abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 15 april 2016 @ 18:32:14 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161450438
div1B 'ere we come _O_ *O* w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 15 april 2016 @ 18:34:41 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_161450485
*O*
Motm nl Ronald Wurm

Best player of the tournament bij nl keepertje sjoerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:36:58 #278
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161450533
Meer dan verdiend overigens. Heeft heel goed staan keepen het hele toernooi. ^O^
Flesje bier
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:46:09 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161450701
De NOS besteedt zowaar aandacht aan ijshockey :D

http://nos.nl/artikel/209(...)winst-op-belgie.html
Flesje bier
pi_161450792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 17:25 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als je het huidige team kan aansterken met Trappers denk ik dat dat ook mogelijk moet zijn. :Y
Schaafsma - ECHL
Bison - WHL
Dalhuisen - Denemarken
Mason - NLB

En dan zijn er hopelijk nog een paar spelers die van de TT, BeNe-liga een stap omhoog maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161450838
Won Joly overigens, wel weer een game, maar dat mag in de laatste minuten van het wk _O_

Had overigens geen gelijk wat betreft de onervaren ploeg, al denk ik zeker dat het Mollen, De Jong, Dax, Turpijn, Kars, Bison, Demelinne en eventueel Postma zeker niet slechter was gegaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 april 2016 @ 18:57:44 #282
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161450957
Als je bij dit team nog de Trappers had gehad hadden we iedere wedstrijd wel met dubbele cijfers gewonnen volgens mij.
Flesje bier
pi_161451172
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2016 18:57 schreef Gezicht het volgende:
Als je bij dit team nog de Trappers had gehad hadden we iedere wedstrijd wel met dubbele cijfers gewonnen volgens mij.
Nederland speelde ook te laag, zelfs voor Nederland B
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:07:57 #284
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161451226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederland speelde ook te laag, zelfs voor Nederland B
Natuurlijk. Hadden nooit mogen degraderen vorig jaar in Eindhoven. Gelukkig nu weer terug waar we horen en hopen dat we volgend jaar mee kunnen doen om promotie naar Div. IA. *O*
Flesje bier
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:33:07 #285
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161453718
Livestream Trappers - Bayreuth


Erg aantrekkelijke pot, hoog tempo playoff hockey. Sowieso is dit hockey wel een verademing na het WK. :P

Bayreuth al op 0 - 3 nog voor de eerste periode is afgelopen. De Duitsers staan stukken sterker in de wedstrijd ook.

Wat erger ik me telkens aan de supporters in Tilburg trouwens. Er hoeft maar het geringste te gebeuren tegen een Tilburg speler of er breekt een fluitconcert van jewelste uit. Zelfde bij straf tegen TT. Onsportief dat men het zo vaak niet inziet dat ook straffen tegen soms terecht zijn en dat je dus ook gewoon je bek moet houden.
De Duitse aanhang (volgens mij, kan ook het sfeervak van TT zijn) hoor je overigens wel constant zingen _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door Gezicht op 15-04-2016 21:21:12 ]
Flesje bier
pi_161454763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Natuurlijk. Hadden nooit mogen degraderen vorig jaar in Eindhoven. Gelukkig nu weer terug waar we horen en hopen dat we volgend jaar mee kunnen doen om promotie naar Div. IA. *O*
Dit seizoen

1x 2e Zwitsers niveau
1x ECHL
1 x EBEL
1 x Frankrijk
1 x Denemarken
20 x oberliga
1 x WHL

Met een beetje selectie zonder al teveel afzeggingen moeten ze zelfs op Div1a kunnen spelen

Nu nog hopen dat Hermens een paar stappen kan maken in Zweden, dat de spelers in de jeugd in Duitsland wat stappen kunnen zetten(oberliga?)

Wel jammer dat Van Nes en Van der Schuit niet meer naar de NCAA kunnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161455185
Daarbij stonden Erik en Jurryt om de beurt op het ijs, Boet en Mark om de twee beurten en Guido en Niels om de drie beurten. Het is heel leuk om te zien dat Guido, Niels en Mark goed en naar tevredenheid hebben meegespeeld. Daar haal ik heel veel voldoening uit.’

Toch jammer dat je dan niet gewoon de beste spelers meeneemt en Vols of Van der Vossen als 7e verdediger meeneemt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 april 2016 @ 21:21:42 #288
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161455422
TT komt vrij rap terug tot 3 - 3 in de tweede periode.

Een paar minuten later pakken ze zelfs de voorsprong door een kanonskogel van van Biezen vanaf de blauwe lijn: 4 - 3.

Trappers toont vanavond karakter en komt na met 0 - 3 te hebben achtergestaan terug en wint de eerste wedstrijd in de finale van de Oberliga met 6 - 4.

[ Bericht 42% gewijzigd door Gezicht op 15-04-2016 22:25:38 ]
Flesje bier
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 11:53:40 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161465507
quote:
Gold’n Orange

Dutch remain unbeaten, back to Division I
15.04.2016


The Netherlands players listen to the national anthem after winning the last game against Belgium and the tournament. Photo: FEDH

JACA, Spain – One year after being relegated from the Division I, the Netherlands are back. The Dutch team did not slip up at the 2016 IIHF Ice Hockey World Championship Division II Group A and claimed the gold winning all five games.

Although predicted by many as clear tournament favourites, the Netherlands travelled to Spain with an inexperienced squad as many players were not available for selection due to club team commitments. The main ‘culprit’ being the Tilburg Trappers, who made the switch to the third-tier German Oberliga this season and have advanced to the league finals which start today. It automatically meaned head coach Chris Eimers could put a cross through 12 names of the team that donned the orange jersey last year.

“It was a weird built-up to this tournament,” reveals Eimers. “We didn’t know who we could select as these playoffs were ongoing. We always had a backup plan in place.” A plan that included a string of inexperienced players that had yet to make their debut in the national team.

One of them was 31-year-old forward Jasper Kick from HYS The Hague, who was obviously delighted after having received his gold medal.

Kick: “It is great to experience this. I never had expected to be called up at my age. The coach is giving me so much confidence and he knows what I am capable of for this team.”

Asked if he expects to be around next year, Kick responded honestly: “I have to be realistic and admit there’s many better forwards then me in the Netherlands, so I shouldn’t be selected if the other players are available. However, I will always be ready when I’m being called upon.”

The tournament started off well for the Dutch, claiming a 3-2 morale boosting victory over a pesky Serbian side. On the second day an upset was in the making as hosts Spain took a cheeky 2-0 lead going into the final period but the Netherlands recovered and skated away with a 3-2 win in overtime.

“A good start is vital if you want to perform well during such a short tournament,” Chris Eimers said. “It builds trust and confidence instead of having to run behind the eight ball. We didn’t convert on our power plays against Spain and had a poor second period. But we were back on our feet in the third period and played up to our standards, which eventually led us to victory.”

After a modest but rock-solid win over Iceland (3-0), the Dutch offence started to click in the final two games. Boosted by the arrival of Nardo Nagtzaam, who had just won the Slovenian championship, the Dutch steamrolled China (9-0) before being able to lock first place in the group with a convincing 6-2 win over neighbours Belgium.

Not surprisingly, the Netherlands were well presented in the individual statistics lists. Forwards Kevin Bruijsten and Julian van Lijden each had five goals while defenceman Erik Tummers was honoured the tournament’s top scorer title with a goal and eight assists. Goaltender Sjoerd Idzenga was dominant in net with a Goals Against Average of 1.28 and a save percentage of 94.83%.

“The difference between Division I and Division II is gigantic. No offence to the squad who captured gold here and of which I’m extremely proud, but we need better players to compete in Division I,” said Eimers after the game.

“I know it sounds odd having just been promoted from Division II, but I honestly believe that if the Dutch Ice Hockey Federation can create the right environment for our top hockey players to develop and practise and we can have our best players available, the Dutch can compete in the top of Division IB or perhaps even lower half of Division IA.”

Hosts Spain set a questionable record of having won a silver at every IIHF Ice Hockey World Championship tournament this year. After the U20, U18 and women’s team, also the men’s team became second-best in the group with nine points due to losing the key game against the Netherlands in overtime.

A silver medal is what Belgium would have loved to get. Having gone unbeaten during the first three games, the team looked to be threatening the Dutch for gold. A 4-1 loss against Spain on Day 4 rocked their boat and after today’s loss against their northern neighbours the Belgians had to settle for bronze.

At the other end of the table, China was relegated back to Division II Group B having gone winless in all five games while Iceland and Serbia managed to stay. The smooth-skating Asians played some decent hockey during the tournament but fell short in the end. They managed to keep Spain at bay until the last five minutes and forced Belgium to overtime. China required a win over Serbia on the final day to keep their hopes of staying up alive but they left the ice with a 3-0 loss against the Serbs who claimed the fourth place just above Iceland.

Click here for scores and statistics.

JOERI LOONEN
http://www.iihf.com/home-(...)24f760d663dc26e99cff

w/ w/ w/ w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:16:52 #290
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161466823
Tummers overigens nog verkozen tot beste D van het toernooi. Idzenga had natuurlijk moeten worden verkozen tot beste goalie maar dat is om wat voor reden dan ook de Spaanse goalie geworden. :')
Flesje bier
  zaterdag 16 april 2016 @ 14:03:39 #291
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161467554
De Spaanse goalie keepte anders ook een top toernooi, en had er een veel minder team voor staan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161467600
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:03 schreef MutedFaith het volgende:
De Spaanse goalie keepte anders ook een top toernooi, en had er een veel minder team voor staan.
Keepte gewoon een jaar in Frankrijk en speelt al jarenlang in Div2a, als ik het voor het zeggen had bij een ploeg met een beetje geld en een vrije importplek dan wist ik het wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161467661
Snetzinger volgend jaar bij Herne, dat was voor de Trappers ook een goed optie geweest als import, vooral omdat hij bij Tilburg vooral andere spelers beter liet spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161467687
Schaafsma oveirgens 1-0 achter en Sprong 3-2 voor met wedstrijd 6 en 7 uit, dat wordt nog een hele klus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_161468200
http://www.eliteprospects(...)atus=stats&team=4101

Deze stats :Z

Darge geeft overigens wel een redelijk beeld van de mogelijke sterkte voor mogelijke versterkingen.

Iemand als Todd of Kimlin kan je waarschijnlijk zo halen en willen vast ook wel in Nederland spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 16 april 2016 @ 15:52:30 #296
437818 020man
uit Amsterdam
pi_161469403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaafsma oveirgens 1-0 achter en Sprong 3-2 voor met wedstrijd 6 en 7 uit, dat wordt nog een hele klus
Sprong staat 3-2 achter in de serie. Eergisteren de wedstrijd met 4-6 verloren.
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 16:01:24 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161469531
Utrecht had een paar jaar terug een australische goalie, matthew ezzy ofzo meen ik, dat was een prima keepertje

edit: deze
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=30663
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:10:45 #298
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_161469632
De Aussies zijn dan ook gepromoveerd naar IIB als ik me niet vergis.
Flesje bier
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 16:50:21 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161470308
naar IIA zelfs met flinke overmacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 16 april 2016 @ 20:08:02 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_161474337
vol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')