Ja onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vreselijk, ineens je kind dood. En dan ook nog eens vermoord
Je bent op meerdijk nu?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:17 schreef Divje het volgende:
Met al dat geschreeuw wat er hier bij het stadion weg komt zou je denken dat Emmen 3-0 voorstaat ofzo.. Maar nee. 0-0tssspff
Oh lolquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee zit in Emmerhood nuwind staat deze kant op
Dat is ook nooit veranderdquote:
Ik vind VI matig vanavond.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Hehequote:
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Had 'm al uitgezet. Het geschreeuw van het stadion is boeiender dan deze uitzending..
1-0![]()
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komtquote:
Ik kijk het niet meer iedere maandag en vrijdag. Vroeger wel. VInd het tegenwoordig ook maar matig ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dan ook een matig programma, met af en toe een geslaagde grap die in het nieuws komt
lol dit was ik al vergeten manquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Valentijn Driessen lacht zo mogelijk nog grappiger dan Gijp
Is net een paard wat zich versliktquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol dit was ik al vergeten man
Die van mij woont wel in Angelslo maar hoor haar er nooit over.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit veranderd15 jaar geleden kon je het ook al zo goed horen hier als de wind goed stond. Maar nu zitten er nog wat 'hoge' gebouwtjes (Basic-Fit enzo
) tussen, en het is nog precies zo.
Maargoed, blij dat m'n ma niet in Angelslo woonten niet alleen om de herrie van het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |