Oekraine was toen democratischer dan nu.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oekraïne is nooit democratisch geweest. Maar ik snap niet hoe dit relevant is aan dat verdrag
Eerst waren het er nog 300kquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Half miljoen Oekrainsee vluchtelingen in Polen.
Maakt het uit.
Er komen er elke maand teinduiznednen bij ja?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst waren het er nog 300k
Je blijft hier trouwens ook maar op terugkomen hoor
Poetin en zijn matties daarentegen zijn het toonbeeld van democratie.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Want het is gewoon te controleren dat EU bijzonder weinig democratie brengt.
Uiteraard niet. Maar dat geeft de EU nog geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Poetin en zijn matties daarentegen zijn het toonbeeld van democratie.
Die heb ik allemaal al genoemd netquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er komen er elke maand teinduiznednen bij ja?
Heb jij al valide argumetne ndan? Buiten wat nonsens als "democratie"
Prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al genoemd net
Dat jij elk ander argument dan de jouwe afdoet als nonsens is mijn probleem niet
Volgens wie?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:07 schreef Fok-it het volgende:
En je neo-nazi opmerking? Is geloof ik 5 procent van de regering op dit moment
Laatst nog gelezen. Zal jet wel even terugzoekenquote:
Ik heb de, wellicht naïeve, hoop dat het verdrag de mensenrechten uiteindelijk zal verbeteren. Op dat gebied heeft de EU meer recht van spreken dan Rusland, me dunkt.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat geeft de EU nog geen recht van spreken.
Daarom vecht iedere oekraiens nationalist in het oosten met hakenkruizenquote:Op vrijdag 1 april 2016 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatst nog gelezen. Zal jet wel even terugzoeken
Waar heeft de EU de mensenrechten verbeterd dan?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb de, wellicht naïeve, hoop dat het verdrag de mensenrechten uiteindelijk zal verbeteren. Op dat gebied heeft de EU meer recht van spreken dan Rusland, me dunkt.
En je zei net dat het volk niks met het verdrag te maken had? Is wel beetje tegenstrijdige opmerking nu dan van jequote:Op vrijdag 1 april 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom vecht iedere oekraiens nationalist in het oosten met hakenkruizen
Het volk is tegen dit verdrag ja.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
En je zei net dat het volk niks met het verdrag te maken had? Is wel beetje tegenstrijdige opmerking nu dan van je
Volgens onze begrippen is de hele regering rechts nationalistisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Bij de parlementsverkiezingen in oktober 2014 kreeg de rechts nationalistische Vrijheidspartij (Svoboda) 4,7 procent van de stemmen en de radicale Rechtse Sector (Pravi Sektor) 1,8 procent. Ze bleven daarmee onder de kiesdrempel van 5 procent steken, maar kwamen via de districten, waar de andere helft van de parlementszetels wordt verkozen, toch met een tiental afgevaardigden in de volksvertegenwoordiging van 450 leden
Roemenië en Bulgarije bijvoorbeeld, om lidmaatschap te verkrijgen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar heeft de EU de mensenrechten verbeterd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |