moment. Beetje leeg, heb soms ook het idee dat ik dit maar doe zodat ja weet ik het, ik weer iets ga voelen ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me na twee maanden wel vervelend worden hoor.
Maar ik heb ook wel eens zo'n weekje ertussen zitten waarin het erger is dan normaal, maar hou het meestal maar voor mezelf.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef Divje het volgende:
wtf.Oke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ieder z'n ding.quote:
Vind je me erg frigide?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste keer zijn ze ook niet meer interessant.
Heb wel eens zulke dingen voorgesteld aan een fokster. Zij stond daar wel positief tegenover.
[..]
Dan hou ik mijn geld in mijn zak.
Glaasje chocomelquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ieder z'n ding.
Of drank er inleuk voor een erotisch feestje oid.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:01 schreef Divje het volgende:
wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag je het toch voor je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, ik ga het ook kopen.. maar ik moet eerst kijken hoe het met mijn geld zit.
Het is nu toch wel echt bijna op, want rekening van 700 euro voor die autoooo.
En het is meer, het is alsnog wel 50 euro en heb ik dat er voor over? Weet niet weet nietttVergeleken met bepaalde foksters wel.quote:
Verder niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hmmm. Dat kan.quote:
Heb ook wel eens gehad dat er chocoladesaus van me werd afgelikt, ik vond het zo tyfus ranzig echt gadverdamme manquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm. Dat kan.
Chocola & seks is overigens geen geweldige combi.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat er chocoladesaus van me werd afgelikt, ik vond het zo tyfus ranzig echt gadverdamme man![]()
![]()
en dan dat hoofd onder de chocola
![]()
maar is het dan verder wel leuk om te doen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gelikt javieze plakbende als je niet snel genoeg likt.
nope!quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar is het dan verder wel leuk om te doen?
Dus je eigen sperma ervan af likken is een no-go?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
nope!
likken wel.. maar.. tjah, niet met plakkerige substanties
Dat is dan weer een ander verhaalquote:Op vrijdag 1 april 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je eigen sperma ervan af likken is een no-go?
Ach, een keer gedaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander verhaal
Bedoel meer spul zoals chocosaus of iets anders met suiker/smaakjes.
Je eigen eraf likken?quote:Op vrijdag 1 april 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, een keer gedaan.
Zij vond het niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |